outside: 6

3.6K 617 352
                                    

günaydın bölümü!

gece 0 uyku politikasınınuygukadım şimdi uyumaya gidiyorum. Çksürükten geberdim son 5 saattir durmadan öksürüyorum galiba korona oldum öfmdöemeömee

bu yüzden yorum yapıp beni mutlu edin

"Günaydın."

"Günaydın. Neden uyandırmadınız?" Seungmin yattığı yerde doğrulup sırtını esnettikten sonra evdeki herkesin uyamış, kahvaltı yapıyor olduğunu görmüştü.

"Uyanmadın." dedi Jeongin rahatça. "Camış gibi uyuyorsun."

"Düzgün konuş aptal çocuk." Changbin küçüğünün ensesine vurup masayı işaret etti. "Gel bir şeyler ye."

Seungmin onaylayarak yatağından çıkıp banyoya gitmiş, suyu açmıştı ki Jisung koşarak gelip suyu kapattı.

"Dur, bugün suyu açmıyoruz."

"Ama-"

"Buradan su dökeyim." Jisung kovadaki sudan bir kap alınca Seungmin o dökerken güzelce elini yüzünü yıkamış, teşekkür etmişti.

İkisi salona geri dönmüş, sofraya oturmuşlardı.

"İyi uyudun mu?"

"Jeongin sağ olsun, gece uykuya dalabildim. Teşekkür ederim." dedi Seungmin.

"Ne yaptın tavuk hırsızı?" dedi Minho hayretle.

Jeongin omuz silkmiş, elindeki tavuğu nispet yapa yapa ısırmıştı. "Hiç."

"Yanımda uyudu."

"Uyandığımızda yatağındaydı."

"Uyuyana kadar bekledim çünkü susmuyordu." dedi Jeongin. Dışarıdan gelen yağmur sesi şiddetlenirken iç çekti. "Bugün dolaşacaktım ama ben ya!"

"Video oyunu oynarız işte." dedi Changbin gülerek.

"Oha çok iyi fikir." İki genç beşlik çakarken diğerleri başlarını iki yana salladılar.

"Dışarı'da internet var mı?" dedi Seungmin bir ümit.

"Sence? Yok tabii ki."

"Biraz daha terslersen yapıştıracağım ağzının ortasına Jeongin. Sert sert konuşma." Chan elini vuracak gibi kaldırınca Jeongin Minho'nun arkasına doğru eğildi. "İmdat!"

Seungmin gülerken diğerleri göz devirmişti. "Ryujin gelecek bugün." dedi Jisung bir anda.

"Ne alaka?" Jeongin doğrulurken kaşlarını çattı. "Hayır hyung ya, şaka yapıyorum de!"

"Maalesef canım, kıza iyi davran."

"O kız bana aşık." dedi yüzünü buruşturarak.

"Güzel kız oğlum kap havada." Jeongin Changbin'e el hareketi çekip ağzına son parça tavuğunu attı. "Nefret ediyorum sizden. Dışarı çıkmadım ben tamam mı?" diyerek yerden kalktı. "Minho hyungların yatağında ölmeyi bekleyeceğim." diyerek elini temizlemiş ve odaya girmişti.

Seungmin gülerek arkasından baktı. "Neden sevmiyor kızı?"

"Ryujin aynı Jeongin gibi, fırlamanın teki. Birbirlerine sataştıklarında olay çıkıyor. Ryujin de aslında bu sene sınavdan kalıp dışarı çıkacaktı ama geçen sene tableti donunca benimle beraber çıktı." Jisung sofradaki bulaşıkları toparlarken Seungmin dudak büzdü.

"Yani, daha eğlenceli olmaz mı ikisinin de fırlama olması?"

"Jeongin erkeklerden de hoşlanıyor olabilir, bilmiyorum daha detay halini." dedi Jisung. Seungmin de herkesin kahvaltısı bittiği için sofrayi toplarken konuştu.

"Merak ettim kızı."

"Öğlene doğru gelir." Seungin onaylayıp bulaşıklarda Jisung'a yardım etmiş, ikisinin işi bitince çalan kapıyla herkes o tarafa dönmüştü. "Jeongin'im geldi diye duydum!"

"Geldi manyak." dedi Changbin gülerek. Kalkıp kapıyı açtığında Ryujin onun boynuna atlamıştı. "Selam yakışıklım, nerede benimki?"

"Bizim odada." dedi Minho eğlenerek.

"Olay çıkacak." diye mırıldanan arkadaşını hiç umursamamıştı.

Ryujin odaya girip yatakta uzanan Jeongin'e ilerlemiş, hızlıca kucağına oturup bileklerini yakalayarak başının iki yanına sabitlemişti.

"Oha görüşmeyeli ne seksi olmuşsun."

"Ryujin, sevişmeyeceğiz."

"Dünya fani ölüm ani bir kere sevişsen ne olur yani? Jeongin, yeter. Yüz yirmi bir kere beni reddettin. Neyim eksik ya?" dedi Ryujin bıkkınlıkla. İçeriden onları duyan arkadaşlarını pek de umursamıyordu.

"Bak güzelim-"

"Güzelin miyin gerçekten?"

"Anlamıyor musun Ryujin istemiyorum seninle çıkmayı."

"Yalvarırım bir kere denyelim de öyle karar ver ya. Jeongin, lütfen. Ben seni çok seviyorum." Jeongin hızlı bir hareketle kızı altına almış, yüzüne yaklaşmıştı.

"Hayır."

"Ne istersen yaparım."

"Benden uzak dur."

"Hayır. Jeongin, lütfen." Ryujin son bir umutla gence bakarken Jeongin iç çekip gözlerini kapattı.

"İstemiyorum diyorum sana Ryujin. Neden zor-" Jeongin başını kaldırıp kendisini öpen siyah saçlı kızla şoka girerken Ryujin ellerini gencin yanaklarına koyup onu daha sert öpmeye başladı. Jeongin karşılık veremeyecek kadar şaşkınken durumu fark edince geri çekildi.

Jeongin omuz silkip kızın üzerinden kalkarak dizlerinin üstüne oturdu. Ryujin doğrulmuş, gencin altında kalan bacaklarını hareket ettirmekle uşğraşmadan Jeongin'e sarılmıştı. "Seni seviyorum."

"Ben sevmiyorum."

"Olsun, benim sevgim ikimize de yeter."

"Tek amacın sevişmek mi? Seviştiğimizde her şey bitecekse tam şu an sevişelim bitsin." dedi Jeongin geri çekilip.

"Bitmeyecek ama sevişebiliriz."

"Uyuz oluyorum sana. Git, uyuyacağım ben." diyip kızın üzerinden tamamen kalkıpmyatağa uzandı.

"O kadar yolu seni görmek için yürüdüm!"

"Sallama motorun var."

"Ne fark ediyor, senin için geldim. Uyuyamazsın. Islandım bile."

"Gelmeseydin Ryujin." İkisi itişmeye devam ederken Seungmin hayretle diğerlerine döndü.

"Oha, ben asla birine şey teklifi yapamam."

"Demiştim fırlama diye."

"Garip bir kız." dedi Chan da Changbin'e katılarak. Seungmin'in 'sex' yerine 'şey' demesinin tatlılığına gülümsüyordu bu sırada.

outside // chanminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin