44.Bölüm {Cinsiyet}

6.9K 181 49
                                    

Begüm'den...

Zeus'un su kabını doldurduktan sonra adımlarımı yatak odama doğru atmaya başladım. Odanın kapısını açarak içeriye girdiğimde yatakta uzanmış elindeki kitabını okuyan Yetkin'i gördüm. Günlerdir onunla aynı yatakta yatmıyordum. Onun kokusuyla uyumayı, uyanmayı çok özlemiştim.

''Hoş geldin güzelim, bitti mi işin?''

Yetkin'in sorusuyla kafamı sallayarak üstümdeki tişörtü çıkardım. Sütyenimle kaldığımda Yetkin'in sesini duydum.

''Gerçekten özlemişim.''

Yetkin'in cümlesiyle ona döndüğümde pis pis gülümsediğini gördüm. Elimde tuttuğum tişörtümü ona attıktan sonra koltuğun üzerindeki pijamalarımı giydim. Yetkin kıyafetlerimi değiştirirken gözlerini bir saniye bile benden ayırmamıştı.

Yatağa adımlayarak Yetkin'in yanına yattım. Ardından ellerimi göğsünün üstüne koyarak kokusuna kendimi teslim ettim.

''Çok özlemişim.'' Dedim.

Güzel kokusu burnuma dolarken, ellerini sırtıma götürdü. Sırtımı okşamaya başladığında hafifçe tebessüm ettim. Yetkin, ben, Zeus ve çocuğumuz çok güzel, çok mutlu bir aile olacaktık.

*

Bir kaç ay sonra / Yazar'dan...

Yetkin ve Begüm önlerindeki hastaneye baktılar. Bir kaç dakika sonra bebeklerinin cinsiyetini öğreneceklerdi. İkisi de o kadar heyecanlıydı ki.. Yetkin, Begüm'e göre bir tık daha fazla heyecanlıydı çünkü o bir kızının olmasını istiyordu. En başından beri bunun hayalini kuruyordu. Begüm'e benzeyen bir kız çocuğu...

Yetkin sağ elini, karısının sol eline götürdü. Begüm onun bu hareketiyle tebessüm etti.

''Çok heyecanlısın değil mi?''

Yetkin hızlıca kafasını salladığında Begüm'ün yüzündeki gülümseme büyüdü.

''Bak kız olmazsa, erkek olursa üzülme tamam mı?''

Begüm'ün cümlesiyle Yetkin karısının gözlerine baktı.

''Kız olacağına eminim ama erkek olursa da onu her şeyden çok seveceğim.'' Dedi.

Begüm yüzündeki gülümsemeyle sevdiği adamın koluna girdiğinde hastanenin içine adımladılar. Randevu saatine biraz daha vakit olduğu için hastanenin koltuklarına oturdular. Yetkin çocuklar gibi heyecanlıydı.

Randevu saatti geldiklerinde ikisi de oturdukları yerden kalkarak adımlarını Begüm'ün doktorunun odasına atmaya başladılar. Yetkin kapıyı çaldıktan sonra beraber içeriye girdiler.

Kadın doğum uzmanı Begüm'e gülümseyerek baktı.

''Bugün meleğimizin cinsini öğrenme vakti ha?'' Dedi.

Begüm mutlulukla kafasını salladığında Yetkin elleriyle oynamaya başladı. Bir an önce çocuğunun cinsiyetini öğrenmek istiyordu. Kadın doğum uzmanı ikisine de baktıktan sonra konuşmaya başladı.

''Yetkin Bey, çok heyecanlısınız.''

Yetkin kalbinin gümbür gümbür atmasıyla kafasını salladı. Doktor gülümseyerek ayağa kalktı. Begüm'ü muayene edeceği yatağa yatırdı. Yetkin ve Begüm ele ele tutuştular.

Kadın doğum uzmanı bebeğin cinsiyetini gördüğünde hafifçe gülümsedi. İlk Begüm'e ardından Yetkin'e baktı. Yetkin heyecandan bayılacaktı.

''Güzeller, güzeli bir kız çocuğunuz olacak.''

Doktorun cümlesiyle Yetkin'in mutluluktan gözünden yaşlar düştü. Bir kız çocuğu olacaktı. Begüm mutlulukla Yetkin'in ellerine uzandı. Yetkin ona hızlıca sarıldı.

Yanındayım {Daddy}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin