Selam! Naber?
yorum sınırı koyuyorum çünkü elimde bölüm kalmadı...
150+ yorum ve 30+ oy bekliyorumm
iyi okumalar
Seungmin sabah fırtınanın gürültüsüne uyanmış, yüzünün dibinde olan yüzle gözlerini kocaman açmış, geri çekilirken yatağın ucunda olduğunu fark etmemiş ama yataktan düşmemişti.
"Yavaş." Chan gözlerini açmadan pürüzlü sesiyle konuşurken Seungmin dudağını ısırarak etrafa bakındı. Chan'ın bacaklarının arasında kalan bacağını yavaşça geri çekmiş, elini yatağa yaslayıp yavaşça doğrulmış ve boşlukta otururken gözlerini ovuşturup omuzlarını esnetmişti.
Chan'ın eli belinden aşağıya kaysa da hala ona temas ettiği için heyecanı dinmemişti küçük olanın.
"Ben mi uyandırdım?" dedi Chan'a dönerken. Büyüğü saçlarını karıştırırken uzanmaya devam ediyordu.
"Zaten uyanmıştım, sen uyanana kadar biraz daha yatabilirim diye düşündüm."
"Kimse kalkmadı mı?" diye sorduğunda Chan başını iki yana salladı. Seungmin onaylamış, kalkıp banyoya giderek elini yüzünü yıkamıştı. İç çekip yanaklarını tokatladı.
Gözünün önünden dolgun dudaklar gitmiyordu.
"Kendine gel, Seungmin. Adam kaç yaş büyük senden." dedi iç çekerek. Aynada kendine bakmış 'Keşke öpüşsek' diye iç sesine küfrederek banyodan çıkmıştı. Salondaki koltuklarda yatan gençlere bakarak dudağını dişledi.
Onlar uyurken kahvaltı hazırlayabilirdi.
O sakince mutfakta bir şeylerle uğraşırken Jeongin onun tıkırtısına uyanmış; önce dönüp ona, sonra bileğindeki saate bakmış en son da göğsüne saçları dağılan kıza dönmüştü.
Kızın yüzüne düşen saçları yavaşça geriye ittikten sonra iç çekerek altında kalan kolunu zayıf bedenine sardı. Yavaşça yan dönmüş, Ryujin'i tamamen koltuğa yatırdıktan sonra dirseğine yaslanıp onu izlemeye başlamıştı.
"Günaydın." dedi onu fark eden Seungmin.
"Sana da."
"Hani sevmiyordun?" Seungmin arkadaşıyla uğraşırken Jeongin ona göz devirerek baktı. "Sabah sabah tartışmayalım." dedi Jeongin yattığı yerden kalkarken. Üstünü düzeltmiş, elini yüzünü yıkayıp odadan çıkan Chan'a günaydın dilemişti.
"Changbin de uyandı, kızlar uyuyorsa odaya yatıralım."
"Sana noona'yı sen al." Jeongin kaşlarını indirip kaldırırken Chan onun kalçasına vurmuştu. Küçük olan gülerek Ryujin'i alıp Changbin'in yatağına götürürken, Chan Sana'yı kucaklamış Seungmin'le göz göze gelmişti.
"Sana noona'yala aranızda bir şey mi var?" dedi Seungmin gülümsemeye çalışarak. Hayalleri yıkılmıştı resmen.
"Hayır, Jeongin itlik yapıyor." dedi Chan kızı kucaklayıp odasına götürürken.
Seungmin onaylamış, ellerini yıkayıp yatakları toplamaya başlamıştı.
Changbin gelip koltukları düzelttiğinde Jisung esneyerek odadan çıkıp su içti ve sadece masaya taşınması gereken şeyleri görünce gözlerini kocaman açtı.
"Oha ilk defa hazır kahvaltı."
"Erken uyandım da..." dedi Seungmin gülümseyerek.
"İnanılmaz mutlu oldum, yaşasın, hazır kahvaltı!" Jisung yiyecekleri koyabilmek için orta sehpayı silerken kızlar hariç herkes tek tek uyanmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
outside // chanmin
Fanfictionülkenin nüfus politikasına göre başarısız olanlar 'dışarı' gönderilirdi. bu kez dışarı sürülenlerden biri hwang seungmin oldu.