Sarah
Hned ráno jsem se rozhodla jít na prohlídku okolí. Bude to tady dobrá schovka, až nám Sky ukáže tu chatu. Přes noc jsem hodně o téhle akci přemýšlela. Spíše o jejích následcích, na které nikdo nemyslel. Ohrožuju tímto vztah se Stevem a s tátou, kde je to i tak křehké jako porcelán, to bude ještě horší. Věděla jsem, že ani jeden z tohoto nebudou skákat nadšením. Chtěla jsem to ale risknout. Díky Sky jsem dostala šanci ukázat, co ve mně je a kdybych ji promarnila vyčítala bych si to. Táta by mi nikdy takovou šanci nedal. V tomto týmu mám svůj úkol, svoje poslání. Cítím, že jsem tady potřeba a zároveň jsem tady s lidmi, které mám ráda a kteří mi věří. Taky nemám za prdelí chůvu aka tátu. Šouravým krokem jsem se vracela zpátky k ostatním. Před Jetem ležel Loki ještě v pyžamu. Položila jsem se vedle něj a koukala na rozednívají oblohu.
,,Moc ses nevyspala co?" prolomil ticho.
,,Jak to víš?" zamračila jsem se.
,,Nevím, jestli ti to naše princezna prozradila, ale umím číst myšlenky." ušklíbl se.
,,Moc ne. Přemýšlím, jaké to bude mít dopady." přiznala jsem.
,,Taky jsem nad tím přemýšlel. Jestli na to přijde Thor, mám obavy že mě strčí zpátky do cely a už nedostanu další šanci. Kvůli Skylar to ale riskovat chci. Ukázala mi, proč se mám změnit a mít někoho vedle sebe, nějakého přítele, není na škodu." svěřil se i on.
,,Mám strach o náš vztah se Stevem." dodala jsem.
,,Miluje tě. Zkousne to lépe než si myslíš. Teď bude asi naštvanej a nevrlej, ale nakonec se uklidní, uvidíš." povzbudil mě.
Steve
Ráno jsem vstal s dobrou náladou, proto jsem se rozhodl udělat Sarah na snídani palačinky a donést jí jídlo do pokoje. V kuchyni už nečekaně někdo byl. Byla to nějaká blondýna oblečená v Buckyho triku. Myslím, že se jmenuje Alexa. Je to jeho nová kamarádka. Poslední dobou tráví čas v pokoji, tělocvičně, nebo s ní. Podle mě ji má jako náplast za Sky. Mrzí mě, že jsem dopustil, aby se stalo to, co se stalo, ale o té jizvě jsem v tom byl nevinně. Netušil jsem, že mu to Sky tají. Jak bych taky mohl. Ten polibek byla ale čistě její vina. Já měl jiný plán. Ona se rozhodla takto. Musím ale dát za pravdu Nat, která přemlouvá Buckyho ať se jí omluví, že se Sky hodě změnila od té doby co se vrátila od tety. Měl by jí odpustit, ale já mu do toho kecat nemůžu.
,,Dobré ráno." pozdravila Alex.
,,Dobré." odpověděl jsem nepřítomně a šel najít suroviny na palačinky.
,,Bucky pořád miluje tu svoji..." zamyslela se.
,,Sky." poradil jsem jí.
,,Jo tu. Je to s ním špatný. Čím déle s ní není, tím to je horší. Chtěla bych s ní mluvit, nevíš kde ji najdu?" zvedla pohled od prázdného hrnku.
,,Měla by být v pokoji. Číslo 47 myslím. Nech ji ale ještě spát, jestli ji probereš bude pěkně naštvaná." varoval jsem ji.
Ona ale na moji radu nedala a odkráčela si to k výtahu. Jen jsem protočil očima a dál dělal palačinky.
--
Pár jich sice skončilo na stropu, ale většina vypadala poživatelně. Na tác jsem dal ještě marmeládu se šlehačkou a rozešel se k pokoji Sar. Loktem jsem zaklepal na dveře. Žádná odezva. Zkusil jsem to ještě jednou. Opět nic. Pro sebe jsem se pousmál. Asi ještě spí. I přes to jsem otevřel dveře a viděl ji jak leží v posteli zachumlaná v dece. Neubránil jsem se úsměvu. Palačinky jsem položil na noční stolek a sedl si opatrně vedle ní. Chtěl jsem jí položit ruku na tvář, ale hned po dotyku se rozplynula. Vyděšeně jsem nadskočil.
,,Co to je?" řekl jsem si sám pro sebe.
Opatrně jsem ještě nadzvedl peřinu. Nic. Vypařila se. Všiml jsem si pootevřených dveří od šatní skříně. Otevřel jsem ji dokořán a naskytl se mi pohled na prázdnou skříň. Jakoby ze mě vyprchal všechen život. Zatajil se mi dech. Musela utéct. Ale proč? Kam? Bylo to kvůli tátovi? Vystřelil jsem na chodbu a běžel k Tonymu.
,,S-Steve?" zastavil mě něčí roztřesený hlas.
Prudce jsem se otočil.
,,O-ona se vy-vypařila." rozvzlykala se Alexa.
Vtáhl jsem jí do ochranářského objetí: ,,Musíme zjistit co to bylo. To stejné se stalo i Sarah."
Odtáhla se a rozeběhla k Buckymu do pokoje. Pokračoval jsem ve své cestě k Tonymu.
-----------------------------------
Další kapča je na světě! Je to krátká kapitola, ale na zítřek se pokusím sesmolit něco delšího. Konečně jsem opět dostala náladu a nápady psát. Všechno je zase při starém a máte se na co těšit!
Jak je to doopravdy mezi Buckym a Alexou?
Poničí se hodně vztahy mezi Sarah, Tonym a Stevem?
LOVE YOU<3
ČTEŠ
The little hero /avengers ff/
FanfictionPOKRAČOVÁNÍ THE LITTLE SISTER V Avengers už otravuju už nějakou tu dobu a jsem za to opravdu vděčná. Jsou jako moje vlastní rodina, která se dříve skládala pouze z Petera a tetičky May. Nelituju toho, že jsem se nechala přemluvit ba naopak. Mám ale...