Slzy

246 16 8
                                    

Ani ne o dvě vteřiny později okolo mě prosvištěla stříbrnomodrá mlha s něčím rudým v náručí. ,,Ahoj." pozdravila jsem Wandu s pohledem upřeným na hladině. 

,,J-jak ses sem dostala? Povstala si z mrtvých? Jsi to ty?" sypala dotazy. 

,,Ověř si to sama." podívala se na ni a nechala vstoupit do své hlavy, kde si Wanda zjistila vše potřebné. 

Rozeběhla se a skočila mi do náručí. Obě jsem se svalily do bazénu, ale bylo nám to jedno. 

,,Musíme to říct ostatním!" vykřikla. 

,,Ne. Chci si to udělat po svém, ale bude to brzy. Slibuju."  pohladila jsem ji po mokrých vlasech. Rozbrečela se a znovu mi padla okolo krku. Co si budeme povídat, měla jsem taky na krajíčku. Snažila jsem se kvůli ní ovládnout. Pietro nás spokojeně sledoval ze břehu, což mé svědomí nemohlo nechat jen tak. Jemným pohybem ruky jsem ho poslala za námi.

,,Schopnosti ti pořád fungují." zamumlal naštvaně. 

Z plna hrdla jsem se začala smát s brečící Wandou na rameni. 

--

,,Jsi hotová Evelyn?" ozval ze zpoza dveří Wandin hlas.

,,Hned!" křikla jsemnazpět. Z Jötunheimu jsem si zvykla nosit šaty, proto mi to tady nedělalo sebemenší problém. Docela jsem se na večírek i těšila. 

,,Fíha," zahvízdala Wanda, ,,vážně ti to sluší

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Fíha," zahvízdala Wanda, ,,vážně ti to sluší." 

,,Má pravdu!" přitakal přicházející Pietro a nabídl mi rámě. 

Se smíchem jsem ho přijala a rozešli jsme se do party patra. 

--

Nasála jsem silnou vůni alkoholu, kterým vonělo celé patro. Pohledem jsem našla Tonyho, který zamyšleně seděl u baru nad sklenkou ledové whiskey. Pár metrů od něj stála usměvavá Pepper. Natasha s ní poklidně rozprávala, pravděpodobně vtipkovaly na Starkův účet. Peter seděl zařezaný v sedačce a snažil se rozumět rozhovoru Sama s Clintem. 

,,Já ti říkal, že se rozejdou, jakmile přijde nějaká nová holka do týmu, takže mi dej ty peníze." stál si za svým Clint.

,,Evelyn není členka Avengers, patří pod SHIELD, takže ji do toho nemůžeš počítat." odmítal přijmout jeho názor Sam. 

,,Pracuje pro Avengers. Je členkou." 

,,Není, má smlouvu s SHIELDEM. Patří pod SHIELD." 

,,Avengers taky patří pod SHIELD." 

,,Ale není členkou týmu." 

Horkotěžko jsem dusila smích. Tušila jsem, že se jedná o Buckyho a tu blondýnu. Potkala jsem ji ubrečenou na chodbě. Vítězně jsem se usmála a kráčela si to rovnou k baru. 

,,Jedno Marttiny prosím." kývla jsem na Steva, který právě stál u baru. 

Ztuhl, ale dal si říct. Bylo by neetické, kdyby mi nápoj nepodal. 

,,Kde ses tu vlastně vzala?" promluvil Tony. 

,,Třeba se to už brzy dozvíš." mrkla jsem na něho lišácky. 

Popadla jsem sklenku s alkoholem a nalila do sebe celý její obsah. Stark pořád zpracovával má slova a Steve si mě podezřívavě sjížděl pohledem.

Galantně jsem seskočila z barové židle a mířila si to přímo k pódiu, což upoutalo pozornost ostatních hostů. Můj plán dokonale vycházel. Stoupla jsem si přede všechny. Jemně poklepala na mikrofon, abych zjistila funkčnost. Udělal nepříjemný pisklavý zvuk, který otřásl všemi v patře. 

