13.Bölüm {Açılma}

20.7K 616 823
                                    

Begüm'den...

Üstümdeki pijamalarla evde gezinmeye başladım. Adımlarımı salona attığımda Yetkin Hocanın hafif ağzı aralanmış, bir eli yüzünde uyuduğunu gördüm. Kapıya yaslanarak birazcık onu izledim. Yüzünün her ayrıntısına kadar incelemeye başladığımda kafamı iki yana salladım. Ben ne yapıyordum böyle? Öğretmenimi uyurken izlemek hiçte uygun bir davranış değildi. Bu yüzden adımlarımı hızlıca mutfağa doğru atmaya başladım.

Salatalıkları ve domatesleri de dilimledikten sonra masaya koydum. Yetkin Hocaya çay kendime kahve yaptıktan sonra onları da masaya koyduktan sonra ellerimi yıkayıp adımlarımı salona geri atmaya başladım. Salona girdiğimde Yetkin Hocanın hala uyuduğunu gördüm.

Yanına adımlayarak hafifçe seslendim.

''Hocam, saat neredeyse on bir olacak.''

Yetkin Hoca hiçbir mimik göstermediğinde uyanmadığını anladım. Bir kez daha seslendiğimde gene uyanmamıştı. Ellerimi dağılmış saçlarına götürerek yere çömeldim. Gerçekten uyurken çok güzel gözüküyordu. Efsanelerden fırlayan o mitolojik tanrılar gibiydi.

''Yetkin Hocam.''

Ellerim saçlarında dolanmaya başladığında yavaş yavaş gözlerini açmaya başladı. Gözlerimiz buluştuğunda hafifçe tebessüm etti.

''Begüm.''

Kafamı sallayarak eğildiğim yerden kalktım. Ellerimi saçlarından çekerek gözlerine baktım.

''Kahvaltıyı hazırladım.'' Dedim.

Yetkin Hoca kafasını salladığında adımlarımı mutfağa doğru atmaya başladım. Masaya oturarak onu beklemeye başladım.

Yetkin Hoca bir süre sonra yanıma geldiğinde saçlarının hala dağınık olduğunu gördüm. Bu hali onu çok sevimli gösteriyordu. Masaya bakarak gülümsedi.

''Masa çok güzel gözüküyor.''

Karşımdaki sandalyeye oturduğuna hazırladığım sucuklu yumurtaya ekmeği bandırdığında gülümsedim. Onun bu halleri hoşuma gidiyordu.

Yemeğimizi yerken sohbet etmeye başlamıştık. Yetkin Hoca bir süre sonra konuyu dün ki kadın, Ela'ya getirdi.

''Ela hakkında ne düşünüyorsun?''

Sorusuyla omuzlarımı silktim.

''Onu tanımıyorum ki? Sizin neyiniz oluyor.'' Dedim.

Sorumla beraber gözlerimi Yetkin Hoca'dan çekerek çatalımla, tabağımdaki salatalıklarla oynamaya başlamıştım ki sesini duydum.

''Sevgilim.''

Duyduğum kelimeyle salatalıklarıma bakarken hafifçe tebessüm ettim. Demek ki sevgilisiydi. Gözlerimi tabağımdan çekerek Yetkin Hocanın gözlerine çıkardım.

''Aslına bakarsanız benimle öyle konuşmasından hoşlanmadım.'' Dedim.

Onları Yetkin Hocayla yakıştırmamıştım. Yetkin Hoca çok iyi, çok güzel bir insandı. O kadından bu enerjiyi almamıştım. Benim hakkımda konuşması hala daha canımı sıkıyordu.

''O biraz öyledir.''

Yetkin Hocanın söylediğiyle omuzlarımı silktim.

''Siz seviyorsanız sorun yok.'' Dedim.

Çatalımla oynamaya başladığımda sesini duydum.

''Seviyorum.''

Hiçbir şey söylemedim. Bir süre sonra kafamı kaldırdığımda göz, göze geldik.

Yanındayım {Daddy}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin