merhabalar, bu bölümde yorum ve oy sınırı bulunmaktadır. sınır geçilmezse bir sonraki bölüm çoooooooook sonra gelir.
yorum 200, oy 90 sınırındadır
iyi eğlenceler
---
Changbin'in gece boyu üstünde uğraştığı makine sonunda yiyecekleri tarayabilecek hale geldiğinde önce evdekileri taramış, kahvaltı olarak bir şeyler atıştırmışlardı.
Seungmin tavşan arkadaşıyla vakit geçirirken büyükler dışarı çıkıp yiyecek aramak için plan oluşturuyorlardı.
"Changbin veya Hyunjin'le çıkmalıyız." dedi Minho.
"Makineyi çalıştırırım ama zararlı maddeleri ayıracak inorganik kimya bilgim yok. Organik bileşenleri ayırabilirim." dedi Changbin. Hyunjin de onayladığında Jisung konuştu.
"O zaman ben de gelirim."
"Ben evde kalmak istemiyorum." diye araya girdi Seungmin.
"Güzelim, dışarısı da tehlikeli."
"Ölürsem yalnız ölemem. Ya da ölürseniz yalnız kalamam."
"Makineyi kopyalayabilirim ama birkaç saat sürer." dedi Changbin. "Yardım ederim." dedi Jeongin de. "Hem iki tane olursa dört dört bölünürüz."
"Ya da Seungmin, Hyunjin, Chan ve Jisung yemek bulmaya gitsin. Ben de Changbin'le araç bulurum." dedi Felix.
"Biz evde ne yapacağız?" dedi Jeongin surat asarak.
"Yemeğe ne dersiniz? Belki temizlik de yaparsınız." dedi Changbin alayla.
"Siz de gidin onlarla. Neyle karşılaşacağımızı bilmiyoruz."
Hepsi onayladığında Changbin ve Felix hepsinden önce hazırlanıp çıkmışlardı.
Hep birlikte hazırlanıp evden çıkabildiklerinde Chan sevgilisinin elini kavramıştı. Seungmin ona gözlerini kısarak bakan ağabeyine gülerken Chan da sırıtmıştı. "Hyunjin beni sevmedi."
"Seviyor ya."
"Öyle mi? Bir kaşık suda boğacak gibi." Seungmin gülerek ona bakmış, eline yavaşça vurmuştu. "Hayır, değil."
İki genç gülerken Chan onu çağıran Jeongin'e döndü.
"Burada suya bir şeyler olmuş Chan hyung!"
"Devam edin siz." dedi Chan küçüğünün elini bırakırken. "Ağabeyinin yanından ayrılma." Seungmin onaylayarak pıtı pıtı Hyunjin'e giderken Jisung, Minho Hyunjin ve Seungmin yola devam etmişlerdi.
"Buradaki ağaçlar hep ölmüş." dedi Jisung üzgünce.
"Bak, şu ağaç hala yemyeşil." dedi Minho ilerideki bir ağacı gösterirken.
"Onun etrafı da öyle. Oraya ulaşınca dağılırız." dedi Hyunjin. Kardeşinin elini tutmuş, parmaklarını kenetlemişti. "Sen yanımdan ayrılmıyorsun."
"Ayrılmam zaten." diyerek gülümsedi Seungmin.
Hala yeşil olan ağaçlara dakikalar içinde ulaştıklarında Minho sevgilisiyle beraber sağa, Hyunjin kardeşiyle beraber sola çıkmıştı.
"Ağaca tırmanabilirim."
"İnemiyorsun aşağıya."
"Chan beni atladığımda tuttu. Sen de tutarsın." dedi Seungmin şirin bir ifadeyle. Büyüğünü kandırmaya çalışsa da Hyunjin yememişti. "Ben ağaca çıkıyorum, sen de aşağıda beni bekliyorsun."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
outside // chanmin
Fanfictionülkenin nüfus politikasına göre başarısız olanlar 'dışarı' gönderilirdi. bu kez dışarı sürülenlerden biri hwang seungmin oldu.