Hydra a zase Hydra

255 21 3
                                    

Sky

,,Hydra nesnáší práskače." žvanil Sitwell v autě.

,,Tak proč radši nedržíš klapačku." odsekla Sarah od volantu.

,,Inside startuje za 16 hodin to nemáme moc času." nakoukla Nat do předu. 

Já se mačkala mezi ním a Sitwellem.

,,Já vím. Použijeme ho na oblbnutí detektorů a proniknem až k helikariéru." seznámil nás Steve s plánem. 

,,Cože? Zbláznil jste se? To je příšernej, příšernej nápad!" nesouhlasil Jasper.

Střechou prošla něčí ruka a Sitwella hodila před projíždějící kamion v protisměru.

,,Bude muset nastat změna plánu." okomentovala jsem situaci.

Zlodějíček prostřílel střechu a zadní sedadla. Já se uchránila štítem a kulky se mi povedlo poslat zpět. Natasha si sedla na klín Stevovi. Sarah prudce zabrzdila a tím útočníka shodila dolů. Tu kovovou ruku bych poznala kdekoliv. 

,,Bucky." vydechla jsem nevěřícně.

Kovovými prsty udělal do asfaltu rýhy. Pomalu se zvedl. Přes oči měl tmavé brýle a půlku obličeje měl zakrytou maskou. Stáli jsme uprostřed dálnice. Před námi supervoják a okolo nás jezdili auta docela vysokou rychlostí. Kdyby do nás jedno nevrazilo, myslela bych si, že nás objedou. Nat nárazem upustila pistol a Soldier vyskočil na střechu. Sarah šlapala na brdzu, ale auto za námi bylo proti. Soldier vytrhl volant, který odhodil někam daleko. Nat se pokusila střílet, ale ani jedna střela ho nezachytila. Naštěstí.

,,Nestřílej po něm do prdele!" nadávala jsem.

,,Tak něco udělej ty!" křičela nazpátek. 

Auto do nás znovu narazilo a my dostali smyk. 

,,Držte se!" křikl na holky Cap a vyrazil s nimi ven.

V tom šoku jsem nebyla schopná použít schopnosti, takže auto i se mnou odletělo někam daleko. Něco mě praštilo do hlavy a já upadla do sladkého bezvědomí.

Nat

Stevovi se se mnou a Sarah podařilo dostat z auta, ale Sky ne, protože seděla vzadu. Auto s ní odletělo a ona pořád z něj nevycházela. Nebyl ale čas, protože Bucky po nás začal ihned střílet. Proti Stevovi vyhodil granát, který ho z mostu dolů. Po nás začal střílet. Sarah se skryla za auto a mně se podařilo z mostu seskočit. Potom už po nás stříleli jen jeho kumpáni. Soldier jakoby zmizel. Podařilo se mi jich pár zlikvidovat, ale Buckyho jsem nenašla. 

,,Nat? Má Sky a nese jí pryč." zaslechla jsem Stevův hlas v komunikátoru. 

Bože můj, Hydra chce i Sky na svojí stranu. Měla jsem ale dost práce s dalšími agenty, takže jsem to musela nechat na později. Všechny jsem vyřídila a vyšla z toho jen s pár škrábnutími. Nad mostem se vznášela Sky v nějakém obleku. Ruce i očí ji svítily. Snesla se dolů k nám a začala po nás pálit. 

,,Sky pomátla ses?" zakřičela jsem a snažila se jejím střelám vyhýbat. 

,,Sky?" otočil se na ani Steve. Jakoby byl v transu. 

,,Na kolena! Ruce za záda!" zakřičel Rumlow a mířil po nás. 

Neměli jsme už možnost úniku. Poslušně jsem si klekla na kolena a nechala se spoutat. Naložili nás i se Sarah do jednoho z aut a vezli bůh ví kam. Hlídali nás lidi ze speciálních jednotek. Museli dát Sky to sérum, které má Bucky, a určitá slova. Proč to ale neudělali už dříve? Proč až teď?

The little hero /avengers ff/Kde žijí příběhy. Začni objevovat