outside: 29

2.8K 491 205
                                    

işte beklediğim bölüme geldik sonunda

iyi okumalarr

---

Seungmin kucağındaki tavşanıyla beraber evin içinde koştururken Chan da peşinden koşuyordu. "Güzelim, dinler misin?"

"Hayır, Chan! Tavşanımı yiyemeyiz." dedi Seungmin ağlayarak. Yanlışlıkla odaya girip köşeye sıkıştığında Chan ilerlemeyi bırakmıştı.

"Yiyeceğimiz kalmadı." dedi Chan iç çekip. "Ben de istemem tavşanını yemeyi ama başka şansımız yok."

Seungmin duvarın köşesine çöküp tavşanını kucağına sakladı. Başını kaldırmış, kızaran gözleriyle büyüğüne bakmıştı. "Chan, lütfen. Biraz daha dayanamaz mıyız?"

"Jungkook ve Jeongin yemek yemeli." dedi Chan önüne çöküp. "Benim de yemem gerekiyor, Jisung da yemeli. Sen ve Hyunjin zaten sadece meyve yediniz, sizin de proteine ihtiyacınız var." dedi Chan sakince.

"Ama," diyip iç çekti Seungmin. Devam edememişti. Hıçkırıkları ağzından kaçarken eliyle yüzünü gizlemeye çalıştı. "Tavşanımı yemek istemiyorum!" diyerek daha şiddetli ağlamaya başladığında Chan iç çekti.

"Seungmin..." Chan yere oturup başını duvara yasladı. "Keşke hiç eline vermeseydik tavşanı."

"Tabii, o zaman daha kolay yemenize izin verirdim değil mi? Hayır, yiyemezsiniz tavşanımı." diyip burnunu çekti. Eliyle çantasını gösterdi. "Protein barları var o paketlerde, lütfen onlardan yiyin."

"Sevgilim, güzelim, bebeği-"

"Hayır! Chan! Hayır!" Seungmin tepinirken Chan pes etmiş, yerden kalkmıştı.

"Tamam, yemeyelim."

"Tamam." Seungmin kucağındaki tavşanı iç çekerek severken Chan odadan çıkmıştı. Gelen sesleri duyan gençler iç çekerek göz devirmişlerdi.

"Ben konuşayım dedim." dedi Hyunjin.

"Dayanırız biraz daha, ağlatma çocuğu. Önünde sonunda açlığına yenik düşecek." demişti Minho.

"Uyuyalım madem, açlığımızı unuturuz."  Changbin ayaklanırken elini Felix'e uzatmış, ikisi beraber odaya geçmişti. Minho sevgilisinin ellerine krem sürerken Jeongin yataklardan birini açmaya başlamıştı. Bir yatakta Jungkook yatarken açtığında Hyunjin'le beraber uzandılar.

"Changbin Felix'le yatıyor, biriniz onun yatağına geçin isterseniz."

"Daha önce söylesen ikimiz oraya giderdik." dedi Hyunjin.

"Dar orası, iyiyiz böyle." dedi Jeongin gence arkasından sarılırken.

Chan onaylamış, odasına geçmişti. Seungmin'in Changbin'in yatağına oturup kucağındaki tavşanı sevdiğini görünce iç çekip yatağa girdi.

"Gelmiyor musun yanıma?"

"Changbin hyung nerede yatacak?"

"Felix'le yatıyor yine." Seungmin onaylamış, Changbin'in yatağına girip yanına tavşanı yatırmıştı.

"Uyuyacağım." dedi Seungmin.

"Uyu güzelim."

"Ben uyurken tavşanımı yiyemezsiniz." Chan gülmüş, onaylamıştı. "Hepimiz uyuyoruz."

"Herkesten sonra uyuyacağım." dedi Seungmin doğrulup.

Chan onaylamış, gözlerini kapatmıştı. "Tamam, herkesten sonra uyu."

outside // chanminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin