16.díl

274 12 0
                                    

Liam:

Vzal jsem si taxík a jel jsem rovnou do nedalekého klubu. Sednul jsem si k baru a objednal jsem si rovnou celou láhev whisky.

„Co, že tu také fešák sedí sám?“ Ozval se vedle mě vysoký dívčí hlas. Podíval jsem se tedy na stranu a spatřil jsem vysokou brunetu s krásným úsměvem a hlavně velkým výstřihem. 

„Potřebuju se odreagovat a ty mi v tom můžeš dost pomoct.“ Mrknul jsme na ní a ona se na mě ještě víc usmála.

„Tak pojď.“ Chytla mě za ruku a táhla mě ven z baru. Ještě jsem stihnul popadnout tu flašku a už jsem šel jen poslušně za ní.

Noell:

Nemůžu tomu uvěřit. Potratila jsem. Přišla jsem o dítě. Už jsem tady v nemocnici ležela druhý den a dneska mě měli pustit, protože už jsem v pořádku. No, ze zdravotního hlediska jo, ale z toho psychického rozhodně ne. Přijela pro mě Perrie s Taylor, protože kluci musí nahrávat a nesměli to odložit. Je mi hrozně líto, že kvůli mně přišli Niall s Emily o jejich naplánované rande a tak jsem se domluvila s holkama, že mi pomůžou pro ně nachystat překvapení. Aspoň se na chvíli odreaguju a budu myslet na něco jiného.

„Kam mám dát ty balónky?“ Ptala se asi už po páté Perrie, ale nikdo jí ještě neodpověděl.

„Já nevím, někam je zavěš.“ Houkla jsem na ní a ona jen kývla a zmizela. El měla na starosti výzdobu zahrady, Pezz výzdobu vnitřku domu a Taylor, ta samozřejmě pití. Já měla jediný úkol, na všechno dohlížet, protože mě holky k ničemu nepustili. Prý se mám ještě šetřit. Copak jsem nějakej invalida, že nemůžu ani nic zdobit? No nic, prostě jen sedím na gauči s všechno okolo pozoruji. Kluci jsou ještě ve studiu a Emily je tam s nimi a jelikož mají skončit už za hodinu, moc času už nám nezbývá.

„Holky, už jsou před barákem.“ Upozornila jsem je, když jsem šla náhodou okolo okna z kuchyně. Ihned jsme se tedy všechny přemístili před dveře a čekali, dokud se neotevřou. Jako první vešli do domu Niall s Emily, jak jsme se domluvili. Taylor zavázala Niallovi oči a já je zavázala zase Emily.

„Hej, co to má bejt?“ Zasmál se Niall a rozmáchl okolo sebe rukama, takže málem praštil Harryho. Kluci se tomu samozřejmě museli smát, takže jsme ještě chvíli museli čekat, dokud se neuklidní.

„Tak, sundejte si šátky.“ Poručila jim El, když jsem je zavedli na zahradu. Oba na všechno zírali s otevřenou pusou a to byl náznak, že se nám to povedlo, což mi vykouzlilo přiblblý úsměv na tváři.

„Holky, já Vás miluju.“ Skočila nám okolo krku Em a málem nás všechny povalila, což vyvolalo další vlnu smíchu.

„To je za to zkažený rande, o který jste kvůli mně přišli.“ Omluvně jsem se na ně podívala a oni oba na mě hodili přísný a naštvaný pohled.

„Ty za to nemůžeš, jasný? Už jsme ti to říkali několikrát.“ Zopakoval Niall, nutno podotknout, že za tu dobu co jsme doma už asi po dvacáté.

„Tak fajn. A teď si to padejte užít vy dvě hrdličky, my zatím budeme čekat tady a pokusíme se neopít.“ Vyhnala jsem je se smíchem do Niallova pokoje, který jsme taky tak trochu poupravili. Vlastně to bylo jediné, co mi holky dovolili. Mohla jsem jim tam nachystat svíčky a Em do koupelny připravit nějaký to sexy prádélko. No prostě to, co budou potřebovat.

„Tak a my se jdeme opít.“ Zavelel Harry a už si to šinul do kuchyně, kde na lince stáli všechny flašky s nejrůznějším alkoholem.

„Kde je vlastně Liam?“ Zeptala jsem se po půl hodině, když jsem si všimla, že tu vlastně není. Louis se na mě smutně podíval a já si povzdechla. Zase se vypařil do baru.

„Je mi to líto, nechtěla jsem Vám způsobit problémy.“ Začala jsem se mu omlouvat, ale on mě hned utnul.

„Tohle už neříkej, ty nám žádné problémy nezpůsobuješ. Jasný?“ Řekl přísně a já tady zakývala hlavou na souhlas. Kluci už byly celkem opilí a i Niall s Emily se už vrátili. Holky byly jen v náladě, ale taky se pořád něčemu smáli. Já jsem moc nepila a pořád jsem byla myšlenkami u Liama, ale snažila jsem se předstírat, že se s nimi náramně bavím.

Už bylo půl jedný ráno, ale tady to pořád žilo. I já už jsem se docela bavila, tedy dokud nebouchli vchodové dveře, což upoutalo pozornost nás všech. Otočili jsme se ke dveřím do obýváku, kde se po chvíli objevil Liam a hádejte co…měl svůj jazyk strčenej v její zmalovaný hubě.

„Ehm ehm…“ odkašlal si Zayn, aby na nás upoutal pozornost, což se mu povedlo. V očích už mě začínali pálit slzy, ale to co Liam řekl potom, mě dostalo úplně.

„No, když už jste tu všichni. Lidi, tohle je Hanna, moje přítelkyně.“ Řekl to jakoby nic a ještě se na nás všechny zaculil. To už jsem nevydržela a z očí mi tryskly slzy. Sebrala jsem se a utekla jsem přes kuchyně ke schodům a pak jsem se zamkla u sebe v pokoji, kde jsem se svalila na postel a hystericky se rozbrečela.

Moc se omlouvám za spoždění, ale nějak jsem neměla nápady a ani ten čas nebyl. Tak doufám, že se Vám bude nový díl líbit :)

Problém?Kde žijí příběhy. Začni objevovat