14.díl

281 13 0
                                    

„V pořádku?“ Usmál se na mě, když jsem stála  pevně na zemi.

„J-jo. Děkuju.“ Hlesla jsem. Pořád jsem se vzpamatovávala z toho, jak vypadá dokonale. Ne, nezamilovala jsem se do něj, ale prostě…takhle si snad každá holka představuje dokonalého kluka.

„Já jsem Stev.“ Natáhl ke mně ruku a znovu se zářivě usmál.

„Noell,“ potřásla jsem si s ním a úsměv mu optovala.

„No, myslím, že se ještě někdy uvidíme. Rád jsem tě poznal, Noell.“ Políbil mě na hřbet ruky jako pravý gentleman a odešel. Co to sakra mělo znamenat? Stála jsem na místě s nechápavým výrazem, ale po chvíli jsem zakroutila hlavou a vydala jsem se k vile.

Stev:

Byla tak krásná, kdyby jen věděla, co mám v plánu.

„Zařídil jsi, aby tě potkala?“ Zeptal se mě Max a já souhlasně kývl.

„Výborně, má se ještě na co těšit holčička.“ Zasmál se a já s ním.

Noell:

Když jsem přišla, kluci byly v obýváku a holky v kuchyni.

„Ahoj,“ pozdravila jsem je, ale duchem jsem byla pořád mimo. Nevím proč, ale měla jsem takový divný pocit, že ho opravdu nevidím naposledy.

„Noell, jsi v pohodě?“ Zamávala mi rukou před obličejem Taylor. Zatřásla jsem hlavou a podívala jsem se na holky, které se na mě nechápavě dívali.

„J-jo, říkali jste něco?“ Usmála jsem se na ně a dělala jsem, jakoby nic.

„Ptali jsme se tě, jestli bys s námi šla taky na ten koncert kluků.“ Ujasnila mi El. Chvíli jsem přemýšlela, ale nakonec jsem se rozhodla, že by to nemusel být zas tak špatný nápad. Kluci mají totiž dneska večer nějaký charitativní koncert, ze kterého půjde výtěžek za lístky pro děti do Afriky.

Koncert měl začít už za pět hodin a kluci tam jeli všechno přichystat. S holkama jsme jim slíbili, že za nimi co nejdříve přijedeme. Proto jsme se šli pomalu chystat. Je u nás i Emily, protože jde taky. No a hádejte, kdo ji pozval, Niall. Jsem strašně ráda, že už se konečně odhodlal a zítra spolu mají rande a ten dnešní koncert je takové malé předramnde. Taylor si mě posadila před sebe a začala mě malovat a potom namalovala i holky a jí namalovala El. Emily mi lehce nakulmovala vlasy, mezitím, co El vybírala oblečení. Mě vybrala černé legíny s dírami a volné bílé tričko se spadlým ramenem a nápisem „I AM CRAZY“ a ještě černé lodičky na nižším podpatku. Emily měla na sobě bledě modré uplé džíny a růžové uplé tričko s výstřihem a nápisem „I AM WHO I AM“ a bílé vansky a rybích spletený na stranu. Taylor měla na sobě delší volné šedé šaty a krajkou na zádech a na bocích a k tomu měla černé boty na vysokém podpatku a vyžehlené rozpuštěné vlasy. Perrie měla bílé kalhoty s vysokým pasem a červenou kostkovanou košili, kterou měla zavázanou na boku a k tomu měla šedé teniskové boty na podpatku a vysoký culík. No a nakonec El, té jsme vybrali černé uplé džíny a volné tričko nad pupík a modro-bílými proužky (ana kvůli Louimu) a k tomu černé páskové boty na klínku a rozpuštěné vlasy, ve kterých měla květovanou čelenku. Musím uznat, že jsme všechny vypadali úchvatně.

„Tak, můžeme jít?“ Zeptala se nadšeně Em a my souhlasili. Nasedli jsme do přistaveného auta, které pro nás nechali poslat kluci a samozřejmě nesměli chybět ani dva bodyguardi. K hale jsme dorazili po patnácti minutách. Abych pravdu řekla, zpočátku jsem netušila, proč s námi poslali ty gorily, ale jakmile jsme vylezli z auta, pochopila jsem to. Všude okolo byla fotografové, novináři a ječící fanynky.

Bodyguárdi nám razili cestu k zadnímu vchodu a okol nás lítali blesky foťáků a všichni pořvávali nejrůznější otázky. Nejčastější byly mířené na mě a můj vztah s Liamem. Nikdo kromě holek a kluků totiž nevěděl, jak to mezi námi je. Když jsme se konečně dostali dovnitř, všechny jsme si hlasitě oddechli.

„Páni, to bylo něco.“ Odfrkla jsem si a Em souhlasně zakývala hlavou.

„A ještě se máte na co těšit. My už si celkem zvykli, ale vy jste pro ně ještě ‚čerstvé maso‘, takže se připravte.“ Upozornila nás Pezz a my se na sebe trochu vyděšeně s Emily podívali.

Po našem příchodu jsme šly ještě na chvíli za kluky, ale potom jsme se přemístili na naše místa. Koncert byl opravdu úžasný. Když kluci začali jako první zpívat What makes you beautiful, běhali po podiu a dělali nejrůznější kraviny. No prostě se chovali jako malý. Přesně jsem viděla Louise, když jsme spolu jako malý blbly, taky takhle řádil. V půlce koncertu byla půlhodinová pauza a já musela na záchod, už zase. Holky řekli, že počkají na místech a tak jsem zamířila k záchodům. Ještě jsem se před zrcadlem trochu upravila a vyšla jsem ven, že půjdu zpátky, ale do někoho jsme vrazila.

„Promiň,“ omluvila jsem se dívce, do které jsem vrazila a ona se na mě jen usmála.

„To je v pohodě.“ Objala mě a já byla trochu zmatená. Najednou jsem ucítila menší špítnutí na buku. „Užij si to.“ Pošeptala mi, když se ode mě odtahovala a šla pryč. Jenže její hlas nezněl vůbec přátelsky. Jen jsem nad ní zakroutila hlavou a vrátila jsem se za holkami. Koncert znovu pokračoval a mě se začínalo dělat špatně. Kluci zpívali You and I a mě se začala motat hlava a mlžilo se mi před očima.

„Holky, mě je blbě,“ hlesla jsem, ale než stačili něco říct, padala jsem k zemi. Poslední, co jsem vnímala byl křik, a že kluci přestali zpívat.

Liam:

Už se blížila moje část v You and I a tak jsem stočil svůj pohled na Noell, protože jsem to chtěl věnovat jí. Jenže, když jsem se tam podíval, viděl jsem, jak Noell padá k zemi a holky se k ní vyděšeně sklání. Už jsem měl dávno zpívat, ale já byl ticho a bylo mi to jedno. Upustil jsem mikrofon, který s obrovskou ránou dopadl na zem a běžel jsem za ní.

„Noell!“ Zakřičel jsem a chytl jsem její hlavu do svých rukou. To už u nás byly i kluci a záchranáři, kteří tu vždycky pro případ jsou.

Nový díl je opět tu. Doufám, že se Vám bude líbit. V mediích máte tu holku, se kterou se Noell srazila před záchod. Jen bych chtěla říct, že se možná stane, že opět delší dobu nepřidám díl, ale budu se snažit přidávat aspoň 2x týdně, ale jdu psát do jedné soutěže, kvůli škole tak to musím co nejdříve odevzdat.

Problém?Kde žijí příběhy. Začni objevovat