,,Prosím o pozornost," začala jsem svůj proslov, ,,omlouvám se. Možná se ptáte, proč se omlouvám? Omlouvám se, že jsem vás všechny zklamala. Omlouvám se, že jsem nebyla tak pečlivá ve škole. Omlouvám se, že jsem vás kolikrát neposlechla. Omlouvám se, že jsem nemohla být Avengerem, kterým jste chtěli, abych byla. Avengers. Jess, omlouvám se, že jsem tě do celé věci zatáhla neprávem. Sarah, omlouvám se, že jsem tady pro tebe nebyla. Tony promiň, že jsem tě neposlechla a nedala na tvé rady a příkazy. Pepper, omlouvám se, že ses o mě bála. May, promiň, že jsem ti způsobila takové utrpení. Bucky, promiň, že nejsem tak krásná jako Alex. Petere, promiň, že jsem byla tak špatná sestra..."

Pomalu jsem začala měnit podobu na sebe. Všichni mě se zájmem a šokem sledovali. Pepper vyykřikla, Natashe upadla sklenička alkoholu, kterou držela v ruce. Nestihla jsem zaznamenat reakce ostatních, protože se mi teta obmotala okolo krku. 

,,Bože můj. To nemůže být pravda. Jsi tady." na chvíli se odtáhla. 

Ubrečenýma očima se podívala do těch mých. Nedokázala jsem udržet jednu neposlušnou slzu, která se mi kutálela po tváři. Palcem mi ji setřela a znovu mě objala. 

,,S-Skylar?" zeptal se potichu Peter. May se šťastně podívala po nás obou. 

,,Petere." zašeptala jsem jeho jméno do ticha. Odrazila jsem se od pódia a doletěla k němu. O krok ucouvl. 

,,Tohle je sen.." nevěřil stále svým očím. 

,,Není bráško." pousmála jsem se smutně. 

Více jsme si nestihli říct. Byla jsem středem hromadného obětí Sarah, Jessicy, Wandy a Natashy. Všechny jsme brečely jako malé. Po několika minutách jsem konečně dostala prostor k tomu nadechnout se. Peter stále stál přede mnou jako opařený. Silně jsem ho objala. On byl klíčem k mému štěstí. Po něm přišla Pepper. Nemuseli jsme nic říkat, vše podstatné i řekneme později. 

,,Nezapomeň na Buckyho." šeptla mi do ucha mateřsky. Porozhlédla jsem se okolo a našla ho zašitého v koutě s hlavou v dlaních. 

,,T-tys to přežila." zamumlal s hlavou v dlaních. 

,,Ano. A ty taky." pousmála jsem se smutně a vzala ho za bradu. 

,,Promiň. Nechtěla jsem před tebou nic tajit, ale-" nedokončila jsem větu.

Spojil naše rty dohromady. Hystericky jsem se rozbrečela. Naše rty se ale neodělily. On plakal. Hodně. Na pár centimetrů jsem se od něj odtáhla. Opřela si své čelo o jeho a užívala si všeobecný jásot. Najednou se vedle mě a Buckyho rozbila zeď. Pustila jsem ho a připravila se k boji. Byl to Tonyho oblek Iron mana. Uprostřed party patra se začala tvořit černá mlha. Tiše jsem zavrčela a nažhavila schopnosti.

---

Jen s dvoudenním zpožděním! Snad si všichni užíváte víkend<3 Pokusím se vám ho ještě zlepšit! Toto je poslední kapitola této knihy...













ALE! Vyjde (opravdu poslední) díl Skylařina příběhu v podobě třetí knihy s názvem: The little legend! 

LOVE YOU 3000<33

The little hero /avengers ff/Kde žijí příběhy. Začni objevovat