Begüm'den...
Okula geldiğimizde yanıma dönerek, yanımdaki adamın İlyas'ın yüzüne baktım. O da arabayı kenara çekerek gözlerime baktı.
''Okulun güzelmiş.''
Hafifçe gülümseyerek camdan okulumun görüntüsüne baktım. Koleje gittiğim için omuzlarımı silktim.
''Öyle.'' Dedim.
İlyas gözlerini yeniden gözlerime çevirdi. Ben de çantamın sapını daha sıkı kavradım.
''Bıraktığın için teşekkür ederim.''
Hafifçe kafasını salladı. Elimi arabasının kapısına attığımda sesini duydum.
''Bir daha ne zaman görüşürüz?''
Sorduğu soruyla yeniden ona döndüm. Bunu bilmiyordum pekte görüşmek istemiyordum. İlyas iyi birine benziyordu ama yine de üvey babamın ortaklarından biriydi ve zorunlu bir evlilik yapacağım adamdı. İlyas'ı evlilikten vazgeçirmek düşüncesi aklıma gelse de bunu dile getirmeyecektim çünkü bunu başarırsam üvey babam Yetkin Hocaya ve Akgün'e zarar verirdi. Ben bir süre cevap vermediğimde karşımdaki adam konuşmaya başladı.
''Kusura bakma seni sıkmak istemiyorum.'' Dedi.
Onun cümlesiyle omuzlarımı silktim.
''Sıkmadın sadece böyle şeylere alışık değilim.''
Cümlemle yüzünde hafif bir tebessüm olduğunda ben de tebessüm ettim.
''Benim derse gitmem gerekiyor.'' Dedim.
İlyas kafasını salladı.
''İyi dersler.''
Arabanın kapısını açarak arabadan indim. Adımlarımı okulun bahçesine attığımda İlyas'ın gidip, gitmediğine bakmak için arkamı döndüm. Gitmediğini gördüğümde sağ elini kaldırarak hafifçe salladı. Tebessüm ederek okulun bahçesine girdim. Adımlarımı sınıfa doğru atacakken kapıdan çıkan Akgün'ü gördüm. Üstünde okul takımının forması vardı.
''Antrenmana mı?''
Gülümseyerek sorduğum soruyla kaşlarını çatarak bana döndü.
''Sana ne?''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yanındayım {Daddy}
Ficção Adolescente"Ve her ne olursa olsun ben senin tarafındayım." Uyarı: Daddy Issues ve Öğretmen-Öğrenci ilişkisi içerir. Başlangıç:22.04.2021