11.Bölüm {Ev}

24.7K 621 486
                                    

Begüm'den...

Kafamı bankta arkaya atmış gökyüzündeki yıldızlara bakıyordum. Çocukluğumdan beri yıldızlara bakar hayal kurardım. Ne zaman üzgün olsam, canım sıkkın olsa bu bankta Akgün'le beraber yıldızlara bakardık. Yanımda yine o vardı.

''Hatırlıyor musun?''

Kafamı yana çevirerek Akgün'ün yüzüne baktım. Gözleri, gökyüzüne bakıyordu.

''Neyi?'' Dedim.

Hafifçe gülümsedi.

''Çocuktuk o zamanlar sadece birbirimizle iyi anlaşıyorduk.''

Lafının arasına girdim.

''Hala sadece birbirimizle iyi anlaşabiliyoruz.'' Dedim.

Akgün bu söylediğim şeye gülümsediğinde konuşmaya devam etti.

''Babam yüzünden canım sıkkındı ağlayarak bu banka gelmiştim. Yolda gelirken düşmüş, dizimi kanatmıştım. Hıçkırıklarım eşliğinde sesini duymuştum. Sen bana 'Akgün, ben yanındayım' demiştin. Çok küçük olmamıza rağmen ellerimi tutmuş bunu bana inandırmıştın.''

Anlattığı anıyla gülümsedim. Gerçekten çok küçük olmamıza rağmen o gün o lafı etmiştim ve o günden itibaren hep birbirimizin yanında olmuştuk.

''Bir keresinde de mahalledeki çocuklar beni sıkıştırmış dövüyorlardı. Sen gelmiştin çocuklara tek başına kafa tutmuştun. 'Akgün'den ellerinizi çekin yoksa hep-''

Akgün'ün lafını keserek cümlesini tamamladım.

'' 'Yoksa hepinizi cezalandırırım.' Demiştim.''

Akgün gülümseyerek gözlerime baktığında anıyı anlatmaya devam etti.

''Ardından beraber eve gittiğimizde babam beni o halde gördüğü için tokat atacaktı ki araya girmiştin. Babama seni korumak için dayak yediğimi söylemiştin. Babam da bana tokat atmaktan vazgeçmişti.''

Akgün'ün anlattığı anıyla kafamı salladım. O günü çok net hatırlıyordum. Akgün bankta diklenerek vücudunu bana döndürerek gözlerimin içine baktı.

''Senden bir şey isteyeceğim.'' Dedi.

Ne isteyeceğini merak ettiğim için kafamı salladım.

''İste.''

Akgün ellerimi tutarak konuşmaya başladı.

''Bir gün kötü bir şekilde kavga edersek, çok büyük bir anlaşmazlığa varırsak be-''

Akgün'ün lafını kestim.

''Öyle bir şey olmaz.'' Dedim.

Akgün kafasını iki yana sallayarak konuşmaya başladı.

''Ama eğer olursa buna rağmen her zaman birbirimizin yanında olalım tamam mı?''

Söylediği cümleyle kafamı salladım.

''Her zaman.'' Dedim.

Bu cevabıma gülümsediğinde ben de gülümsedim.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Yanındayım {Daddy}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin