outside: 5

3.8K 621 341
                                    

xabara'ya bölüm yazmadığım için sizi kandırma bölümü~

iyi okumalar bolca yorum yapın yine


Yemekten sonra Seungmin ve Chan yürüşe çıkma kararı almıştı. Changbin de onlara katıldığında üçü beraber gün batımında yürüyordu.

Yola çıktıktan bir süre sonra Seungmin bir sene sonra Hyunjin'in geleceğini söylemiş, onlardan bir sene boyunca hayatta kalma taktikle istemişti. Changbin ve Chan bir süre ne yapacağını anlatsalar da Seungmin daha onlar anlatırken öleceğini düşünmüştü.

Anlattıklarına göre, şehir eşkiyaları varmış. Geceleri etrafta dolaşır, insanların erzaklarını ve eşyalarını çalarlarmış. Buradan birkaç kilometre ileride büyükçe bir binada yaşayan, en az 15 kişilik bir gruplarmış.

"Sana bu yüzden geceyi geçiremezsin demiştim." dedi Chan gülerek. "Hyunjin'den öğrendiğin dövüş taktikleri onların dişli bıçaklarını durduramaz."

"İki güne kalmaz ölürüm." dedi Seungmin tedirgin bir gülüşle.

"Bizimle kal." demişti Changbin de. "Sen bize iş gücünde yardım edersin biz de seni koruruz."

"Diğerleri de ister mi ki?" diye sordu Seungmin heyecanla. Onlarla uzun süredir sohbet etmemiş olmasa da Chan'ın tavırlarında kucak dolusu güven hissetmişti.

"Minho ve Jisung için gayet uygun. Jeongin de kendine eğlence bulmuş olur." diyerek göz kırptı Changbin.

"Ben, kalırım. Size her türlü yardımı ederim." dedi aynı hevesle. "Güzel, eve dönünce eşyalarını yerleştirirsin."

"Biz dönene kadar hava karar, daha fazla ilerlemeden dönelim." dedi Chan adımlarını durdururken. Diğerleri de ona ayak uydurunca geldikleri yolu geri yürümeye başladılar.

"Minho ve Jisung arasında romantik bir şeyler mi var?" dedi Seungmin çekingence.

"Hmhm, ikisi uzun süredir çıkıyorlar. Minho'nun dışarı çıkacağı sene çıkmaya başladılar." Seungmin konuşan Changbin'i onaylayıp gülümsedi.

"Jisung oldukça cana yakın. Evin içinde bütün işlerle ilgileniyor gibi." dedi gülümserken. Bulaşıkları yıkamış, Jeongin'i tavukları temizleme konusunda ikna etmeye bile uğraşmadan karşısına oturtmuştu onlar evden çıkarken.

"Kendisini evin annesi ilan etti." dedi Chan eğlenerek. "Jisung gelene kadar ev inanılmaz ruhsuzdu ve bu halinden çok daha döküntüydü. O geleli eve döndü."

"İki hedefi var, evde oturmaktan asla sıkılmayacak artık."

Seungmin Changbin'e gülüp ellerini kollarına sürttü. "Neden evde oturuyor ki?"

"Bizim kadar güçlü değil ve avlanmayı sevmiyor. Evde oturmak daha iyiymiş onun için."

"Haklı, ben de ev kuşuyum." dedi Seungmin gülerek. Chan kapıyı açtığında eve girmişlerdi. Jisung karşısında oturup iğrene iğrene tavuk ayıklayan çocuğu azarlarken üçü yanlarına oturdular.

"Düzgün tut yarın onu yiyeceğiz."

"Kayıyor elimden!"

"Jeongin ağzına tavuk sokarım, sıkı tutarsan kaymaz!" Jisung elindeki butu çocuğa doğru sallarken Seungmin gülerek gidip elini yıkamış ve yanlarına oturmuştu. "Ben yapayım."

"Hayatında kaç kere tabuk ayıkladın? İç organları var, bıllık bıllık ediyorlar." dedi Jeongin iğrenirken.

"Gerek yok Seungmin, yapıyor tilki surat. Yap işini Jeongin." Jisung organlarını ayırdığı hayvanı tabağa koymuş, yerden kalkıp tavuğun içini dışını bir güzel yıkamıştı.

outside // chanminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin