פרק 23
הוא מנשק אותי, מרפרף על שפתיי ובאיטיות יורד לעבר צווארי, אני מנגישה את צווארי למענו, נותנת לו גישה טובה יותר ובאותו הזמן ידיו משוטטות על פני חולצתי, תנועותיו איטיות ומגרות.
הוא מגיע לקצה החולצה, משחק עימה, מלפף את אצבעותיו סביבה ואז משחרר "אני הראשון שלך?" הוא לוחש בשקט לאוזני.
אני מהנהנת ומרגישה איך דמי עולה ללחיי, הסומק מציף אותי, אצבעותיו חולפות על פניי והוא לוחש בשקט לאוזני בקולו העמוק ומלא בתשוקה טהורה "אני רוצה להיות היחיד שלך".
הוא גורם לי לרצות להתעלף ולצרוח, כן, אני בהחלט מרגישה כרגע כמו ילדה קטנה, אבל לא באמת אכפת לי, אפילו לא במעט.
אני לא מאמינה אבל זה אמיתי, הוא באמת אוהב אותי, הוא רוצה אותי בכל דרך אבל הוא רוצה אותי באמת עד הסוף ועד סוף הדרך.
הוא לא רוצה לשחרר אותי, הוא לא רוצה אותי רק בשביל הסקס, רק בשביל לשכב איתי, הוא רוצה אותי באמת.
אני לוחצת על גבו בחמימות ולוחשת "אני רוצה שאתה תהיה היחיד שלי".
הוא מנשק אותי בתשוקה, בצורך ובדחף כמעט כמו שהוא מנשק אותי בעדינות ובאהבה, ידי משרטטות על גבו, עולות ויורדות לאורך עמוד השדרה שלו ללא הרף.
הוא מנשק אותי בתשוקה, לשונו כנגד שלי, ידיו משחקות בקצה חולצתי, גורמות לי לרצות ממנו עוד, לדרוש ממנו עוד, ורק להסיר את השכבות המפרידות ביננו, זה כל מבוקשי.
הוא מסובב את החולצה שוב סביב ידיו ומנשק את קצה הפה שלי כשאנחת עונג נפלטת מפי, הוא חוזר על המעשה שלו שוב.
הוא ממשיך הלאה, מתחת לאוזני מוצץ בשקט עד שאני דוחפת אותו מעט מעליי, ומנידה בראשי, קולי צרוד מעונג ותשוקה והמילים בקושי יוצאת מפי אך אני מתאמצת מאוד "אל תשאיר סימן".
הוא מהנהן אליי, וממשיך בדרכו במורד צווארי משאיר שם נשיקות פרפר קטנות ורטובות עד שהוא מגיע לעצמות הבריח שלי, ואז במיומנות ובתנועה חלקה הוא מסיר ממני את החולצה.
אני נותנת לאלפי התחושות להציף אותי, ולסומק לכסות את פניי כמעט לחלוטין, יש עליי עדין גופיה, אך היא צמודה יותר, מסתירה הרבה פחות, וצמודה לגופי מה שאומר שהוא רואה בבירור עד כמה אני רזה.
אני נושכת את שפתיי בשקט, האם הוא נגעל? האם לא? זה יכול בכלל למצוא חן בעיניו?
הוא עובר עם אצבעותיו על פני הגופייה השחורה שלי, גורם לדגדוג נעים לחלוף שם עם אצבעותיו ולשלוח זרמים קטנים של עונג לכל אורך גופי.
הוא מוציא את הגופייה מגופי וזורק אותה מעבר לגבו, אצבעותיו הקרות והמחוספסות חולפות על בטני גורמת לכל עורי לסמור, כל מה שאני זקוקה לו זה הקרבה שלו.
YOU ARE READING
Black glass
Fanfiction✯הסתיים✯ Black glass [niall horan fanficion] כמו זכוכית שחורה, בלי טיפה של אור. רוז קרטר מתחבאת מאחורי צללים של עברה, היא נערה בודדה, החווה התעללות כחלק משגרת יומה. חייה הרוסים, אף אחד לעולם לא עמד לצידה. אף אחד לא מאמין בה או ביכולת שלה להגיע למשה...