37.Bölüm {Mucize}

7.5K 245 89
                                    

Begüm'den... 

Saçlarımda hissettiğim ellerle gözlerimi yavaş yavaş açtım. Sevdiğim adamın gözleriyle uyanmak bu hayatta en sevdiğim şeydi

''Bebeğim, yeni evimize geldik.''

Dudaklarımı hafifçe oynatarak kurduğu cümleye tebessüm ettim. Yeni hayatımızın başlangıcına gelmiştik öyle mi? Koltukta doğrularak arabanın camından karşıma baktım. Deniz kenarında çok güzel bir eve gelmiştik.

''Burası şimdi bizim mi?'' Dedim.

Kurduğum cümleyle Yetkin'e baktığımda gülümsediğini gördüm.

''Burası bizim yeni yuvamız.''

Bu olanlara hala inanamıyordum. Ellerimi ağzıma götürdüğümde, ellerime uzandı. Ellerimiz birleştiğinde sevdiğim adama baktım.

''Hadi başlayalım.'' Dedi.

Yetkin'le beraber arabadan indik. Zeus'ta peşimizden geldiğinde üvey babamın verdiği anahtarı cebimden çıkardım. Bu evimizin, yuvamızın anahtarıydı. El, ele tutmuş bir şekilde eve ilerledik.

Anahtarı çevirdiğimde Yetkin'e baktım.

''Hazır mısın?''

Sorduğum soruyla kafasını salladığında gülümseyerek kapıyı sonuna kadar açtım. Bizden önce içeriye koşarak Zeus girdiğinde kocaman gülümsedim.

Begüm'den...

Yetkin valizleri yukarıya taşırken kendimi salondaki koltuklardan birine attım. Zeus koşarak yanıma yatarak kafasını bacaklarıma koyduğunda gülümseyerek kulaklarını sevmeye başladım.

Yetkin bir süre sonra belini tuta tuta yanımıza geldiğinde gülümsemem daha çok büyüdü.

''Çok yaşlandınız be hocam.''

Alaylıca söylediğim cümleyle Yetkin yanıma koşarak beni gıdıklamaya başladığında omuzlarına vurmaya başladım. Bu hayatta dayanamadığım şeylerin en başında gıdıklanmak gelebilirdi.

''Yetkin!''

Gıdıklandığım için gözlerimden yaşlar geldiğinde gıdıklamayı bırakarak beni kucağına aldı. Kafasını eğerek gözlerime baktığında hafifçe yutkundum.

''Yaşlandığı mı mı söylemiştin?''

Kafamı bir aşağıya bir de yukarı salladıktan sonra dudaklarına iliştim.

''Ha birde çok yakışıklı olduğunu söyleyecektim.'' Dedim.

Yüzünde güzel bir gülümseme oluştuğunda dudaklarını öpmeye başladım. Bana karşılık verdiğinde beraber koltuğa düştük. Kocaman gülümseyerek ellerimi, boynuna sardım.

''Valizleri yerleştirmemiz gerekiyor.''

Söylediğim cümle onu mutlu etmediğinde hafifçe tebessüm ettim. Ben de onunla bu anı daha fazla yaşamak istiyordum ama gerçekten valizleri yerleştirmemiz gerekiyordu.


Eve yerleştiğimizde yorgunca kendimi yatağa attım. Saatte baktığımda gece iki olduğunu gördüm. Gerçekten çok yorulmuştum. Yetkin kendi çalışma odasını hazırladığı için yatağa birazdan gelecekti. Onunla aynı anda uyumak istediğim için gözlerimi açık tutmaya çalıştım.

*

Yetkin'den...

Son kitaplarımı da kitaplığıma yerleştirdikten sonra çalışma odamdan çıkarak merdivenlere ilerledim. Zeus'un koltukta uyuduğunu gördüğümde gülümseyerek merdivenleri çıkmaya başladım. Yatak odamızın kapısını açtığımda gördüğüm manzarayla gülümsedim.

Yanındayım {Daddy}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin