9.díl

314 14 0
                                    

Zamknul jsem a přesunuli jsme se k posteli. Povalil jsem na ní Noell a jedním hmatem jsem jí rozepnul podprsenku, která skončila neznámo kde a hne za ní letěli i její kalhotky a moje boxerky. Hladil jsem jí po celém těla, ale nepřestávali jsme se při tom líbat. Rukou jsem zabloudil až k jejímu klínu a vniknul jsem do ní jedním a potom i druhým prstem. Nejprve jsem jimi pohyboval pomalu, ale potom jsem zrychlil. Ona začala vzdychat a nehty mi na zádech vytvářela menší škrábance. Když už byla, vytáhnul jsem z ní prsty a vniknul jsem do ní celou svou délkou. Vykřikla a do očí se jí nahrnuli slzy, takže jsem chvíli počkal. Věděl jsem, že je ještě panna, takže jsem jí pohladil po tváři a políbil jsem jí.

„Můžu?“ Podíval jsem se na ní ustaraně.

„Pokračuj,“ špitla a přitáhla si mě do polibku. Začal jsem se v ní tedy pomalu pohybovat, ale po chvíli už jsem to mohl vydržet a přidal jsem na rychlosti. Oba jsme vzdychali naše jména a pak jsme vyvrcholil oba stejně. Svalil jsem se vedle ní a ona si mi lehla na mojí hruď a já nás přikryl oba dekou.

„Li, já-já tě miluju.“ Špitla skoro neslyšně. Chvíli jsem byl překvapený, ale potom se mi na tváři rozlil blažený úsměv.

„Já tebe taky.“ Ona se na mě podívala a já ji políbil. Usnuli jsme a já po dlouhé době usnul s pocitem, že bude zase všechno v pořádku. Jenže to jsem ještě nevěděl, co mě čeká zítra, vlastně už dnes.

Noell:

Když jsem se ráno pobudila, věděla jsem přesně, co se včera večer, vlastně dneska ráno stalo. Spala jsem s Liamem. Spala jsem s ním a řekla jsem mu, co k němu cítím a ona mi řekl, že mě taky miluje. Jen nevím, jestli to myslel vážně. Nevím nic. Otočila jsem se a otevřela jsem oči v domění, že vedle sebe najdu ležet toho dokonalého kluka, do kterého jsem se nechtěně zamilovala. Ale on tu nebyl. Místo něj na posteli leželo moje včerejší oblečení a nějaký lísteček. Vzala jsem si h do ruky a začala jsem číst.

Toho, co se včera stalo nelituju a moje slova byla pravdivá, ale v jednom jsem ti přeci jen lhal a to mě příšerně mrzí.Nikdo o nás neví, naše oblečení jsem posbíral a moc tě prosím, ale tohle bylo naše malé tajemství, protože by mě jinak asi Louis zabil. Doufám, že to co se stalo, nebo co se stane nezmění náš vztah, i když dost pochybuji. Určitě jsi zmatená, ale brzy vše pochopíš. –Liam

Jo, měl pravdu, že jsem zmatená. Vůbec jsem nechápala, co mi tím chtěl říct. Opravdu mě tedy miluje? Jestli ano, proč by mi tedy psal tenhle dopis a proč se vypařil? Hlavou mi létalo tolik otázek, že jsem to už nemohla vydržet a tak jsem šla do koupelny si dát pořádnou sprchu. Nechala jsem na sebe dopadat kapky chladné vody a při tom jsem se snažila přijít na odpovědi ke všem mým otázkám. Umyla jsem si vlasy a do pokoje jsem se vrátila jen v ručníku. Ze skříně jsem si vyndala volné šedé tepláky s gumou na dolní části nohavic a Louisovo černé tričko, které jsem mu před lety zabavila. Vlasy jsem si vysušila a spletla si je do volného copu, který jsem si hodila přes rameno. Na nohy jsem si nazula svoje běžecké boty a už jsem si vzala jenom telefon a sluchátka. Seběhla jsem dolů a nakoukla do kuchyně, kde seděli už všichni, kromě Liama, kterého jsem nikde nemohla najít.

„Já si jdu zaběhat.“ Oznámila jsem jim, když si mě všimli.

„Dobře,“ kývnul Loui a znovu si dal hlavu do dlaní. Ty se museli včera vožrat podle toho, jak teď vypadají.

„Nějaká veselá po ránu ne? Na to kolik jsi toho včera vypila.“ Rýpla si do mě Taylor. Jen jsem na ní vyplázla jazyk a už jsem byla pryč. Dneska jsem běhala jen v parku, protože se mi nikam daleko nechtělo. Když jsem se po hodině vrátila do vily, čekalo tam na mě nemilé překvapení.

Liam:

Když jsem se ráno probudil vedle Noell, cítil jsem se konečně šťastný. Jenže mi ten pocit moc dlouho nevydržel, protože mi zapípal mobil, aby mi oznámil novou zprávu. Opatrně jsem se pro něj natáhnul a zprávu jsem rozkliknul.

Skončili jsme dřív. V deset přiletím na letiště. Už se na tebe moc těším méďo. –Mona

Když jsem si tu zprávu přečetl, po zádech mi přeběhl mráz. Úplně jsem na Mona zapomněl. Byla teď čtyři měsíce někde v Evropě, kvůli focení nové kolekce spodního prádla a fotkám do nějakých časopisů. Aby jste pochopili, Mona je moje přítelkyně, no měla být už bývalá, ale když jsem jí řekl, že se s ní rozcházím, začala mi vyhrožovat a tak jsem s nízadši zůstal. Ona si uměla vždycky všechno perfektně načasovat. Podíval jsem se na Noell, jak spokojeně spala vedle mě. Nikdy jsem jí nechtěl ublížit, ale jak to tak vypadá, přesně to jí teď budu muset udělat. Mona je totiž strašně žárlivá a já se bojím, čeho všeho by byla schopná, kdybych se s ní rozešel kvůli Noell. A navíc, Ell ke mně určitě nic necítí. Sice mi řekla, že mě miluje, ale to bylo určitě jen díky tomu alkoholu. Pomalu jsem se zvednul a šel jsem posbírat naše oblečení, které se válelo všude po domě. Napsal jsem Noell vzkaz a jeden jsem nechal taky klukům, aby věděli, kde jsem. Musel jsem si totiž ještě před jejím příjezdem pročistit hlavu, tak jsem se rozhodnul, že zajedu za Markem, to je můj kámoš ještě ze střední.

„No, myslím, že jsi v pěkný kaši.“ Řekl zamyšleně Mark, když jsem mu všechno vyklopil.

„No, to teda jsem, ale tohle bych věděl i bez tebe.“ Povzdechl jsem si a hlavu si dal do dlaní.

(Mona-média)

Problém?Kde žijí příběhy. Začni objevovat