,,J-jen sem byl pozvaný na večeři!" Zamával před sebou rukama Jimin a doufal, že už se ho nikdo nebude na nic vyptávat, ale Jin tak jednoduchý nebyl! Vzal Jimina za zápěstí, dovedl ho do jejich obývacího pokoje a posadil ho na pohovku. Potom se společně s Joonem po jeho boku postavil před něj a oba netrpělivě čekali na jeho příběh.
,,Notak! Jimin, starám se o tebe už od malička... nikdy jsi domů nepřišel tak pozdě~" pozlobil ho Jin. Jimin malinko zčervenal a zadíval se do svého klína.
,,Jen jsem si našel... kamarády?" Řekl Chim. Teda... spíše se zeptal. ,,Jsme vůbec přátelé?" Proletělo mu hlavou a našpulil pusu. Jin se nechápavě podíval na svého přítele a zaklepal hlavou.
,,Jimin, jsi celý červený. Ale noták!" Naklonil se k němu a jemně ho štípl do tváře. Jimin se tiše rozchychtal a rukama Seokjina od see odstrčil, vzal je d svých a pevně se ho tak chytil. ,,M-možná mám někoho... rád?" Zabrblal tiše, ale páru před ním to neuniklo.
,,TO JE MŮJ ÚŽASNÝ JIMIN!" Tlesknul si rukama Namjoon, ,,vidíš, Jin?! Naše baby si taky konečně někoho našlo! Kdo je to? Jak vypadá? Jimin, nejdřív si je pořádně proklepneme! Jestli se mi nebudou líbit tak-"
,,Joon!" Okřikl ho Jin. ,,Nikoho bít nebudeš!... zatím," potvrdil mu a Jimin nevěřícně vyvalil oči.
,,NE! Oba jsou strašně úžasný a dokona-"
,,OBA?!" Dostali ze sebe Jin a Joon najednou.
,,M-možná?" Rudnul Jimin víc a víc. Nikdy by nečekal, že mluvit o něčem takovém bude tak trapné! A to si ani nebyl jistý, co si o něm myslí jeho dva princové...
,,TAK SE TO DĚLÁ, BABY!" Začal ho chválit Namjoon, sedl si vedle něj a objal ho kolem ramen. Jin hned udělal to samé a políbil jeho horké tváře.
,,Chimm, musíš nám je co nejdříve představit," pokračoval nadšeně Jin. Snad každý rodič má ze svého dítěte radost, ne? Hlavně když byl Jimin tak často uzavřený do sebe. Jin už si myslel, že směnit na poslední chvíli školu a přeskočit ročník pro něj bude dobré, ale jak se ukázalo, nakonec to přineslo růže.
,,J-Jin, já ani nevím, jestli se jim já taky... umm... líbím," zabrblal si pod nos a pokrčil rameny. Přeci jen, oba dva byli tak důležití lidé ve světě... princové! Jak by mohli mít rádi někoho, jako je on? Někdo bez titulu, bez vlastní rodiny... Jimin nemá nic, co by jim mohl dát.
,,Zlato, proč to říkáš? Pokud to nevíš jistě, tak nic jako; nemají mě rádi, už znovu neříkej!" Políbil ho Jin znovu. ,,Jestli se s nima cítíš dobře, proč svoje srdce nechat plakat?"
,,Jin má pravdu, baby! Nenech je od tebe odejít za žádnou cenu! Pamatuješ jak bylo těžké Jina přesvědčit, že jsem láska jeho živo- AU! Za to co bylo?!" Heknul Joon, když mu přilítla facka od jeho milence. ,,Za nic?" Zašklebil se, Namjoon protočil očima.
,,Namjoona si nevšímej," tulil se k Jiminovi, ,,Jestli je máš rád, ať už jakkoli, jsem si docela jistý, že oni to budou mít stejně. Kdo by mohl odmítnout naši Mochi kuličku?! To bych jim potom osobně nandal vařečkou!"
Jimina ot hodně uklidňovalo. Miloval svoje rodiče a za nic na světě by je nevyměnil. Ani tu Namjoonovu nešikovnost! Proto se k nim taky hned sám pořádně přitulil, každému dal na tvář malou, rozkošnou pusu a zavrtal si hlavu do Jinova krku.
I když se je chtěl zeptat, jestli je možné, aby žil jako v pohádce... bál se odpovědi. Co když mu pak rovnou řeknou, že tady nějaká láska nepomůže? Proč by nad tím těd měl přemýšlet? Dokud to půjde, bude si společnou princů užívat na sto procent! Neví co se zítra stane ve škole, to ho možná děsilo... ale díky tomu, že má Hobiho, tak všechno bude určitě v pořádku! ,,Všechno mu musím říct! Spletl se v tom, co říkal-" proletělo mu hlavou.
,,Tak, moje úžasná večeře pro tebe se může odsunout na zítra! Dneska si tě hezky nechám u sebe v posteli!" Zavelel s radostí Jin, Namjoon se zasmál.
A Jimin? Ten měl vážně plnou hlavu Princů a dokonce nebyl sám.
Taehyung a Jungkook spolu leželi nazí v posteli. Jeon objímal svého přítele kolem pasu a ten unaveně ležel na jeho hrudi. Bylo mezi nima příjemné ticho, až-
,,Já ho chci, Jungkoook."
A/N chcípala jsem smíchy u RUN 102!😂Já se v jejich vaření úplně vidím!😂Fakt se nemůžu dočkat na další😂 já je fakt miluju
ČTEŠ
BELOVED //Vminkook
FanfictionDOKONČENO Park Jimin, normální student, který žije společně s Jinem a Joonem, se dostane na Korejskou Elitní školu, kam chodí i samotní Princové! A kdo jiný by to snad mohl být, než miláček Asie Jeon Jungkook a miláček Evropy Kim Taehyung. Oba jsou...