Konec oddechu

207 21 2
                                    

Už to bylo pár dní, co jsem se usídlila u tety. Bylo mi tu s ní dobře a mohla jsem se vyzpovídat. Dozvěděla se úplně všechno, co se za poslední týdny odehrálo. Sice chvíli šílela, ale nakonec se uklidnila. Právě jsem si vyřídila, že mohu školu studovat dálkově, jen musím chodit jednou za půl roku na zkoušky, což není tak hrozné, i když mi bude chybět Michell a Ryan. Doufám, že se s nimi budu bavit i přes to. Z myšlenek mě vyrušil zvonek. Byla jsem doma sama, takže jsem musela otevřít. Stála tam Jess s vínem v ruce.

,,Ty jsi tady fakt pořád zalezlá?" rozrazila dveře.

,,Nejsem zalezlá."

,,Proto ses už týden neukázala v Toweru." nadzvedla obočí.

,,Tejden to ještě není." protočila jsem očima.

,,Ale je. Já jsem tady proto, abych tě dostala do kupy, protože ani nikomu nebereš mobil. Nebýt May, Stark už tě hledá i na Asgardu." oznámila.

,,Chci být ještě nějakou chvíli tady. Potřebuju si všechno srovnat a dát si život do kupy. Když už jsi ale tady, musím se tě na něco zeptat." řekla jsem tajemně.

,,Povídej." pobídla mě nedočkavě.

,,Stark mi zakazuje chodit na mise proti Exugovi a Sarah taky, proto tvořím tým. Svůj tým. Chci aby si v něm byla taky na postu lékařky a psycholožky." oznámila jsem jí hrdě.

Jessica začala skákat po pokoji jako malé dítě a do toho nadšeně vykřikovala na znamení souhlasu. Najednou se ale zarazila: ,,Jak to ale chceš udělat?"

,,Překecám Furyho, abych dostala já novou misi, která bude jen sledovat. Samozřejmě ale, že ho nebudeme jen sledovat. Avengers se nic nedoví. Bude to moje tajná mise." přetlumočila jsem jí můj plán, nad kterým jsem poslední dny hodně přemýšlela.

,,Není nás ale nějak málo?" zamyslela se.

,,Když mám tebe, mám i Pietra. Loki s Jacem se taky přidají a Sarah nebude proti." odpověděla jsem.

,,Tak na co tady ještě čekáme? Jedeme do Toweru ty plány zrealizovat!" zavískala.

Šťastně jsem se zasmála a začala si s pomocí Jess balit kufry. Neměla jsem toho moc, ale jen do batohu to taky nebylo.

,,Vezmeme to moderně a poletíme?" usmála jsem se šibalsky.

,,Když nespadnu." mykla rameny.

Spolu se zavazadly jsme vyšli na střechu. Vznesla jsem se spolu s ní do vzduchu a rozletěla se do New Yorku.

--

Moje zlomený srdce za těch pár dní alespoň částečně srostlo. Tím, že jsem ho nevídala dennodenně se mi urovnaly myšlenky a já mohla přemýšlet i nad něčím jiným. Budu ale potřebovat Buckyho, abych našla tajné základny Hydry. Možná na to ale přijde Sarah. Lehce jsme dopadly na střechu Toweru.

,,S tebou chci lítat častěji!" vyjekla nadšeně.

Jen jsem se upřímně zasmála a rozešla se do spletitých chodeb Toweru.

,,Co ty tady?" objal mě bratr.

,,Vracím se." zakřenila jsem se a odložila si věci, ,,Kde je Sarah? Chci s ní mluvit."

,,Je v pokoji." odpověděl stroze Tony.

Poznala jsem na něm, že se pohádali. Uměla jsem vycítit pocity ostatních a z Tonyho přímo sršela zlost. S povzdechnutím jsem opustila obývak.

Párkrát jsem zaklepala na dveře a po tichém pozvání vešla.

,,Co se děje?" vtáhla jsem okamžitě kamarádku do objetí.

,,Zase jsme se pohádali." rozvzlykala se ještě víc, ,,Mrzí mě, že jsi tady nebyla. Chyběla jsi mi."

,,Ty mě taky." přitakala jsem.

