Selamın aleyküm.
Nasılsınız?
Sınır: 30 oy 40 yorum
Sınır geçerse akşam da atacağım.
İyi okumalar.
............
Yazar'dan
İclal karşısındaki kişiyi görünce çığlık atmıştı. içinden babasının aşağı inmemesi için dua ediyordu. Lara ayak seslerini duyunca sakladığı bıçağı daha çok saklamaya çalıştı.
Gökhan hızla odaya girdiğinde karşısında Lara'yı görünce rahat bir nefes verdi.
"Kızım niye bağırıyorsun?"~ Gökhan
"Şey özür dilerim. Halam birden ortaya çıkınca korktum."~ İclal
"Sorun değil. Abi sen odadan çık."~ Lara
"Hayır. Sen gidip uyusana."~ Gökhan
"Uykum yok. Hem annem seni çağırdı duymadın mı?"~ Lara
"Hayır."~ Gökhan
"Tamam annemin yanına git. Biz İclal ile otururuz."~ Lara
"Kızım iki dakika bekle annem ne diyor öğrenip gelirim tamam mı?" Dediğinde içinde sevindi Lara.
İclal'de onaylayınca odadan çıktı. Lara İclal'e dönüp sırıttı.
"Hala."
"Efendim."
"Sen neden hastasın?"
"BEN HASTA DEĞİLİM!"
"Tamam ö-özür dilerim. Bağırmana gerek yoktu."
"Özür dilerim korkutmak istemedim."
"Sorun değil."
"Ee hangi oyunu oynayalım?"
"Bilmem."
"Aslında ben bir oyun biliyorum."diyerek küçük kıza yaklaşmaya başladı.
Gökhan asonsörden inip annesinin yanına ilerledi. Salondaki koltukta oturduğunu görünce yanına oturdu.
"Efendim anne."
"Anlamadım."
"Beni çağırmışsın. Lara dedi."
"Yok oğlum seni çağırmadım."
"Ne!?"diyerek hızla ayağa kalktı.
Koşarak yukarı çıkmaya başladı. İclal'in odasına gelince kapıyı açıp hızla içeri girdi. Ama ne İclal vardı ne de Lara.
Korku tüm bedenini sararken kendini sakinleştirmeye çalıştı. Hızla tüm odalara bakmayan başladı. Hiç bir yerde olmadıklarını görünce eli ayağı titremeye başladı. Ya Lara kendinde olmayıp İclal'e zarar verirse? Düşüncesi bile kötüydü. Bahçeden gülüş sesleri gelince hızla bahçeye çıktı. Hamakta ikisini oturup gülüştüğünü görünce yere oturup derin bir nefes verdi. Korkmuştu.
"Abii. Yanımıza gelsene."
"Tamam."diyerek onların yanına ilerledi.
"Baba halam bana komik anılarını anlatıyordu. Çok komik."
"Öyle mi?"
"Evet. Çok komikti. Sende bizimle dinle."
"Olmaz. Bak saat gece yarısı oldu. Uyku saatin geldi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AİLEM (TAMAMLANDI)
ChickLit"Bu hayatta hiç bir beklentim yoktu. Olmayacak da. Ne olabilir ki?"~ Lara Bir kız. Annesi yıllar önce kaçmış. Babası ve ablası ile kalan bir kız. Tek bir arkadaşı var. Her ne kadar güçsüz biri olsada hayatta kalıp mücadele ediyordu. Bir gün ailesi...