Begüm'den...
İlyas yeni evimizin kapısını açtıktan sonra bana dönerek gözlerime baktı.
''Evimize hoş geldin.''
Söylediği cümleyle hafifçe gülümsedim. Burası benim yeni evimdi, üvey babamın olmadığı bir hayatta başlıyordum. Gelinliğimi tutarak eve adımladığımda yeni mobilyaların kokusuyla gözlerimi kapattım. Yeni hayatım artık başlamıştı. İlyas arkamdan gelerek kapıyı kapattığında evin ışıklarını yaktı. Çok büyük ve çok geniş bir evdi, aynı zamanda sahil kenarındaki tek evdi. Filmlerdeki kadar güzeldi.
''Bu kadar pahalı bir şeye gerek yoktu.'' Dedim.
Arkamdaki adama bakmak için döndüğümde gözlerimiz birbirine kenetlendi.
''Senin için her şeye gerek var.''
Kurduğu cümleyle utanarak kafamı eğdim. Ben asla güzel iltifatlara alışmış biri değildim. Şiddete, kavgaya alışıktım. Bunlar bana çok yapancı geliyordu.
''Gelinliğini çıkarmak istersen odamız şuradaki oda.''
Üstümdeki gelinliğime baktım. Bir an önce üstüme rahat bir şeyler girmek istiyordum. Aynı zamanda utanıyordum. Evlenmiştim, karşımdaki adam benim kocamdı bu gecenin özel olması gerekiyordu. Evlenen çiftler genelde bunu yapardı. Yine de ben yapamazdım. İlyas'la gerçek, mutlu, güzel bir evliliğim olmasın istesem de bunu yapamazdım. Olduğum yerde kıpırdandığımdaki yanımdaki kocamın sesini duydum.
''Begüm, sen istemediğin sürece asla sana dokunmayacağım.''
Cümlesiyle beraber gözlerimi, gözlerine çıkardım. Benimle evlenmişti ama ben istemediğim sürece bana dokunmayacak mıydı? O gerçekten iyi bir insandı. Konuşmadığım sıra da sağ elini, koluma atarak hafifçe başını eğdi.
''Bu evliliğin senin tarafından aşk evliliği olmadığını biliyorum. Bu ilişkide aşık olanın ben olduğumu biliyorum. Sen bana bir şey hissetmediğin sürece sana asla dokunmayacağım. Rahat olabilirsin.'' Dedi.
O gerçekten çok iyi bir insandı. Bir an bile düşünmeden kollarımı, boynuna sardım.
''Teşekkür ederim.'' Dedim.
Kollarımı bir süre sonra boynundan çektiğimde yüzündeki kocaman gülümsemeyle, gülümsedim.
Yüzüme hala çok güzel bir tebessümle baktığında utanarak kafamı aşağıya eğdim.
''Ben üstümü değiştireyim en iyisi.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yanındayım {Daddy}
أدب المراهقين"Ve her ne olursa olsun ben senin tarafındayım." Uyarı: Daddy Issues ve Öğretmen-Öğrenci ilişkisi içerir. Başlangıç:22.04.2021