Hillová přistoupila k oknu: ,,Byl to Winter Soldier."
,,Jak jste si tak jistí?" podívala jsem se na ni bezmocně.
,,Neznám nikoho jinýho, kdo by měl ruku z kovu a s takovou přesností chytil můj štít." odpověděl za ni Rogers.
,,Co balistika?" zeptala se Nat s pohledem upřeným na Furyho.
,,Tři střely. Bez stop podrážkování." odpověděla stroze Maria.
,,Sovětskej typ." přemýšlela nahlas Tasha.
Z našich myšlenek nás vytrhl ruch na sále. Fury umíral...
,,Nesmíte umřít Nicku." prosila Nat.
Viděla jsem, jak se jí slzy derou do očí když ani po defiblirátoru se mu nenahodil pulz. Po druhém pokusu to doktoři vzdali a začali ho odpojovat od přístrojů. Hillová brečela, ale Nat se to pořád snažila držet. Rogers odešel. Já tam jen stála jako blbá a těkala pohledem ze sálu na přítomné.
--
,,Natasho?" oslovil ji opatrně Steve, když stála nad Furyho tělem.
Ona ale byla duchem nepřítomná. Položila jemně ruku na čelo těla a zamáčkla slzy.
,,Nat?" zkusila jsem to znovu já, ale žádné reakce jsme se opět nedočkali. Najednou se odtáhla a rychlým krokem vyšla na chodbu. Steve jí byl v patách a já byl trošku za nimi.
,,Natasho!" křikl znovu Steve.
,,Proč byl Fury u tebe doma?" otočila se prudce.
,,Nevím." zalhal.
Fakt neumí lhát.
,,Kapitáne? Chtějí vás v SHIELDU." vkročil do toho Rumlow.
,,Chvilku." odbyl ho Cap.
,,Chtějí vás hned." naléhal.
,,Dobře." provrátil oči Steve.
,,Seš moc špatnej lhář." propálila ho pohledem Nat a odešla.
Jen jsem po Capovi střelila nepříjemným pohledem a rozeběhla se za Widow.
--
Steve
,,...Pro mnoho lidí jsme špinavci, protože se nebojíme zabořit ruce do bláta, abychom udělali něco lepšího a myšlenka, že tihle lidé se dnes radují mě opravdu velmi, velmi irituje." mluvil Pierce, ,,Jste poslední, kdo viděl Nicka živého, myslím si, že to nebyla náhoda a vy jistě taky ne. takže se zeptám znovu. Proč byl u vás?"
,,Řekl mi ať nikomu nevěřím." odpověděl jsem.
,,Jestli pak tím myslel i sebe."
,,Lituju, víc už neřeknu. Musím jít." ukončil jsem náš rozhovor. Popadl jsem štít a dal jsem si ho na záda.
,,Kapitáne? Někdo zabil mého přítele a já zjistím proč. Každý, kdo mi v tom bude bránit, bude litovat. Každý." zdůraznil poslední slovo.
Jen jsem kývl hlavou a odešel. Přivolal jsem si výtah a nastoupil. Myšlenky mi lítaly všemi směry. Opřel jsem se o madlo a zadíval do dáli.
,,Ať je celej tým připravenej." vstoupil do dveří Rumlow i s pár muži.
,,Kapitáne." pozdravil.
,,Rumlowe." otočil jsem se k němu.
,,Agenti na tý střeše našli jakási vlákna. Mám připravit taktický tým?" přerušil ticho.
ČTEŠ
The little hero /avengers ff/
FanfictionPOKRAČOVÁNÍ THE LITTLE SISTER V Avengers už otravuju už nějakou tu dobu a jsem za to opravdu vděčná. Jsou jako moje vlastní rodina, která se dříve skládala pouze z Petera a tetičky May. Nelituju toho, že jsem se nechala přemluvit ba naopak. Mám ale...