Selamın aleyküm.
Nasılsınız?
Sınır:70 oy 60 yorum
Yorumlarda buluşalım mı?
İyi okumalar.
.......
"Küçük mutluluklar"
Sinirle telefonu yatağa attım. Cevap vermiyordu aramalarıma. Bora Manolya'nın dediğini duyduktan sonra hızla oradan uzaklaştı. Bende biraz Manolya ile durduktan sonra eve geldim. Sabahtan beri Bora'yı arıyordum ama açmıyordu. Başına bir şey mi geldi acaba? Çok üzülmüştür şimdi. Telefonu alıp bu sefer mesaj attım.
Gönderilen:Merhemim
Telefonlarıma cevap vermiyorsun. Seni çok merak ediyorum. Kendine zarar vermezsin değil mi? Mesajımı görünce cevap ver lütfen. Seni seviyorum merhemim.
.......
Akşam yemeğinden sonra bahçeye çıktım. Bora hâlâ yazmamıştı. İçimde kötü hisler vardı. Yanıma oturan kişiye döndüm. Furkan'dı.
"Derdin var gibi görünüyor. İyi misin?"
"Neden soruyorsun? Sonuçta hiç bir şeyim olmuyorsun?"
"En azından biyolojik kardeşim de olmazsan beni bir arkadaş gibi görebilirsin. Yanında her zaman olurum."
"Yaptıklarını unutmadım."
"Biliyorum. En azından aramızı düzeltmeye çalışıyorum. Hem sende geçenlerde 'yabancı olmayalım' demiştin. Şimdi ne oldu?"
"İyi değilim."
"Kimse iyi değil."
"Sence hayat bilerek mi yapıyor?"
"Olabilir. O da ne yapacağını bilmiyor."
"En yakın arkadaşıma ulaşamıyorum."
"Bora'ya mı?"
"Evet. Manolya'yı seviyordu. Ama Manolya başkasını seviyor. Bora'da bunu duyunca yanımızdan gitti. Hâlâ haber alamadım."
"Kötü olmuş."
"Evet öyle. Evine mi gitsem acaba? Şimdi gitsem orada olmazsa annesi şüphelenir."
"Polisi aramaya ne dersin?"
"Biraz bekleyelim eğer hâlâ haber alamazsak ararız."
"Peki nasıl istersen."
"Abimler nerede?"
"İçeride."
"Anladım. Sen neden geldin? "
"Merak ettim. Bugün hiç moralin yoktu."
"Teşekkür ederim. "
"Ne zaman istersen yanındayım ufaklık."diyerek yanımdan ayrıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AİLEM (TAMAMLANDI)
ChickLit"Bu hayatta hiç bir beklentim yoktu. Olmayacak da. Ne olabilir ki?"~ Lara Bir kız. Annesi yıllar önce kaçmış. Babası ve ablası ile kalan bir kız. Tek bir arkadaşı var. Her ne kadar güçsüz biri olsada hayatta kalıp mücadele ediyordu. Bir gün ailesi...