Čtvrt rok

176 18 5
                                    

/o tři měsíce později/

Ten čas utíká jako voda. Už je to čtvrt roku, co se schováváme a hledáme Exuga. Zatím neúspěšně. Po dávném incidentu ve Vídni jsme se s Avengers znovu nesetkali. Naštěstí. Zbývalo už jen pět míst, kde by se mohl Exug skrývat. Jednou jsme ho skoro dopadli, ale stihl utéct. Loki mě taky naučil regeneraci! Bere mně to ale hodně sil, proto můžu léčit jen drobná zranění. Kdybych se někomu pokusila zachránit život, přišla bych o ten svůj. Jess a Pietro si vše vyříkali a už jim to zase klape jako hodinky. Sarah se stýská po Stevovi, ale už si na to vcelku zvykla. Slíbila jsem jí, že se pokusíme vrátit co nejdříve. Loki mě utěšoval, byl jako můj bratr. I mně se stýskalo po Americe, New Yorku, Buckym...Všechno tohle dělám pro něj a co na to on? Před pár týdny v televizi představil svou novou přítelkyni. Od té doby se moje psychika zhoršila, ale pořád tomu dávám naději. Po Peterovi a May se mi stejně stýskalo nejvíce. Několikrát jsem jim psala i dopis, aby věděli že je vše v pořádku. Od nich mi přicházeli nazpátek. Byl v něm i jeden omluvný od Wandy, Steva a zbytku Avengers:

Ahoj Sky,
Nevíme kde se skrýváš, ale už je zbytečné tě hledat. Až budeš chtít, vylezeš ze svého úkrytu sama. Jen ti chceme říct, že nám tady chybíš. Nejen nám, ale všem Avengers. Už několik týdnů jsme neúplní. Chybíte nám všichni hrozně moc. Omlouváme se za to, co jsme udělali a doufám, že nám odpustíš. Buckymu trvalo opravdu dlouho než on sám se s tím rozchodem srovnal. Hodně mu v tom pomohla Alex, ale pořád tu ránu nemá zahojenou úplně. Mluví o tobě. Jako o kamarádce a parťačce, která tady byla vždy pro něj. Doufáme, že si to vezmeš k srdci. Exuga pořád hledáme a věříme, že snad narazíme i na vás.

S láskou
Avengers

Když jsem tento dopis četla, ukáplo mi i pár slz. Všichni jsme se po té shodli, že hned co najdeme toho parchanta, odletíme zpět. Lžeme, když tvrdíme, že je nám to jedno a nechybí nám. Byla jsem ráda že byl Bucky šťastný. To je celou dobu moje priorita. Peter se mi pochlubil svým vztahem s MJ. Udělal mi radost, že se odhodlal jí vyznat svoje city. 

,,Skylar snídaně!" zavolala na mě z kuchyně Sarah.

,,Letím!" křikla jsem nazpět a hrabala se z postele.

Sama nevěřím, že se mi povedlo naučit někoho z rodu Starků vařit. Sice blbý tousty, ale je to pokrok.

,,Kam dnes letíme?" rozvalila jsem na židli vedle Lokiho. 

,,Švédsko." odpověděla stroze Jess.

,,Zase jste všichni mnohem líp informovaní než já." zakývala jsem nesouhlasně hlavou. 

,,Já bych to zkusil udělat tak jako před týdnem, že jestli zvládneme jedno místo a budeme mít sílu na druhý, nebudeme to zase odkládat." mlel Jace s plnou pusou.

,,To není špatný nápad. Taky bych to tak udělal." přitakal Pietro a přidal se k němu i zbytek.

,,Jestli se někdo nezraní, jsem pro." usmála jsem se na ně. 

Všichni jsme v klidu dojedli a nachystali se na odlet.

--

,,Tak jako vždycky. Dávejte na sebe pozor." hodila jsem po nich starostlivý pohled.

,,Dáme." odpověděl za všechny Loki.

Naposledy jsem jim věnovala úsměv a vyskočila z Jetu. Byl ještě několik desítek metrů nad zemí, ale já chtěla letět místo obhlídnout. Ve vzduchu jsem skotačila v podobě různých piruet, otoček a tanečních pohybů. 

,,My už přistáváme." zaznělo mi v uchu.

,,Dobrá, tady to vypadá v celku poklidně." hned jakmile jsem tuto větu dořekla, kolem mě začaly létat střely.

The little hero /avengers ff/Kde žijí příběhy. Začni objevovat