פרק 32

1.6K 133 22
                                    

פרק 32

"תזכירי שאת ביקשת את זה, מותק" הוא לוחש והוא מתנתק ממני, ואני מייבבת בהפתעה שאני לא מרגישה יותר את חום של גופו מול שלי.

אך לפני שאני מספיקה להרים את מבטי וראשי ולהביט סביב, הוא כבר מעליי, בידו הוא מחזיק את אחד הצעיפים שלי, איך הוא מצא את זה?

אבל לפני שאני מספיקה לשאול את זה או להוציא איזה צליל מפי הוא כבר לוקח את ידי ומצמיד אותם זו לזו, ברגע הזה אני כבר יודעת מה הוא מתכנן, והגוף שלי מגיב בהתאם.

אני מרגישה את הרטיבות בין רגליי, ואני פוסקת את רגליי מעט ולוחשת "לא ידעתי שסקס קינקי מעניין אותך".

"לא ידעתי שזה מלהיט אותך" הוא לחש לעברי בהחלט לא נשאר חייב לי, ואני נעה בחוסר נוחות.

הוא מוריד את החולצה שלי ואני רק מלקקת את שפתיי יודעת היטב שאני מלהיטה אותו. הוא נועל את ידיי בידיו וקושר אותם למיטה יחד עם הצעיף.

הצעיף לא מכאיב לי הוא מרפרף על מרפקי ידיי והקשרה שלהם מחזיקה אותי אף גם מלטפת את מרפקי ידי, אני מנסה להשתחרר ומגלה שהוא באמת קשר את זה חזק.

אני מקמרת את גבי אליו כנגדו שאני מצמידה את מותניי כנכד הזקפה שלו ומחייכת שהעיניים שלו הופכות לכך כך כהות שהן כמעט שחורות.

הוא פורם את הכפתור שלי ומושך את הג'ינס שלי מטה, ממש קורע אותו מעליי ומשליך אותם לצידי החדר, והוא חוזר להיות מעליי.

שאני מנסה להתקרב אליו ומגלה כי התנועה שלי מעט חסומה, טוב לא מעט, די הרבה, לפחות הרגליים שלי חופשיות.

הוא מעליי ומשחרר את קרס החזייה שלי ומשליח אותה ליד שאר הבגדים, השדיים שלי כבר כבדים זקורים, אני כל כך זקוקה לו.

הוא מנשק את קצה פי, שפתיו חולפות על הצוואר שלי שאני מתקמרת בעונג ששפתיו מנשקות ומגיעות לנקודה הרגישה שלי אני גונחת בעונג.

הוא מוצץ עד כדי כאב, ואני בועטת בו מעט כדי להדגיש את הנקודה שאני מעוניינת שהוא ימשיך הלאה, וגם זה מעט כואב לי דמאט! תמשיך הלאה.

הוא מבין את הרמז, או את הכאב שלי דרך הכאב של הבעיטה שלי, לא שזה באמת משנה לי כל מה שאני רוצה את שפתיו עליי עוד.

הרטיבות של שפתיו על גופי, משלח בו זרמים של אש גורם לכל עורי לסמור, ואני מרגישה כי אני טובעת בשלל הרגשות שמצפים אותי, כל וויריד, כל עורק, הדם שלי ממש גועש בעורקים שלי והלב שלי מתפרע.

שפתיו על הפטמה שלי ואני מרגישה כאילו אני מרחפת, הרגשה כל כך טובה עד שאני פשוט עוצמת את עיניי ומתמכרת אליה, את הפטמה השנייה הוא צובט בין אוגדל ואצבע ואני מייבבת בכאב ועונג שהוא עושה זאת.

Black glassWhere stories live. Discover now