פרק 14

2.6K 188 47
                                    

פרק 14

הוא מתעסק איתה במעט אך לא פותח, מה שמגרה אותי יותר ובו זמנית מפחיד אותי, אך שפתיו המדגדגות של נייל שעוברות לאורך צווארי משכיחות ממני את חששותיי. אצבעותיי מתחפרות בעורו ומצמידות אותו אליי יותר.

שדיי מתקשחים כאילו יודעים את סוף המסלול, והצפייה כבר הורגשה היטב בכל נים בגופי ושלחה התכווצויות לאיברי. הוא העביר את ידו על בטני עם מעט לחץ ואז נאנקתי- זאת לא הייתה אנקה של עונג, אלא של כאב.

אני דוחפת אותו ממני. הבטן שלי, כמובן, אני שכחתי? ג'נה בעטה בי ועדיין לא עבר מספיק זמן כדי שזה ירפא.

נייל מביט בי בדאגה ובלחץ "פגעתי בך?" הוא נושך את שפתיו ורגלו רועדת ללא שליטה.

אני שולחת לו חיוך מרגיע ומנידה בראשי "לא פגעת בי זה עדיין כואב בגלל ג'נה".

עיניו מתכהות והוא מביט בי בעוצמה ובמבט חודר "מה היא עשתה לך?".

נכון! שכחתי לגמרי שהוא לא היה שם הוא רק ראה אותי שרועה על הרצפה אך הוא לא הבין את הסיבה, לא לגמרי בכל מקרה.

אני מביטה בו ומחפשת דרך מילוט, מה אני הולכת להגיד לו? מה אני הולכת לספר?

לבסוף אני רק מנידה את ראשי אליו "זה שום דבר".

אני מתכוונת לקום וללכת, , אך, ידו אוחזת בזרועי והוא מרתק אותי לספה "אז תגידי לי מה זה?".

אני מנערת את ידו ממני בחוזקה., מבקשת להשתחרר עד שהוא לא מצליח להחזיק בי יותר, כי, אני מתפרעת בידיו ללא שליטה, לבסוף הוא משחרר אותי "זה לא חשוב". אני לא רוצה שהוא ידע, אני פוחדת מהתגובה שלו, אני פשוט לא רוצה שהוא ידע כי אני לא מכירה אותו מספיק כדי לדעת את תגובתו.

אני יודעת שאם הארי היה יודע, כנראה שג'נה ולואי היו מסכנים, אבל אני לא רוצה להיות מלשנית, ואני יודעת יפה מאוד שאני אסבול עוד יותר, ואני לא רוצה את זה.

אולי נייל יגיב ככה אחרת, הוא כבר יודע שהם מתעסקים איתי אבל הוא לא יודע זאת לגמרי בנים ידועים כנהפכים למגוננים מידי, או לסוג של זכר אלפא שאין לי שום צורך בזה.

אני עולה מיד במעלה המדרגות לחדרי "אני הולכת להתקלח" אני אומרת לו לפני שאני נעלמת במעלה המדרגות לחדרי.

אני נכנסת לחדרי וסוגרת את הדלת מאחוריי ונכנסת לאמבטיה הצמודה לחדרי, אני מביטה בפניי החיוורות במראה מעל הכיור, אני מתקרבת יותר ורואה את השקיות מתחת לעיניי, אני נראית זוועה איך מישהו מסוגל להביט בי? איך נייל יכול לרצות לנשק אותי בכלל?

אני מסירה מעליי את החולצה הרפויה ואת הגופייה, אני מביטה במראה שוב למטה, על בטני יש חבורה די קטנה אבל צבעונית, אולי אני אמורה ללכת לרופא? אבל משם זה רק יכול להידרדר, מכיוון שאם אני אלך לרופא אני אצטרך לומר לאמא שלי ואז להסביר לה מדוע אני רוצה ללכת לרופא, וכל זה יוביל למצב שאני ממש לא רוצה להיקלע אליו.

Black glassWhere stories live. Discover now