outside: 13

3.3K 553 423
                                    

bu bölüm için sınırlar 60+ oy ve 150+yorum

iyi okumalarr

"Of, nereye gitti bu çocuk? Yağmur da dindi çoktan." dedi Jisung salonda dört dönerken.

"Olmayacak böyle, çıkıp arayalım." dedi Changbin.

"Nereyi arayacaksınız? İçeri kadar küçük mü burası? Üstelik hava karardı." dedi Felix.

"Gece görebiliriz." demişti Chan ceketini giyerken. "Ben gidiyorum."

"Ben kaybolsam adımı anmazsın." dedi Jeongin sinirle. Seungmin'e o günden beri nefret doluydu.

"Uğraşmayacağım seninle Jeongin. Seungmin'in hayatı tehlikede olabilir." dedi Chan kapıya yürürken. El fenerini, yandan asmalı çantasını almış, içine iki yağmurluğu sokup çantanın askısındaki küçük kılıfa bıçağını yerleştirmişti. Filtreli maskeleri de çantaya koyduktan sonra matarasını alıp evden çıktığında Jisung büyüğünün yanına gitti.

"Sen de git hyungla." dedi Minho'ya.

"Gitsin kendisi, ilk defa mı dışarı çıkıyor?" dedi Minho umursamadan.

"Ya çocuk için endişelenir misin biraz Minho?" dedi Jisung surat asarak. "Sevgilin olarak rica ediyorum, lütfen sen de git."

"Of Jisung." dedi Minho. Elinde çantasını almış, Chan'ın koyduklarının dışında teksizi almıştı. "Alandan çıkarken haber veririm." dedi Minho. Sevgilisinin dudağından küçük bir öpücük çalarak büyüğünün ardından çıkıp seslendi. "Chan!"

"Ne var?"

"Bekle, ben de geliyorum." dedi hızlanırken. Arkalarından kapı tekrar kapanınca oraya bakmışlardı. Changbin'di gelen.

"Drone bizi hızlandırır diye düşündüm."

Chan ve Minho onaylarken üçü beraber telsizleri bölüşüp yürümeye başladılar.

Ormanın içine, yıkıntılara, göl kenarına kısacası yürüyerek gidilebilecek her yere bakmış ama bulamamışlardı. Chan eline telsizi alıp ağzına yaklaştırdı.

"Kimse yok."

"Burası da oldukça ıssız." dedi Minho başka bir yerden.

"Drone gece görüşüyle de bir şey göremiyorum." demişti Changbin de. Chan oflayarak iç çekti. "Siz eve dönün, Ryujin'in motorunu alacağım. Haberleşiriz." dedi Chan.

Minho itiraz etmeden eve dönerken Changbin onunla geleceğini söylemişti.

Dakikalar içinde bulup köyün yakınlarındaki evden Ryujin'in motorunu almış, aramaya devam etmişlerdi.

"Nereye gittin Seungmin ya, of." diye söylendi Chan. Gittikçe endişe ve sinir duygusuyla dolup taşıyordu.

"Hyung daha fazla gidemeyiz, onların bölgesine girmek üzeresin. Anında indirirler bizi." Changbin tedirgince konuşurken onlardan önce bölgeye giren drone'u tek atışta indirmişlerdi.

"Hasiktir."

"Gece de mi uyumuyorsunuz amına koyayım ya?" dedi Chan motoru çevirirken.

Hızlı bir şekilde bölgeden uzaklaşmış, eve dönmüşlerdi.

"Var mı haber?" dedi Jisung telaşla. O hariç herkes uyuyordu.

"Hayır, bu çevrede kimse yok." dedi Chan çantasını yere bırakırken.

"Eşkıyalar mı kaçırdı ki? Of, Seungmin tam onların ağzına göre zaten." dedi Jisung kalktığı koktuğa otururken. Chan yere oturmuş, çekyatın altındaki silahlardan birini çıkarmıştı.

outside // chanminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin