Na stopě

159 15 1
                                    

,,Jsme tady." usmála se Sar. 

,,Co? Jo, jasně." probouzela jsem se. 

,,Mazej vzbudit i Lokiho, letíme ani ne patnáct minut a oba spíte jak zabití." vyhnala mě z kabiny. 

Ještě jsem se v křesle protáhla a šla vzbudit naše princátko. 

,,Loki vstávej! Jsme na místě." zatřásla jsem s ním.

,,Ta věc na hlavě hrozně svědí." stěžoval si.

,,Čímž dříve nakoupíme, tím dřív si to budeš moct sundat." vysvětlila jsem.

,,Tak na co čekáme?" probral se už úplně.

,,Na tebe." protočila jsme očima a popadla černou mikinu se slunečními brýlemi. 

Tony

Seděli jsme s Brucem v dílně a čekali na jakýkoliv náznak toho, že se někde objevil Exug nebo zbytek týmu. Fury si uvědomil, že byla blbost tam Sky posílat, ale teď už s tím nic nenadělá. Hlasitě jsem si povzdechnul na náznak bezmoci. 

,,Někde být musí." zamumlal Bruce.

,,Někde je široký pojem." odsekl jsem. 

Moji odpověď raději ignoroval a dál sledoval kamerové záznamy snad z celého světa. 

,,Pane, našel jsem pět shod s obličejem slečny Parker. Nejsem si ale jistý." dal mi naději Jarv.

,,Hoď mi to sem. Co to s tebou je poslední dobou Jarve? Seš si nejistej a měl jsi výpadek." zeptal jsem se.

,,Okolo výpadku jsem pořád nic nezjistil." vyhnul se otázce. 

Musím ho potom zkontrolovat, něco se mi na něm nezdá. Už jsem projel tři možné shody, ale ani jedna z nich to nebyla. Ta čtvrtá ji byla podobná opravdu hodně. Hlavně díky zrzavým vlasům. Oči ale měla hnědé. Poslední se mi právě kvůli vlasům nezdála. Jinak by na Sky opravdu seděla. Podíval jsem se pozorněji na ni. Byla v obchodu s nějakým chlapem, který měl podobné vlasy Stevovi. Ten se podrbal na hlavě a blonďaté kadeře mu spadly a nahradily je havraní vlasy. 

,,Máme je." vstal jsem prudce ze židle. 

Lokiho bych poznal kdekoliv. To druhé byla Skylar, akorát s parukou. 

,,Kde jsou?" vyhrkl Bruce.

,,Ve Vídni. Je někdo poblíž?" hodil jsem prosebný pohled na Bruce. 

,,Nat, Fury a Clint. Posílám jim zprávu." odpověděl.

,,Sami je ale nezvládnou. Ať je sledují, já jdu pro Wandu, Starouše a Barnese." nařídil jsem.

--

,,Kolik jich tam tedy je?" zeptal se Rogers v Jetu.

,,Víme jen o Lokim a Sky." 

,,Jak se tam dostali?"

,,To taky nevím. Musíme jim to ale vymluvit, nebo je sebrat, protože Exug ji chce víc, jak kohokoliv jinýho." 

,,Jak to víš? Nikdy jsme ho neviděli." 

,,Mám svoje zdroje. Je horší než si myslíš." 

,,Sky si postavila hlavu. To ji nevymluvíte." ozval se i Barnes.

,,Ty hlavně neudělej žádnou kravinu, ať nezdrhne dřív, než nás uvidí." poukázal jsem na něj prstem.

,,Já nedělám kraviny. Tohle beru profesionálně, jedeme na misi, kterou musíme splnit." odpověděl nakrkle. 

The little hero /avengers ff/Kde žijí příběhy. Začni objevovat