,,Bucky?" zaklepala jsem na pokoj.
Na nohou mě držela pouze síla vůle, protože mé ochablé svaly úplně s pohybem a během nesouhlasily.
Ozvalo se tiché pozvání dále.
Po špičkách jsem vlezla do jeho úkrytu a posadila se k ležícímu tělu na posteli: ,,Bucky, Steve mi to řekl."
,,Proč jsi mi to ale neřekla ty? Máš ještě nějaké tajemství? Prvně mě lákalo, že jsi tajemná, ale teď je to spíše na obtíž. Kdy jsi mi chtěla říct o tom polibku se Stevem?" odsekl jedovatě.
,,Jak o něm víš?"
,,Wanda. Podívala se ti do hlavy když si spala. Chtěl jsem vědět, co se dělo když jsem byl mimo."
Nahrnuly se mi slzy do očí a v krku udělal knedlík. Nebyla jsem schopna vydat ani hlásku.
,,Nikdy. To je fakt úžasný Sky. Já se tady strachuju, dělám první poslední a ty? Ty máš přede mnou tajemství, která bych měl vědět." zasmál se falešně.
,,Víš, že jsem to dělala jen pro tebe, a pro tvé dobro." podívala jsem se na něj.
,,Ne Sky. Nedělala. Sama to dobře víš. Nechceš se se mnou o tom dohadovat. Nechceš to řešit. Víš, že bych tu hádku vyhrál a to by jsi ty neunesla. Jsi hádavá, ale jen tehdy, když víš, že tu hádku vyhraješ." vyčítal mi.
,,Promiň." vykoktala jsem ze sebe.
,,Promiň nestačí. Podvedla jsi mě, zakrývala jsi mi něco. Tohle nejde jen tak odpustit. Sama by jsi mi to neodpustila. Bylo by lepší si dát pauzu." řekl už smutně.
,,Buď v tom vztahu budeme pokračovat, nebo bude konec. Pauza je akorát jiný slovo pro rozchod." upřeně jsem ho skenovala.
,,Rozchod." zašeptal.
Už jsem se ty slzy ani nesnažila skrývat. Hystericky jsem bulela jako malá holka. Vyběhla jsem z jeho pokoje a mířila do svého. Potřebuju Tonyho nutellu a romanťáky na Netflixu. Přesměrovala jsem tedy svůj krok do kuchyně. Na sedačce seděl Tony s Brucem a něco řešili.
,,Vezmu si nutellu." křikla jsem na něj mezi vzlyky.
Zašmátrala jsem rukou za ledničkou a vytáhla jednu ze sklenic.
,,Co se stalo?" podíval se po mě ustaraně.
,,Nic." zašeptala jsem.
,,Jo, proto máš oči rudé od pláče a obličej mokrej, jak kdyby ses byla koupat." vstal a pohladil mě otcovsky po tváři.
,,Rozešli jsme se. Nikomu nic neříkej." vtáhla jsem ho do objetí.
,,Nic neřeknu. Slibuju." zašeptal mi do vlasů.
--
Válela jsem se na posteli s energií na nule, i když bych měla být přesný opak. Po tom množství nutelly, které jsem za těch poslední pár hodin spořádala. Tony mě překvapivě nechal. S nikým jsem nechtěla mluvit a nikoho ke mně nepouštěla. Potřebovala jsem si utřídit myšlenky a srovnat si vše v hlavě. Něco mi říkalo, že měl Bucky pravdu, ale sama si to nechci přiznat. Jak sobecké. Opět.
,,Slečno, někdo chce vejít." vyrušil mě z myšlenek Jarvis.
,,Nechce, jinak mu nakopu prdel!" křikla jsem, aby to bylo slyšet až za dveře.
,,Slovník!" ozvalo se z druhé strany.
,,Jestli sem vlezeš, tak ti ten ksicht tak zkřivím, že tě Sarah nepozná." vyhrožovala jsem.
Nadutýho supervojáka ale nepřesvědčíš. S klidem v očích si to nakráčel do pokoje.
,,Varovala jsem tě." zavrčela jsem a letěl po něm budík.
Ladně se mu vyhnul: ,,Měla by jsi mě poslouchat."
,,Ty bys měl poslouchat mě." hodila jsem po něm další věc, která mi přišla pod ruku.
Mobil s křupnutím dopadl pod Stevovy nohy.
,,Ty jsi mi zlomil mobil!" čuměla jsem na něj, jak kdybych viděla mimozemšťana.
,,Musíš se zklidnit a poslouchat mě." přemlouval dál.
Schopnostmi jsem ho nabrala a vyhodila ho z pokoje.
,,Hele! Přestaň. Nedopadne to dobře." kecl na zadek.
,,Já tě ale varovala." otočila jsem se na pomyslném podpatku a zavřela za sebou dveře. Pro jistotu jsem do kovové kliky vnesla trochu proudu, abych odradila nečekané návštěvníky.
,,Jamesi Buchanane Barnesi!" hřměl na chodbě Tonyho hlas.
,,A kurva." šeptla jsem si pro sebe.
Pomocí schopností a vzduchu jsem nechala hlasy doléhat až k sobě.
,,Tati neřvi!" křikla Sarah.
,,Ty, ty! Kdybys nebyla tak bláhová, tak je teď možná ještě všechno v pohodě. Sky nebulí v pokoji a já si s tím nelámu hlavu!" řval na ni.
Co to do něj vjelo? Však Sarah nic neudělala.
,,Ještě něco? Většinou mi toho vyčteš víc." odsekla.
,,Raději zalez do pokoje, než mi rupnou nervy a já budu říkat něco, co nechci." zabručel Stark.
,,To už jsi mi řekl tolikrát, že bych to ještě jednou snesla." štěkla po něm Sar.
Pak už jen prásknutí dveří.
,,Co se tady děje?" vylezla jsem ze svého doupěte.
,,Jak ti je? V pohodě? Já toho Barnese uškrtím." měnil nálady jako na běžícím páse.
,,Nikoho neškrť ani nic podobného. Pojď radši za mnou a vysvětli mi, co je mezi tebou a Sarah. Takhle zdravej vztah otce s dcerou nevypadá." táhla jsem ho za ruku k sobě do pokoje.
------------------------------------
Taaak další denní dávka kapitoly tohoto příběhu právě přiletěla! Doufám, že vás příběh pořád baví, když tak dejte vědět, jestli byste chtěli něco změnit nebo se vám třeba něco nelíbí. Příjmačky mám úspěšně za sebou, takže teď se budu plně věnovat Wattpadu<3Doufám, že mě teď nezabijete, za to, že se Sky s Buckym rozešli ve zlým:(((
Prozradí Tony Sky jeho vztah se Sarah?
Kdy Skylar zkřiví obličej Stevovi?
Jak se s tím bude vypořádávat Bucky?
LOVE YOU<3
ČTEŠ
The little hero /avengers ff/
FanfictionPOKRAČOVÁNÍ THE LITTLE SISTER V Avengers už otravuju už nějakou tu dobu a jsem za to opravdu vděčná. Jsou jako moje vlastní rodina, která se dříve skládala pouze z Petera a tetičky May. Nelituju toho, že jsem se nechala přemluvit ba naopak. Mám ale...