Se Sarah jsme si byly opravdu blízké, i když jsem měla pocit, že mě sem tam nemůže vystát.

,,Chci od něj pryč." vzlykala dál.

,,A proto půjdeš se mnou." zvedla jsem tváře plné slz.

Nechápavě se na mě podívala.

,,Skládám tým. Chci aby Exug zemřel mou rukou a sama to nezvládnu. Chci, aby jsi šla se mnou. Už máme i Jess a Pietra." prohlásila jsem hrdě.

,,A kdy odjíždíme? A co Avengers?" vyptávala se.

,,Odjedeme koncem týdne. Musím to ještě zařídit s Furym." mrkla jsem na ni.

Pyšně se usmála a uznale pokývala hlavou.

,,Navíc bych potřebovala nový oblek." dodala jsem, ,,Ale chci aby vypadal stejně. Potřebuju mnohem více vychytávek a Pietro s Jacem jsou na tom stejně. Chci abys nás vybavila." dodala jsem.

Sarah se už natahovala pro noťas a dělala si poznámky. Nechala jsem ji zpracovat čerstvé informace a návrhy. Popadla jsem v obýváku kufry a vybalovala si je v pokoji.

,,Jak to jde s tím týmem?" sedl si na postel zvědavý Jace.

,,Mám Jess, Pietra, tebe, Sarah a Lokiho. Jsme kompletní! Ještě to vyřídit s Furym." sdělila jsem mu novinky.

,,Takže to za chvíli můžeme spustit jo?" podíval se na mě šibalsky.

,,Jo. Dokonce se mi povedlo sehnat bydlení, abychom nebyli v Toweru. Po tátovi zdědila May nějakou chatu a bratr o ní neví. Skvělý úkryt." dodala jsem.

Jace jen nadšeně přitakal. Kufry jsem hodila na skříň a vytáhla si z ní věci. Kdybych přijela k Furymu v teplákách, moc bych u něj nepochodila, proto jsem se převlékla do džín a vínové košile.

,,Kurva." ujelo Jacovi, když mě uviděl v uplé košili a džínech, které dokonale obepínaly moji postavu.

,,Zavři tu pusu nebo ti do ní vletí moucha." zasmála jsem se.

Popadla jsem ještě sáčko a vyjela na střechu, odkud jsem odletěla směr základna.

--

,,Parkerová, nečekal jsem vás." promluvil Fury od stolu, když jsem vešla do jeho kanceláře.

,,Potřebuju s vámi o něčem mluvit," spustila jsem, ,,chci, abyste dal mému týmu za úkol sledovat pohyby a činnosti Exuga. Chci, aby zemřel mojí rukou, ale Avengers by mi to nepovolili."

,,Máte pravdu i já jsem toho názoru, že byst měla být u toho a bojovat po boku ostatních. O jakém týmu mluvíte?" ptal se.

,,Já, Jessica, Pietro, Jace, Sarah a Loki." pochlubila jsem se.

,,Za Lokiho a Jessicu se mi ale zodpovídáte!" zaburácel.

,,Jistě pane." usmála jsem se.

,,Dobrá, uděláme to jako vaši tajnou misi." přikývl.

,,A Avengers se nic nedoví, ani co děláme. Půjčíme si ale quinet." nastolila jsem podmínky.

,,Dobrá." zamručel, ,,Je to ale vaše mise, takže jakékoliv selhání jde na vás."

,,Ano pane." souhlasila jsem.

Napsal ještě několik papírů a strčil mi je do ruky: ,,Doneste to Hillové, potom můžete jít."

Vyšla jsem ze dveří se vtyčenou hlavou. Mé kroky mířily ke kanceláři Hillové. Zrovna před ní stála a s někým diskutovala.

,,Hillová?" oslovila jsem ji.

,,Ano?" věnovala mi svoji pozornost.

,,Mám vám toto předat, je to od Furyho." podala jsem jí složku s papíry.

Jen se usmála a dál se věnovala agentovi. Jmenoval se Ward myslím.

-------------------------------------
Další kapitola je na světě!!!!💗
Přijde zbytek na jejich tajnou misi?
Dokážou se sehrát jako tým?
LOVE YOU<3

The little hero /avengers ff/Kde žijí příběhy. Začni objevovat