41.Bölüm

3K 221 99
                                    

Selamın aleyküm.

Nasılsınız?

Sınır;70 oy 60 yorum

Diğer bölümde yorum sınırı geçilmemiş ama ben yine de sizin için yazdım. Ama lütfen sınırın geçmesine yardımcı olun.

İyi okumalar.

.....

                        "Dövme"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


                        "Dövme"

Yazar'dan

İclal'in dedikleri babasının kalbine ateş gibi düşüyordu. O da her ne kadar yorulsa da kızı ve ailesi için güçlü olmak zorunda.

"Yaralarını saracağım kalbim. Şimdi gidelim."diyerek İclal'i kucağına aldı.

Lara İclal'e gözleri dolu bir şekilde bakınca İclal iyi olduğuna inandırmak için halasına gülümseyip havadan öpücük attı.

Hepsi evden çıkıp arabalarına bindi. Aydın, Buğra ve Fatih Aydın'ın arabasına binerken Sinan kendi arabasına İclal, Lara'da Gökhan'ın arabasına bindi.

Lara İclal'e yaklaşıp sarıldı.

"Seni koruyamadığımız için özür dileriz halacığım."

"Önemli değil hala. Ben alıştım."

"Bunda sonra hep mutlu olacağız. Üzülme tamam mı?"

"Tamam. BABA CANIM ÇİKOLATA ÇEKTİ!!"diye bağırdı İclal.

Gökhan kızının bu haline kahkaha attı. Yolun üzerinde ki bakkala uğrayıp iki tane çikolata aldı. Fazlası zarardı.

Arabaya geri binip çikolataları alıp Lara ve İclal'e verip arabayı sürmeye devam etti.

"Baba ya neden iki tane aldın?"

"Fazlası zarar."

"Ya ama abi."

"İtiraz yok hanımlar. Hadi inin bakalım geldik."diyerek arabayı garaja park etti.

Lara arabadan inerken Gökhan İclal'i kucağına alıp eve doğru ilerledi.

Kapıyı Hacer Hanım açınca ilk gözleri İclal'i aradı. Yüzündeki yaralı görünce ağlamaya başladı.

Lara annesine ağlamaması için gidip sarıldı.

"Babaanne ağlama. İyiyim ben."diyerek babasının kucağından inip babaannesine sarıldı.

"Şu yüzünün haline bak yavrum. Nasıl kıydılar sana?"diyerek yaralarına merhem olacakmış gibi yüzünün her tarafını öptü.

"Pansuman yapalım küçük hanıma."diyerek odadan çıktı Furkan.

........

Akşama yemeğinden sonra tüm aile bahçeye çıktı. Herkes sessizce çayını içerken birbirlerine bakıyordu.

AİLEM (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin