Tady už není normální ani nábytek!

166 12 5
                                    

Skylar

,,Je to tady opravdu nádherné! Midgard je ale hezčí." žduchla jsem boha intrik do ramene.

,,Každý miluje svoji rodnou planetu, kterou žádná jiná nepředčí." vyslovil s pohledem zapíchnutým za horizont. 

,,Můžu se zeptat?" podívala jsem na něj opatrně. Pobídl mě k pokračování.

,,Jak reagoval Bucky, když zjistil, že jsem mrtvá?" vyslovila jsem otázku, která mi dlouho ležela v puse.

Bucky 

Byl večer. Sice mě Steve pozval na večírek u Starka, ale nechtělo se mi tam. Je to pořád to samé. S Alex jsme se před několika týdny odstěhovali z Avengers Toweru. Neřekl jsem o incidentu v Brně. Nevěděla ani o mém vztahu se Sky. Steve mi pořád říkal, že jsem jen vyměnil Alex za Sky, ale já si to nechtěl přiznat. Jsme spolu několik měsíců a ani jsme si neřekli 'miluju tě'. Nevadilo mi to, ba naopak. Mohl jsem si dobře rozmyslet jestli ji opravdu miluju nebo má Steve pravdu. Každým dnem mi sbíhaly myšlenky k jejímu úsměvu, jak mě hladila, když jsem se trápil nad Hydrou, nad jejím dokonalým tělem. S Alex byl vztah opravdu úžasný. Skylar ale byla jiná liga. Vyšší. Dynamičtější. 

,,Zlato?" zvolala Alex z kuchyně.

,,Ano?" vynořil jsem se ze svých myšlenek.

,,Co si takhle udělat hezký večer?" řekla s podšitým úmyslem.

,,Jestli se ti chce." mykl jsem rameny.

,,Že se ptáš." vešla do obýváku.

Měla na sobě vytahané tričko a spodní prádlo. Byla nejméně o deset centimetrů vyšší než Sky. Měla nějakých 170. Skylar mívala 153, jestli si dobře pamatuju. Proto jí triko sahalo sotva po boky. Šibalsky jsem se usmál a stáhl si ji k sobě na klín. Dala si vlasy za ucho. Vášnivě jsme se začali líbat. Byla o něco těžší. Nebyla tlustá nebo tak. Dělala to i ta výška. Kazilo mi to plynulou manipulaci s jejím tělem. Když jsem vstal, obtáhla si nohy okolo mého pasu. Přenesl jsem ji do ložnice. Položil ji jemně na postel. Nejprve mi stáhla triko. Já si zdupal kalhoty. Jedním škubnutím jsem jí tričko přetáhl přes hlavu. Podprsenku ani neměla. Roztrhl jsem kalhotky. Přesunul se na její krk a jemně do ní vnikl. Teď si budete myslet, že jsem blázen. Mluvím k vám upřímně, proto se vám přiznám i s touto ohavností. Téměř celý sex s Alex mám zavřené oči. Představuju si Skylar...

Loki

Seděl jsem opět na trůnu a přemýšlel nad místy, kam se mohl kámen reality s největší pravděpodobností vrátit. Nejspíše na Midgard, odkud Sky pochází. Ještě Asgard. Mívala tam předky.

,,Loki?" vytrhl mě její hlas z myšlenek.

,,Ano?" podíval jsem se na ni.

,,Proč jsi zmizel, když jsem se tě zeptala, jak reagoval Bucky." vyslovila znovu otázku.

Težce jsem si povzdechl: ,,Nechci ti na to odpovídat."

,,Já ale chci znát odpověď!" zakřičela hystericky. 

,,Uvědomil si, že ses pro něj obětovala. Stejně potom odešel za Alex. Odstěhovali se a žijí spolu mimo Tower. Bucky si dal od Avengers pauzu." řekl jsem slova, která ji položí. Tak se také stalo. Klesla na kolena. Hlavu složila do dlaní. Tichým sálem se ozývaly její vzlyky. Sedl jsem si vedle ní. Objal ji okolo ramen a konejšil.

--

Skylar

,,Loki? Loki!" křičela jsem přes celý palác ve snaze ho najít. 

,,Ano?" ozvalo se za mnou. 

Vyděšeně jsem vypískla: ,,Tohle mi nedělej."

,,Promiň" ušklíbl se.

,,Mám nápad. Chci totiž zpátky na Midgard to víš. Asgard jsme prohledali a Aether jsme nenašli i to je důvod proč chci zpět. Nemůžu si tam ale jen tak nakráčet s tím, že jsem zpět mezi živými." líčila jsem mu nadšeně svůj nápad, ,,Proto tam půjdu v převleku. Najmou novou uklízečku alias mě. Chci nejdříve vědět, jak to tam teď je."

,,S tvým nápadem souhlasím, ale půjdu tam s tebou." určil své podmínky Loki.

,,A jak? Bude ze tebe taky uklízečka?" zasmála jsem se.

,,Ne. Přijedu jen na návštěvu." mrkl na mě. 

,,Jdem balit kufry!" zapištěla jsem radostně. 

Peter

,,Pane Parkere, měl byste vstávat." vytrhl mě ze spánku Jarvis.

,,Já vím. Však už vstávám." odpověděl jsem mu, ale oči nechal ještě zavřené.

,,Mám anomálii vedle vás nahlásit panu Starkovi?" vypadlo z něj najednou.

Jeho slova mě donutila vystřelit z postele. Pozorně jsem se podíval na noční stolek.

,,Ne, zatím ne." odpověděl jsem algorytmu. Opatrně jsem se přiblížil k nábytku, který byl obalený rudou mlhou. 

----------------------------------------------------------------

Zase po dlouhé době nová kapitola!
Co si myslíte o Buckyho přiznání? 
Co očarovalo noční stolek?
Povede se Skylar její plán o návratu na Midgard? 

LOVE YOU<3

The little hero /avengers ff/Kde žijí příběhy. Začni objevovat