13. Bölüm

10.2K 463 49
                                    

Selamın aleyküm

Nasılsınız?

Valla sınırı beklemedim yazayım dedim. Ama bu sefer yumuşak olmam.

Sınır 30 oy 30 yorum

Yorum yapın eğer sınır geçerse akşam da atacağım.

İyi okumalar.

...........

                   "Halüsinasyon"

Gözlerimi başıma giren ağrıyla açtım. Burası hastane kokuyordu. İyi de en son ben kaçırıldım. Yanıma baktığımda Buğra abim koltukta uyuyordu. Noldu bana? Ay hatırladım Oğuz beni kaçırdı. Kalkmak için hareketlendim ama kolumdaki acıyla çığlık attım. Ay acıyor. Çığlığımla Buğra abim kalkmış hızla yanıma gelmişti.

"Niye rahat durmuyorsun?"

"Abi noldu bana? Neden buradayım?"

"Kaçırılmışsın. Seni kaçıran piç sana zarar verirken sende bağırmışsın senin sesini duyan biri de seni kurtarmış."

"Peki beni kaçıran nerede?"

"Kaçmış piç."dedi sinirle.

Aslında abime söyleyecektim Oğuz'un beni kaçırdığını ama nedensizce korkuyordum. Soluma döndüğümde bir tane adam siyahlar içinde koltukta oturuyordu. Abime orayı işaret ederek

"Abi bu kim?"

"Anlamadım."

"Bu kim?"dedim koltukta oturan kişiyi göstererek.

"Lara orada kimse yok."

"Abi ne demek yok? Adam oturmuş bana bakıyor işte."

"Lara delirdin mi? Orada kimse yok."

"A-ama."dediğim de adam ortadan kayboldu.

Bu ne ya? Şimdi ben halüsinasyon mu gördüm?"halüsinasyon göreceksin" tabi ya Oğuz bana ilaç vermişti. İçeri annem, babam ve doktor girince oraya döndüm.

"Uyanmışsınız Lara Hanım."

"Kaç saattir buradayım?"

"2 gün uyudunuz."

"Ne? 2 gün mü?"

"Evet. Kendinizi nasıl hissediyorsunuz?"

"İyi gibi."

"Maalesef Lara Hanım. Verilen ilaç sizin bilinç altınızda değil. Çok kez halüsinasyon göreceksiniz. "

"Bir tedavisi yok mu?"

"Size ilaç vereceğim. Onu düzenli olarak kullanırsanız iyileşme zamanınız azalır."

"Anladım."

"İsterseniz çıkabilirsiniz. Geçmiş olsun."diyerek odadan çıktı. Babamda onunla birlikte çıktı.

"Kızım iyi misin?"~ Annem

"İyiyim anne."~ Lara

"Hadi gel bücür."Diyerek beni kucağına aldı Buğra abim.

Hastaneden çıktıktan sonra arabaya bindik. Yolda ilerlerken gözüm yoldaydı. Ben etrafa bakarken yine az önce ki adamı gördüm. Bana el sallıyordu. Ondan gözümü çekip önüme döndüm. Bir halüsinasyon görmediğim kalmıştı o da oldu.

"Geldik bücür."diyerek beni tekrar kucağına aldı.

Eve gelince beni salondaki koltuklardan birine bıraktı. Yunus hızla gelip bana sarıldı.

AİLEM (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin