,,Pohřeb Peggy se odložil. Kněz je prý nemocnej." oznámil Sam, když jsme se Stevem, Wandou a Barnesem dojeli do Toweru.
,,Alespoň jsi nic nepropásl." poplácala jsem Capa po rameni.
,,Kde je Sky?" vzpamatovával se ještě Bucky.
,,Má ji Hydra." povzdechla jsem si.
,,To je v prdeli." zadržel dech Pietro.
,,Slovník." napomenul ho okamžitě Steve.
,,Kolik lidí jsem zabil?" promnul si obličej Buck.
,,Skoro nikoho." uklidňoval ho Sam.
,,Ale ta jizva co má Sky od tebe je nářez." řekl Steve.
,,Co?!" vyhrkli jsme jednohlasně.
,,No, přejel si ji nožem od ramene až po bok, když ji unesla Hydra." mluvil Steve nevinně.
,,To jsem byl já?! Nikdy mi nechtěla říct odkud to má!" vstal prudce ze židle Barnes.
,,Já si myslel, že to víš. Řekla mi to v nemocnici. Udělal si jí to jako Winter Soldier." bránil se Rogers.
,,Ta jizva. Ta rána musela být dost hluboká." zhoršil to Bruce.
To už ale Bucky neunesl a odešel z místnosti.
Pietro, Sam, Banner, Rogers, Wanda a já jsme těkali pohledy mezi sebou.
,,To si asi teď neměl říkat." prolomila ticho jako první Wanda.
,,Nejspíš ne, ale stejně by se to někdy musel dozvědět. Netušil jsem, že to neví." zopakoval svoji omluvu Cap.
,,Všichni víme, proč mu to Sky nechtěla říct. Přesně kvůli tomuhle." řekla jsem.
--
Uplynulo pár týdnu a po Sky ani stopy. O Rumlowovi se ale dal říct opak. Dneska jsme na něj měli našlápnuto. Na misi do Lagosu jsme jeli já, Wanda, Steve, Sam a Sarah. Doufali jsme, že se vše povede. Hodně jsme trénovali i s ostatními, abychom byli opravdu dobře sehraní. Já s Wandou a Sarah jsme seděly v kavárně a pozorovali okolí. Falcon někde běhal po střeše a Steve byl v jednom z pokojů místního hotelu. Kluci byli převlečení v uniformách, ale my byly v civilu.
,,Jak to tam vypadá?" ozval se do komunikátoru Steve.
,,Poldové normální. Stanice malá." odpověděla potichu Wanda, která seděla za mnou.
,,Ulice klidná. Je to dobrý cíl." dodala jsem já.
,,Na jižním rohu je bankomat, což znamená-" upozornil Steve.
,,Kamery." doplnila ho Wanda.
,,Obě ulice jsou jednosměrné." oznamoval dál Steve.
,,Má snížené možnosti úniku." usoudila Wanda.
,,Takže je jedno jestli ho někdo uvidí nebo ne. Cestou ven nadělá paseku. Vidíte ten zaparkovaný Range Rover?" sdělil nám svoje domněnky Steve.
,,Ten červený? Je hezký." chtěla se ujistit Wanda.
,,A taky neprůstřelný, což znamená větší ochranu a víc střílení. Nadělá to někomu víc starostí." doplnila jsem ji.
,,Třeba nám." dodala Sarah, která zrovna něco ťukala do mobilu.
,,Pohybovat věcmi svou myslí stále svedu." uchechtla se Wanda.
,,Ale i tak není opatrnosti nikdy dost." upozornila jsme ji.
,,Už ti někdo řekl, že jsi trochu paranoidní?" ozval se konečně Falcon.
ČTEŠ
The little hero /avengers ff/
FanfictionPOKRAČOVÁNÍ THE LITTLE SISTER V Avengers už otravuju už nějakou tu dobu a jsem za to opravdu vděčná. Jsou jako moje vlastní rodina, která se dříve skládala pouze z Petera a tetičky May. Nelituju toho, že jsem se nechala přemluvit ba naopak. Mám ale...