Паднах...мисля...
След скачането си в портала всичко стана черно. Нито светлина, нито тъмнина. Просто...черно.
А в следващия момент се намирах пльосната върху камък с глава, заплашваща да експлодира и тяло, начупено като стъкло. Всичко ме болеше. Очите ми пареха толкова жестоко, че чак се чудех дали все още имам такива. В такава ситуация всеки нормален човек би се разкрещял. И аз с голямо удоволствие бих, но... Не можех. Гърлото ми бе сякаш на възел. Беше толкова сухо, все едно имах пясък в устата.
Нямаше никой около мен. Не усещах никакви миризми, нито пък заплахи. Не чувах звуци около себе си, с изключение на ударите на малки вълнички в ръба на някое от Рилските езера. Поне се надявах да е някое от тях де.***
Беше минало доста време. Усещах земята да изстива под себе си с всеки час. На няколко пъти мисля, че заспах ( или изпаднах в безсъзнание ). Очите ми вече не горяха, но опитах ли се да ги отговоря виждах размазано. Фокусирах края на едно езеро, зад него стена, а в следващия момент виждах само камъка, върху който се бях пльоснала. Тялото ми се лекуваше бавно, но имах нуждата от вода. Чиста и прясна вода. Опитах да стига до езерото, но беше безуспешно. А и имаше вероятността да се удавя. Чувствах се слаба, сякаш тир ме бе премазал.
Звукът на стъпки ме накара да настръхна. Тежки, мъжки стъпки и миризмата на гора след дъжд, достигнаха до слабото ми тяло. А после силни ръце ме повдигнаха, отнасяйки ме нанякъде. Не се притеснявах, защото познавах притежателя им. Но дори и да не го, пак щяха да ме отнесат лесно, не можех да си отворя очите дори за пет секунди, камо-ли да се бия.
“ Ще откриеш, млада госпожице, че ако ме пуснеш да се позабавлявам, можеш. ” каза един доста познат глас в главата ми.
Данте! ~ Помислих си, а сърцето ми се сви от щастие. Беше се върнал!
“ Същия. “ потвърди демона.
Сега като знаех, че се е върнал и, че можех да комуникирам с него исках да задавам въпроси. Много въпроси. Толкова неща не ми бяха ясни... Щеше да отнеме доста време. А и можеше и да не знае отговорите на всички. Например, къде се намира жезъла на Никрис? Или пък този на Луцифер? Ами защо не знаех, че имам брат? Дрек и неговата връзка с подземния свят?
“ На повечето имам отговор. “ каза Данте и изведнъж си спомних, че може да ми чете мислите. Гадост. “ Жезъла на Мира е единственото нещо, което на знам къде е. Никой, който не притежава Пръстена не знае. “
Значи знаеш къде е жъзла на Луцифер? ~ попитах. Въпроса ми остана неотговорен.
Данте? Тук ли си?
“ Да. “ отговори ми Демона, но после настана мълчание.
Реших да не го питам повече, а да се заема с разучаването на обстановката, в която се намирах. Отворих очи леко и видях синьо, светло небе. То ту се приближаваше към мен, ту се отдалечаваше. Очите ми започнаха да парят гадно. Погледнах към мое ляво и гледката на един стегнат и красив врат ме посрещна. Чувах пулса на притежателя му. Бърз и нервен. Вените бяха изпъкнали, напрегнати, и можех да си заложа главата, че ако не ме държеше Алехандро щеше да се превърне във вълк.
Затворих очите си и въздъхнах тежко. Усветих поглед към себе си, а после бях преместена в по-удобна позиция. Главата ми се опираше в силните гърди на Алек, ръцете ми бяха преметнати около вратът му. Неговите бяха поставени под лопатките и капачките ми. Имаше нещо успокояващо в начина, по който го докосвах. Сякаш самия допир успокояваше нервите и намаляваше болката, която изпитвах.
А после, както се очаква от един човек, който се чувства сякаш е премазан от тир... припаднах. Отново.
YOU ARE READING
Нощта на възкресението
WerewolfКнига втора от поредицата " Родена да бъде вълк " "Мрака приближаваше бавно към мен ,опитвайки се да ме хване ,но аз нямаше да му се дам..." Чудовище се надига от портите на ада ,но дали ще успее да бъде убито и да бъде предотвратена война?