„Tak, co jste si koupily?“ Vrhli se na nás hned mezi dveřmi kluci. Samozřejmě chtěli, ať jim každý model ukážeme, takže jsme další skoro dvě hodiny strávili převlékáním se z jednoho kusu oblečení do druhého.
„Já nevím jak vy, ale já mám hlad.“ Řekla jsem, když jsme všichni seděli společně v obýváku a koukali jsme se na televizi. Oni se mi začali hned smát, protože jsme měli před hodinou pizzu k večeři.
„No, co, jsem těhotná tak musím jíst za dva.“ Pokrčila jsem rameny a zamířila jsem rovnou do kuchyně.
„Tak to nevím, kolik by těch dětí musel čekat Niall.“ Uslyšela jsem ještě z obýváku Harryho. Z ledničky jsem si vytáhla zbytek špaget, které tu byly od oběda a dala jsem si je ohřát. Mezitím jsem se opřela rukama o linku a koukala jsem se z okna na západ slunce. Ucítila jsem, jak se mi něčí ruce omotali okolo pasu a tak jsem se otočila a hned jsem přitiskla své rty na Liamovi.
„Mohli by jste si to nechat až budete v pokoji?“ Ozval se znechuceně Harry a to nás donutilo se od sebe odtrhnout. Jen jsem na Harryho vyplázla jazyk, vyndala jsem si talíř z mikrovlnky a vracela jsem se do obýváku.
„Závidíš, co.“ Uslyšela jsem ještě, Liamovu uštěpačnou poznámku na Harryho. Někdy jsou vážně jak malí.
„Na co se budeme koukat?“ Zeptal se Niall, když jsme tu zase seděli všichni a řešili jsme, co budeme teď dělat.
„Já bych navrhoval horor.“ Vykřikl pohotově Zayn.
„Já Toy Story,“ řekl zase Liam a všichni nad ním protočili očima. Ještě chvíli jsme se takhle dohadovali, dokud to nerozsekla El.
„Tak vzhledem k tomu, že tu je s námi vlastně dítě, budeme se koukat na Rauř Ralf (kreslená pohádka, kdyby někdo nevěděl :D).“ Kluci sice ze začátku brblali, ale nakonec do toho filmu byly nejvíc zažraní a my s holkama jsme nesměli promluvit ani slovu. Ani nevím jak, ale ke konci filmu se mi začali zavírat oči, tak jsem si opřela hlavu o Liamovo rameno a potom už nic nevím.
Liam:
Noell mi usnula na rameni, tak jsem ji na konci filmu odnesl do pokoje a potom jsem se vrátil za ostatními.
„Jak to teď teda mezi Vámi je?“ Zeptala se mě Taylor a já se podrbal na hlavě.
„No, abych pravdu řekl, tak vlastně ani nevím. Podle toho, jak se k sobě chováme, tak spolu chodíme, ale ani jeden z nás to ještě oficiálně neřekl, takže….“ Vysvětlil jsem jim a oni pokývali chápavě hlavou. Hrozně rád, bych vše řekl, že jsem spolu a milujeme se, ale to bych vlastně lhal. Já ji miluju, ale ještě jsem se neodhodlal k tomu, jí ti říct a ona ke mně určitě nic necítí. Radši jsem nad tím už nechtěl přemýšlet, protože bych se z těchhle myšlenek za chvíli už nevymotal.
Noell:
Ráno jsem se probudila ve svojí posteli. Chvíli mi trvalo, než mi došlo, že mě sem zřejmě donesl Liam, protože jsem na něm usnula. Vyhrabala jsem se tedy z postele a první kam jsem zamířila, byla koupelna. Umyla jsem se, namalovala, stáhla si vlasy do culíku a pak jsem se vrátila do pokoje, kde jsem se oblékla. Vzala jsem si černé legíny s bílými křížky a volné bílé triko s černým křížkem uprostřed hrudníku. Jak jsem zjistila, když jsem se podívala na mobil, bylo teprve osm ráno, takže všichni ještě spali. V kuchyni jsem si vzala jen jablko a rozhodla jsem se, že se půjdu projít. Načmárala jsem na papír vzkaz, že jsem šla ven a přišpendlila jsem ho na ledničku. Obula jsem si svoje bílé vansky a zamířila jsem rovnou do parku. Chvíli jsem se jen tak procházela, ale už mě začali bolet nohy, tak jsem si sedla na lavičku, která byla naproti dětskému hřišti. Pozorovala jsem všechny ty děti a při tom jsem si ani neuvědomila, že moje ruka spočinula na mém, ještě neviditelném bříšku. Jak jsem po zhlédnutí všech těch nepřijatých hovorů od kluků, bylo už půl jedenácté. Zvedla jsem se z lavičky a zamířila jsem domů, ale o něco jsem zakopla a padala jsem k zemi. Najednou se okolo mého pasu omotali něčí silné paže a tak mi ten někdo zabránil v pádu. Vzhlédla jsem a moje oči se střetli s nádhernými modrými oči, které patřili ještě krásnějšímu hnědovlasému klukovi.
Tak doufám, že se Vám nové díly líbí. Je to teď docela nudné, ale slibuji, že už se tam opět začne něco dít.
ČTEŠ
Problém?
Teen Fiction17-ti letá Noell Tomlinson. Neteř slavného Louise Tomlinsona. Její matka zemře a ona se přestěhuje do vily kluků z One Direction. Je s nimi šťastná, ale co sestane, až se zamiluje? Bude její touha najít otce větší, než strach ze ztráty blízkých?