Když se ráno Jimin probral ze svého snění a chystal se protáhnout, zjistil... že to z nějakého důvodu nejde. Cítil příjemné teplo z jeho obou stran a když pomalinku začal otevírat oči, našel se v Jungkookově objetí.
Jimin vyskočil, rychle se posadil a rukama si zakryl pusu, aby nezačal šílet. ,,Tohle není sen?!" proletělo mu hlavou potom, co si celý včerejší večer přehřál před očima. Pomalu se podíval kolem sebe, jestli náhodou jeho výstřelem neprobudil a když zjistil, že oba princové dál spí, uklidnil se. Minimálně tak, jak mu to jeho zplašené srdce dovolilo.
Jungkook měl lehce pootevřená ústa a spokojeně oddechoval, Taehyung na druhé straně zase tiše pochrupkával.
Jimin ani nevěděl, kolik je hodin.
Park se bál udělat i sebemenší pohyb, aby jeho dva prince omylem neprobudil. Nebyl na to vůbec připravený! Probudit se v jedním posteli, přitulení k sobě... je toho na něj až moc! Ještě k tomu, když kolem nich nemůže ani klidně dýchat. Co až když ho uvidí, jak po ránu vypadá, lesknou se ho a už o něj ztratí zájem?
Jimin rychle zaklepal hlavou, snažil se vyhnat všechny ty špatné myšlenky. Znovu si dva prince dlouze prohlédl a když si byl jistý, že oba stále spí, chystal se vysmeknout z postele a jejich objetí - které už tak bylo poloviční, ale stále pěkně silné. Rychle se tak chtěl dostat do koupelny, upravit se a znovu jako bez povšimnutí hupnout mezi ně.
Jen by ale jako naschvál neměl zazvonit budík v mobilu, který ležel na nočním stolku hned vedle obrovském postele. To samozřejmě způsobilo to, že se po něm hned začal Jungkook natahovat, aby ho vypnul a Taehyung začal rukou šmátrat po jeho princezně, aby se k němu pro větší pohodlí namáčkl. Proto hned, jak ucítil jeho ruce pevně obtočené kolem Jiminova pasu, si ho k sobě stáhl a zachumlal se s ním pod peřinu.
,,To jsi nám chtěl hned po ránu utéct?" Zamumlal hlubokým, ranním hlasem Tae. Jimin už tak měl těžkou chvilku a hlas jeho prince k tomu vůbec nepomáhal. Zavrtěl se a ruce si položil na princovu svalnatou hruď. Ah, jak teď musel Jimin 'trpět'. Byl rudý ako rajče a to aninestihl vykročit do nového dne.
Jungkook mezitím vypnul budík, podíval se na čas, protáhnul se a přitiskl se k Jiminovi z jeho druhé strany. Jedno rukou se přes něj natáhl a podrbal svého milovaného přítele po vlasech.
,,Dobré ráno," řekl Jungkook, stejně tak hlubokým hlasem jako Kim a Jimin už teď opravdu měl co dělat, aby jen tak nevyletěl z postele a nezačal z toho skákat po celém pokoji.
,,Dobré~" brouknul Tae.
Jimin pomalu vykouknul ven, pořádně se nadechl a sám je pozdravil. Jungkook ho hladil po tváři a šímral po zádech, zatímco Tae mu už stihl vlepit několik malých pusinek všude možně po obličeji. Jimin si tohle mazlení užíval možná víc, než by měl, ale nic lepšího v životě snad nezažil~ kdyby mohl, tak by vrněl.
Stejně, po několika minutách, co se ani jeden s nich nehnul z postele ven, se Jungkook znovu podíval na hodiny; ,,Nerad nám kazím naše společné ráno, ale je tu to peklo, co si říká škola," zívl si, sám Jimina políbil kousek pod jeho ret, až si Ji přál, aby se trefil víš, hodil nohy přes postel a odešel do jejich obrovského šatníku.
,,Slyšeli jsme? Nechceme přijít pozdě," brouknul Taehyung, vytáhl sebe i Jimina se smíchem z postele. Jimin se mu ze všech sil snažil odporovat, ale princ mměl ot olízl větší sílu, že nakonec oba skončili na podlaze i se strženou dekou. Místností se rozlehl smích, který Jungkooka vyhnal polooblečeného z šatny a když uviděl ty dva na podlaze, celé červené od smíchu, dal ruce v bok a vesele protočil očima.
Udělal k nim několik kroků, sklonil se na jejich úroveň, Taeho rty si hladově přivlastnil, natáhl se pro Chima, hodil si ho přes rameno a lehce ho praštil přes zadek. Jimin tiše zakňučel a čapnul se za Kookovo tričko, jen pro jeho pocit lepší stability.
,,Jdeme obléknout naši panenku," zavolal Jungkook na Taeho, když společně s pytlem brambor vcházel do šatníku. Tae se okamžitě zvednul, sám se konečně pořádně protáhnul a běžel za nima.
ČTEŠ
BELOVED //Vminkook
FanfictionDOKONČENO Park Jimin, normální student, který žije společně s Jinem a Joonem, se dostane na Korejskou Elitní školu, kam chodí i samotní Princové! A kdo jiný by to snad mohl být, než miláček Asie Jeon Jungkook a miláček Evropy Kim Taehyung. Oba jsou...