פרק 26

1.9K 184 103
                                    

פרק 26

זה לא היה אמור להיות חד פעמי או משהו. הוא ממשיך הלאה, מדבר עם חבריו כאילו דבר לא קרה אך, זאין היחיד שמתנהג ככה, אני נטועה במקומי בלי יכולת לזוז, ולואי וליאם נועצים בו מבטים כאילו הוא השתגע או שהוא חולה נפש.

"זה כנראה הלך ממש טוב" נייל נעמד לצידי, אני יכולה ממש להרגיש בקנאה שלו ואם הייתי במצב רגיל כנראה הייתי צוחקת או כועסת על הקטע עם הקנאה המופרזת, אבל אני כל כך מופתעת ממה שקרה שאני פשוט רק נשארת לעמוד במקומי.

"זה.. מה.. מה הלך פה הרגע?" אני מנידה את ראשי מצד לצד ואז בסוף מצליחה לנסח משפט שלם ולפעור את עיניי בהפתעה לאן שהוא הלך.


יש לי שיעור ספורט, האמת שאת השיעור הזה אני לא הכי אוהבת אבל האמת שאני לא עושה דבר בשיעור הזה, אני סתם עומדת בקצה לרוב בידיים שלובות ומחכה לסיום שלו.

אז כרגע אני מול הלוקרים מחליפה לבגדי ספורט, כשאני לובשת את החולצה אני קולטת את הבנות של הכיתה מתקרבות אליי, זה אף פעם לא קרה לפני מה הקטע עכשיו?

בראשן עומדת ג׳נה והיא מתקרבת אליי באיום ואני לוקחת צעד זהיר לאחור "תקשיבי, י׳חתיכת זבל" היא אומרת, שפתיה חשוקות בכעס ואגרופיה הדוקים, כמעט כאילו ציפורניה מחוברות לשורש כף ידה. "אם תתקרבי לזאין, אני אישית אדאג לעקור לך את העיניים מהמקום, שלא תעזי להסתכל עליו בכלל".

אני בולעת את רוקי בכבדות, מה אני הולכת לומר לה? שהוא זה שדיבר איתי? שאין לי שום אינטרס לדבר איתו? שההורים שלנו יוצאים?

אני מעדיפה לשתוק, לא לומר לה דבר רק להרכין את ראשי ולחכות שהיא תלך.

"שמעת אותי?" היא אומרת קולה מלא בארס, אני רק מהנהנת ושותקת.

"יופי כלבה, תזכרי מה אמרתי" היא מוסיפה בגסות לפני שהיא מסתובבת יחד עם כל בנות הכיתה והולכת משם.

אני לוקחת את עצמי וצועדת בקושי לעבר האולם, כולם כבר שם המורה, מדברות ביניהן. אני נעמדת בשקט במרחק מסוים מהן, מחכה שהשיעור הזה יעבור.

אבל הוא לא עובר במהירות, אלא משתרך לאיטו, מתסכל אותי. המורה מחלקת אותנו לאחר הקראת השמות לקבוצות ואני עושה כהרגלי, נעמדת בצד ומחכה לשיעור שיסתיים.

אני כמובן שאני נבחרת אחרונה, נבחרת זה אפילו מונח לא נכון, אני מצטרפת בלית ברירה לקבוצה האחרונה שנותרה ושתי הקבוצות נעמדות בשני צדדיו השונים של האולם ואנחנו משחקות כדורסל.

אני נעמדת בשקט כהרגלי ידיי שלובות על חזהי ואני מחכה לסיום השיעור. פתאום אני קולטת את הכדור עף במהירות מטורפת הישר אליי, לפני שאני מצליחה לעשות משהו הוא פוגע במצחי ואני נופלת על הרצפה.

Black glassWhere stories live. Discover now