Thirteenth Love

2.2K 150 12
                                    

   Tae držel Jimina za ruku a vedl ho před školní bránu, kde byla příjezdové cesta pro auta. Limuzíny, přesněji, protože jaké dítě z tak vysokých tříd by se nechalo vozit v obyčejných autech?

    Jungkook šel těsně vedle svého přítele z jeho volné strany a v rukou držel jako otrok jeho, Taeho a Parkovi tašku. Co by byl za přítele, kdyby to pro svou lásku neudělal? Každý si na to i přes věcné odmlouvání zvykne.

    Když došli před bránu, akorát přijel dlouhé auto s vlaječkama královský Jeon na jeho přední kapotě. Jimin vyvalil oči jako postavička z nějaké mangy a div mu při tom nevypadly.

     Jistě, pro Princátka to bylo něco normálního, ale pro někoho s těžce vybojovaným stipendiem to tak běžné nebylo.

      ,,Tohle je vaše auto?" Zeptal se Jimin a jeho ukazováčkem namířil na černou limuzínu před nimi. Jungkook nadzvedl obočí, jako by si myslel; ,,to mysli vážně?" Protočil očima a přišel blíž k vozu, jen aby mu jeho řidič přišel otevřít dveře, vzal od nej věci a odložil je do kufru.

     Taehyung se malinko usmál a rozhoupal jejich spojené ruce, jako nějakou houpačku. ,,Líbí?"

     Jimin zamrkal. ,,Nikdy jsem v ničem takovém nejel!"

      ,,Tak nebudeme dál čekat a jdeme za překvapením!" Řekl Kim jeho dětským hlasem jen aby si uštědřil zachychtání se od menšího, což mu znělo jako ta nejkrásnější symfonie v uších. I Jungkook si musel přiznat, že je tak skoro neodolatelný, ale nahlas to nebyl před svým přítelem připraven říct.

     ,,Notak-" Tae zatáhl Jimina blíže ke dveřím, pustil ruku, otočil si ho k sobě zády a hravě ho tlačil dovnitř, ,,Jinak nám Jungkookie ujede!"

    Jimin malinko zčervenal. Asi i proto, že Tae chtěl, aby seděl mezi ním a Jeonem, ale na to Jiminovo srdce nebylo ani zdaleka připravené. Měl knedlík z krku už jen z té představy, že bude tak dlouho v přítomnosti tak nádherných lidí.

    Pomalu se Jimin posadil vedle Jungkooka - tedy, co nejdál to šlo, protože z něj měl stále hodně velký respekt - jenže hned co si Tae vlezl na nima, úmyslně Chima natlačil co nejvíc k jeho drahouškovi. Jimin si zkousl spodní ret, zavřel oči a seděl jako kámen. Styděl se snad stejně tak, jako jiný při jejich prvním-

    ,,K-Kam mě to vezete?" Zeptal se Jimin jak se auto rozjelo. Jejich řidič už měl předem všechny informace, takže neměl žádnou šanci zaslechnut něco o tom, co se na něj chystá.

     ,,Překvapení se neprozrazují, zlatíčko," řekl Taehyung a hlavu si položil na jeho rameno. Jimin se narovnal jako prkno a zmrznul na místě ještě víc. Tae snad předl jako kočka.

     Jungkook se jen zhluboka nadech. Dokonce si sám všiml toho, že mu vůbec nevadí to, že se s ním jeho láska tak mazlí. Nikdy mu nedovoloval se s nikým pomalu bavit jen proto, že si myslel, že na něj jeho nový 'kamarád' kouká jako na kus masa...

    S Jiminem prostě neměl sebemenší problém a sám měl to malé stvoření mezi nima chuť nějak rozmazlovat. Zatím těch myšlenek ale nechal a jen nenápadně ty dva pozoroval.

     ,,Jungkookie, nepřidáš se?" Zašklebil se Tae. Jasně, že si všiml jeho nakukování. Jimin se na něj sám zvědavě otočil a v Jeonově očích v tu chvíli vypadal jako ztracené stěně.

    ,,Lásko! Řekl bych, že ho akorát přivádíš do rozpaků," pousmál se Jungkook, když Park začal rudnout. Rukama si zakryl obličej a vypadal tak jako rozkošné poupě.

     ,,Ale ne!" Taehyung zvedl hlavu z jeho ramene a snažil se vzít jeho ruce do svých. ,,Chimm, kam pak se nám to schováváš?" Našpulil pusu a Jungkook se neudržel a tiše se zasmál. To v Kimovi vzbudilo opravdu velkou radost. Tak že by tu přeci jen byla šance?!

     Kook zakroutil hlavou, tentokrát SÁM natáhl k nejmenšímu z nich své dlaně a ty Parkovy sundal z jeho obličeje. ,,Nemáme si snad dnes odpoledne společně užít? Pokud se budeš schovávat, akorát nic neuvidíš."

     Tohle... bylo snad poprvé co byl na Jimina ňuňu!

     Tae se začal usmívat od ucha k uchu, vzal svého přítele za tváře, přitáhl si ho přes červenajícího se Jimina k sobě a vrazil mu rychlo, malou pusu na čelo.

     ,,Pardon, že ruším, výsosti, ale jsme na místě," ozval se jejich řidič, když zaparkoval auto.

     ,,WOW!"

     ,,WOW!"

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

   

BELOVED //VminkookKde žijí příběhy. Začni objevovat