outside: 4

4K 641 608
                                    

iyi okumalar

bolca yorum yapın bollca

"Sen uyandır."

"Bana ne ya? Okulda gördüm sadece onu."

"Uyandırsana oğlum, en azından yol arkadaşısınız."

"Ben uyandırmam amına koyayım."

Seungmin kulağına dolan seslerin yavaş yavaş anlam kazanmasıyla gözlerini açarken kapıda dikilip ona bakan üç gence boş bakışlar attı.

Jisung, Jeongin ve Changbin ona uzaktan bakarken o üzerindeki örtüyü üşüyen omuzlarına kadar çekip gülümsedi. "Selam?" demişti pürüzlü sesiyle.

"Selam. Yemek yiyeceğiz." dedi Chabgbin odaya girip. Yan yatakta uzanan gencin alnına elini koymuş, yerdeki kaptan aldığı bezi sıkıp tekrar alnına yerleştirerek su bardağındaki suyu ufak ufak dudaklarınım arasından sızdırmıştı.

"Günün hangi vaktindeyiz?" dedi saçlarını karıştırırken.

"O kadar ilkel değiliz lan, teknolojimiz var. Saat yedi, akşam yemeği yiyeceksiniz." dedi Jisung gülerek. Odaya girmiş, Seungmin'in çantasını açıp oradan rahat bir şeyler bulup yatağa bırakmıştı.

"Chan hyung yaralarını kontrol etmemi söyledi." diyip yatağın kenarına oturarak örtünün açılmasını bekledi.

Bedeninde su toplayan yaralar inmişti ama hala kızarıklardı. Yüzündekilerinse hala içleri doluydu. "İstersen bir duş al öyle giyin."

"Sizi bekletmeyeyim." dedi Seungmin sweatine uzanırken.

"Jeongin camışıyla sen kaldın bir tek, ikiniz de bu saate kadar uyuyordunuz. Acele etmene gerek yok." dedi Jisung gülümseyerek.

"Jeongin için sorun yoksa duş alayım." dedi Seungmin bakışlarını çocuğa çevirirken. Jeongin omuz silkti.

"Chan hyung sen ne istersen onu yapmamızı istedi."

"Neden?"

"Güzel çocukmuşsun." dedi Changbin gülerek. "Jisung, yardım et Seungmin'e. Buranın sistemi yaşadığı yerden çok farklı." Jisung büyüğünü onaylarken Seungmin'le beraber odadan çıkmış, banyoya girmişti.

"Rahatsız olmayacaksan baksırını çıkarabilirsin, benim için sorun değil." durdu ve sayar gibi yaptı. "Hayatım pipi görmekle geçiyor çünkü." Seungmin gülerek başını iki yana salladı.

"Yine de çıkarmasam daha iyi."

"Sen bilirsin. Otur şöyle, hyunglar hala tamir etmediği için suyu şu şeyden alamayacağız. Neydi bunun adı?"

"Duş başlığı?"

"He evet o, bozuk. Bu yüzden kova ve lif işimizi görecek." demiş, kapıyı kapatıp kilitlemişti. Üzerindeki tişörtü çıkarıp kenara koyduktan sonra onu dikkatle izleyen gence gülerek yere çöküp musluğu açtı. Suyu ılıştırdıktan sonra liflerden birini almış, iyice köpürtmüştü.

Seungmin'in omuzlarından birer kere suyu döktükten sonra kollarını ve sırtını yabaş hareketlerle sürttü. "Neyseki sırtını çantan korumuş. İlk yağmur yediğim zamanı hatırlıyprum da, tamamen ıslandığım için acıdan yatamıyordum bile."

"Hyunjin kalın kıyafetler giydirmese uyuyamazdım sanırım, bedenim o kadar ıslanmamıştı." dedi Seungmin onun yıkanmasına yardım eden genci takip ederken.

Yalan yoktu, duş almak ona inanılmaz zor gelmişti buraya girerken. Jisung'ın ona yardım etmesi işine geliyordu.

"Hyunjin kim?" dedi Jisung eğlenerek. Köpüklerle oynamayı kesinlikle seviyordu.

outside // chanminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin