Aether

152 12 4
                                    

Peter

Mlha se najednou rozlehla po celém pokoji. Těkal jsem pohledem sem a tam, ale nic jiného krom rudé jsem neviděl. 

,,Pane Parkere opravdu to musím nahlásit panu Starkovi." promluvil Jarvis. 

,,Jarvisi, jestli je to Sky tak tě rozebere na součástky, takže se opovaž!" pohrozil jsem mu. 

Na to už algorytmus nereagoval. Po chvíli mlha ustala. Podíval jsem se na epicentrum celého dění. Stolek se otřásl. Vyletěl z něj šuflík, kterému jsem se jen tak tak vyhl. Když dopadl na zem, vypadl z něj rudý kámen. 

,,Ona žije." zašeptal jsem si sám pro sebe.

--

,,Sarah!" pokoušel jsem se najít tmavovlásku snad po celém Toweru. Potřebuju, aby vymazala záznam z kamery. Kdyby na to Tony přišel, byl by to průšvih. Cítil jsem, že má sestra něco v plánu a tohle by jí to nejspíše překazilo. 

,,Co je?" vyběhla udýchaně ze Stevova pokoje. 

,,Eh," zarazil jsem se, ,,Nebudu rušit." Otočil jsem se na patě. 

,,Když už jsi mi překazil orgasmus tak mi alespoň řekni, co jsi chtěl!" vyjela. 

,,Tady ti to říkat nebudu." nesouhlasil jsem.

Jen protočila očima a zatáhla mě do Stevova pokoje. On se lekl a rychle zakryl tělo peřinou. Druhou měla okolo sebe obmotanou Sarah. 

,,Promiň lásko, ale tenhle vůl mi nutně potřebuje něco říct." omluvila se svému příteli a zlostně se na mě podívala. Stydlivě jsem se na oba pousmál a nechal se odtáhnout do koupelny. 

,,Vyklop to." promnula si naštvaně kořen nosu. 

,,Ona žije." zašeptal jsem.

,,Kdo ona?" změnil se jí úplně výraz ve tváři. V očích měla strach a zároveň napjatě čekala na vyslovení jejího jména.

,,Skylar." 

,,To není možné. Obětovala se pro Buckyho. Umřela mi před očima. Viděla jsem její mrtvé tělo!" 

,,Nekřič tak." zakryl jsem jí pusu rukou, ,,Pro mě je to taky šok. Musím ještě za Wandou kvůli tomu. Potřebuju, abys smazala záznam  kamer za poslední hodinu z mého pokoje." 

,,To není problém." mykla rameny. Rozrušeně vytáhla mobil. Něco do něj naklikala a za pár vteřin měla hotovo. 

,,Děkuju. Až budu mít bližší informace, řeknu ti." vděčně jsem jí objal. 

,,Děkuju, že jsi mi to řekl. Nechám si to pro sebe. Bude to naše tajná mise společně s Wandou. Snad je Sky v pořádku." usmála se na mě.

,,Dokáže se ochránit." uklidnil jsem ji a vyšel z jejich hnízdečka lásky.

Skylar

,,Loki!" sháněla jsem opět boha intrik po celém paláci. 

,,Nikdo na Jötunheimu nikdy nekřičel, dokud jsi nepřišla ty." nadával. 

,,To mě těší, ale teď vzhůru na Midgard!" zajásala jsem.

Loki se pousmál. Objal mě okolo ramen a přenesl nás zpět. 

,,Peter o tobě už ví." oznámil mi.

,,Jak to můžeš vědět?" ušklíbla jsem se.

,,Aether má u sebe v nočním stolku." řekl s klidem. Vykulila jsem na něj oči. Snažila jsem se pobrat jeho slova, ale do hlavy mi nešla. Máma mi řekla, že Aether se objeví zpátky v této realitě, když se vrátím mezi živé. Nečekala jsem, že se objeví u bráchy. 

,,Nekoukej tak a raději se přeměň na uklízečku." žduchl mě do ramene.

,,Makám na tom." odbyla jsem ho. Loki byl v tomto triku mistr, ale já se u pokoušela být v patách. 

,,Jak chceš zařídit, aby tě tam zrovna tebe přijali jako uklízečku?" nadzvednul obočí. 

,,Mám tebe. Vlezeš Hillové do hlavy a najmeš mě." píchla jsem ho do hrudi. 

Jen protočil otráveně očima. Ušklíbla jsem se a vydala se s ním v patách do Toweru. Hned při vstupu mě Jarv zastavil, že sem nepatřím. 

,,Hillová má kancelář hned v prvním poschodí. Většinou tam bývá když není v Triskelionu." ustoupila jsem o několik kroků dozadu. Loki přikývl a vydal se vstříc Avengers.

-----------------------------------------------------------------------

Další kapitolka je tady! Mám pro vás špatnou zprávu. Toto je už opravdu poslední díl ze ságy The little. Mám teď rozepsané tři knížky. Jedna fanfikce na Buckyho, jedna na Avengers a poslední bude teen román. Snad se vám budou líbit. Zatím opravdu nevím kdy přesně vyjdou, ale nejspíše až po ukončení této knihy. 
Sežerou jí to Avengers?
Proč pátrá Peter po Wandě?
Opravdu Jarvis nic nekecne? 
LOVE YOU<3

PS: možná ještě nějaký díl napíšu. Mám už vymyšlený název: The little legend. Bylo by to o Infinty War, Thanos atd. Všechno je ale ve hvězdách a zatím nic takového neplánuji. 


The little hero /avengers ff/Kde žijí příběhy. Začni objevovat