Tak po długich rozmyśleniach zdecydowałam że się usune bo w sumie znudził mi się wattpad :/ jeszcze do końca tego miesiąca a konkretnie 31 kwietnia. Napisze wszystkie księżmi no i usuwam się to już potwierdzone :)
Dziękuję wszystkim za te wszystkie komy, gwiazdki i spędzony czas z wami bardzo was lubię ❤️
Nie no żarty XD nawet nie ma 31 kwietnia w kalendarzu
A teraz na poważnie moi drodzy czytelnicy. Wybraliście Zniewolony | TodoDeku gdzie już jest Prolog a prezentuje się tak.
Izuku prowadzi bardzo spokojnie życie aż do pewnej ulewnej nocy, kiedy to usłyszał głośne kroki w salonie, ale przecież mieszka sam. Zanim mógł coś zrobić, dwie czarne postacie rzuciły się na niego i widział jedynie ciemność.
Uwagi:
Mpreg, smut hard, stosunek męski, bdsm, może występować gwałt, tortury, sadyzm, poniżanie, różnica wieku oraz wzrostu.Będzie ona naprawdę brutalna i o wiele razy gorsze niż A&O. Lubię brutalność no to spodziejawacie się bardzo brutalnych opisów seksu czy tortur. Opowiada o człowieku i szatanie czy jak kto woli upadłym aniele.
Tyle mogę wam powiedzieć na tą chwilę ale wygląd Shoto będzie zbliżony to jednego Demona z Anime. (Jujutsu Kaisen)
Startuje w maju lub może gdzieś w połowie kwietnia to się jeszcze zobaczy kiedy skończę Daddy | TodoDeku (a już prawie jest połowa książki)
Więc to tyle serdecznie zapraszam jak jesteś zainteresowany czytaniem mojeho kolejnego raka. Życzę wam miłego dnia :)
CZYTASZ
Teacher | TodoDeku
FanficIzuku zawsze miał problem z matematyką ale zmieniło się to wszystko kiedy jego nauczycielka została zamieniona na przystojnego i bardzo młodego mężczyznę. -𝙸𝚣𝚞𝚔𝚞 𝚖𝚊𝚖 𝚍𝚕𝚊 𝚌𝚒𝚎𝚋𝚒𝚎 𝚙𝚛𝚘𝚙𝚘𝚣𝚢𝚌𝚓ę. - 𝚖𝚛𝚞𝚔𝚗ął 𝚃𝚘𝚍𝚘𝚛𝚘𝚔𝚒 𝚣...