פרק 31
"אווי, אלוהים" אני ממלמלת בעונג שנייל מצמיד אותי לקיר שליד הכניסה לבית ומנשק את צווארי, הוא מנשק בעדינות ומוצץ בחוזקה.
והוא צמוד אליי כל כך שאני לא ממש יכולה לזוז, אבל אני נעה מעט ככל שאני יכולה בגלל התחושות של העונג שמציפות אותי.
הוא מניח את שפתיו על שפתיי, אבל הנשיקה שלו אינה עדינה, היא דורשת ולוקחת שליטה היא להוטה ודוחפה כמעט כאילו הוא במרדף, אבל היא גם נותנת לי את כל מה שאני זקוקה אליו.
ידי אוחזת בחוזקה במתניו, כורכות סביבו ומקרבות אותו יותר אליי, בזמן שידיו בתוך שערי מעטות את ראשי אליו כדי שיכול לקבל גישה טובה יותר לפי.
והוא מנשק אותי בתשוקה ובצורך, ידיו אוחזות בי כאילו אם הוא לא יחזיק בי כך אני פשוט אברח, אבל אני זקוקה לקרבה שלו, לדעת שהוא פה לצידי.
אני צריכה להרגיש את החזה שלו מתחכך בשלי ואני צריכה לידיו סביבי, לצמידות של גופו על שלי, ולהרגשה שאני נאהבת ונחשקת, אני זקוקה לתשוקה הזו שבנינו.
בדיוק כפי שהוא זקוק למה שבוער בנינו, ואני אוהבת את זה, אני אוהבת להיות חסרת שליטה ולא להתנצל, או לדרוש את מה שאני רוצה ללא בושה.
שפתיו כנגד שלי נעות בצורך מוחלט וכמיהה שלי אליו, לשונו כנגד לשוני מקרבת את כלות, עד שלא נשאר מקום או אוויר, אני זקוקה לו אלוהים, אני זקוקה לו כל כך אבל כרגע אני גם זקוקה לאוויר.
אני מתנתקת ממנו ומתנשפת ונושפת לראוותיי את האוויר שאני כל כך צריכה כרגע, אני שומטת את ראשי אחורה ועוצמת את עיניי ופותחת מעט את פי והאוויר ממלא אותי.
הוא מקרב אותי שוב לנשיקה לוהטת ונואשת הוא מושך אותי אחריו לעבר החדר שלי, ואני עוקבת אחריו, אנחנו מגששים את הדרך לחדר שלי בקושי רב, בין נשיקה לצעד לנשימה אנחנו מנסים למצוא דרך.
אנחנו כמה פעמים מועדים וכמעט קורסים אבל לבסוף מצלחים לאזן זה את זו ולהגיע לחדר שנינו עומדים על רגלנו ללא שום חבטות.
אבל אני לא בטוחה שנישאר כך הרבה זמן בכל מקרה, ואני צודקת הוא זורק אותי למיטה שהחבטה שנשמעת עקב זה ואני מרגישה איך העור שלי כבר מתחיל לעקצץ בצפייה.
אני מחייכת אליו חיוך רומזני כשאני מניחה את שני המרפקים שלי על המיטה ומביטה בו, הוא מחזיר לי מבט מתריס ונעמד באותו מקום שהוא עמד מקודם.
ואני מרגישה אחר הגוף שלי רוצה את קרבתו שוב, אבל אני יודעת היטב שהוא משחק משחק והוא מענה את שנינו ורוצה לראות מי ישבר ראשן.
האמת היא שאני לא מעוניינת כרגע במשחק, אני רוצה כרגע לקבוע את הכללים ואני יודעת בדיוק איך זה הולך לקרות.
YOU ARE READING
Black glass
Fiksi Penggemar✯הסתיים✯ Black glass [niall horan fanficion] כמו זכוכית שחורה, בלי טיפה של אור. רוז קרטר מתחבאת מאחורי צללים של עברה, היא נערה בודדה, החווה התעללות כחלק משגרת יומה. חייה הרוסים, אף אחד לעולם לא עמד לצידה. אף אחד לא מאמין בה או ביכולת שלה להגיע למשה...