Hailey kom inn døra. Øynene hennes var røde og fulle av tårer. Hva hadde skjedd nå?
"Hva har skjedd?" Spør jeg. "Jeg tror jeg og Nash har slått opp." Sier hun og bryter sammen og setter seg på senga mi, med hodet i hendene. "Hvorfor tror du det?" Spør jeg. "Fordi... Nash sa at han ikke ville at jeg skulle henge med Lisa, fordi i det siste har det hendt et par ting som har med Lisa og gjør.." sier hun og hulker litt og puster inn. "Og hva sa du da?" Spurte jeg. "Jeg sa at jeg ville henge med Lisa fordi hun er en god venn." Sier Hailey. Det var masse ting som spratt opp i hodet mitt nå. Alt det fæle jeg kunne si om Lisa, men jeg fant ut at det var best og ikke si noe. "Men hva var problemet da?" Spurte jeg. "Han sa at Lisa prøvde og splitte meg og han, og deg og Cam. Og jeg protesterte og sa at hun ikke gjor det, men Nash stod forsatt fast på at hun gjor det. Jeg sa at jeg kunne henge med hvem jeg ville og at han ikke kunne bestemme det. Da sa han at han trengte en pause. Men vi vet alle hva en pause betyr..." Sier hun og gråter litt til. "Det kan jo være at det bare er en pause også da." Sier jeg støttende. "Jeg håper det." Sier Hailey.
"Hvor er Cameron?" Spurte jeg Hailey om. "Han måtte på et møte tror jeg, eller noe sånt." Sier hun. Legen kom inn. "Da kan du endelig reise hjem." Sier legen. Jeg reiste meg forsiktig opp, og denne gangen gikk det greit. Lindsay kom og henta meg og Hailey, og jeg fikk endelig føle hjemme sansen. Hjemme stod Becky klar med middag. Nam. Både jeg, Hailey og Becky satt på telefonene våre mens vi spiste. Becky sine øyne ble store. Hailey sine også? "Hva skjer?" Spør jeg til dem. "Eh.." Sier Becky. Det samme gjor Hailey. Jeg tok telefonen og så hva de så på. Overskriften på artikkelen var:
HAR CAMERON DALLAS OG KJÆRESTEN SLÅTT OPP? ELLER HAR HAN BARE EN LITT FOR GOD VENN??
Det var bilde av Cam og Lisa som KYSSET?! Jeg så på Hailey og Becky, de så skuffet ut. "Tror jeg skal stoppe å henge med Lisa jeg." Sier Hailey. "Du sier ikke det?" Sier jeg sarkastisk. "Jeg tror ikke Cam er utro." Sier jeg. Begge så forvirret ut. "Jeg tror Lisa betalte noen paparazzier for å fotografere henne og Cam. Hun kysset sikkert han, og han kysset ikke henne. Viss dere forstår?" Sier jeg. Di så på hverandre. "Du er en optimist!" Sier Hailey og ler. Inderst inne, så håpet jeg at dette var slik som jeg trodde, men det var jo en sjangs for at det ikke var det. Men uansett hva som skjedde, så skulle Lisa få betale! It's on bitch!Jeg hadde egentlig tenkt å sende melding til Cam, men siden han mest sannsynelig var med Lisa, så burde jeg ikke. Jeg ventet heller til han kom hjem. Det var en stund siden jeg hadde sunget, så jeg sang og filmet det. Jeg var egentlig ganske fornøyd med det, så jeg redigerte videoen og vurderte og legge den ut på YouTube. Becky kom inn på rommet mitt. "Fikk melding av Hayes, Cam er komt hjem og han er lei seg eller noe sånt." Forklarer Becky. "Burde jeg gå over?" Spør jeg? "Ja, det burde du vell." Sier hun. Jeg gikk ned og tok på meg sko, og gikk inn til Grier's sitt hus. "Hallo?" Spør jeg. Hayes kom til døra. "Bare kom inn, Cam er på rommet." Sier Hayes. Jeg gikk opp alle trappene og banket forsiktig på døra. "Kan jeg komme inn?" Sier jeg mens jeg åpner døra forsiktig. Der sitte Cameron, med røde øyner og så lei seg ut. Jeg kan ikke helt beskrive om han var glad for å se meg, eller om jeg ikke skulle ha komt i det hele tatt. Cameron reiser seg og kommer bort til meg. Han klemmer meg og jeg fikk en god følelse. "Jeg beklager veldig mye, men jeg håper at du skjønner at det ikke var meg..." Forklarer han, men jeg stoppet det han sa ved, og kysse han. "Jeg vet." Sier jeg og klemmer han hardere. "Det er bra du forstår." Sier Cameron og kysser meg. Jeg kysser tilbake og det går fort over til klining. Da vi begge finn nok, la vi oss på sengen.
Jeg lå godt og trygt inni armene hans. "Hørte du hva som skjedde med Nash og Hailey?" Spurte jeg han om. "Nei? Hva har skjedd?" Spør han. "Nash har tydeligvis sagt til Hailey at han trenger en pause." Forklarer jeg trist. "Hva?!" Sier Cameron. "Ja du hørte rett." Sier jeg. "Hvorfor?" Spør han fortvilt. Jeg forklarte alt som jeg visste og Cam sa at han skulle snakke med Nash senere. "Skal vi gå på shopping i morgen?" Spør Cam og ler litt. "Hørte jeg rett, eller spurte nettopp Cameron Dallas om jeg ville gå på shopping med han i morgen?" Sier jeg og ler meg ihjel. "Jeg spanderer." Sier han og kysser meg. "Hvorfor det?" Spør jeg. "Du har gått igjennom mye i det siste, og jeg syns du fortjener det!" Forklarer han og kysser meg igjen. Da det ble kveld gikk jeg hjem og la meg.
Neste morgen stod jeg opp ekstra tidlig og gjor meg klar. Jeg og Cam skulle gå klokken elleve. Jeg klarte ikke helt å bestemme meg om jeg skulle ha shorts eller kort bukse, men jeg endte opp med shorts og en fin bluse. Vi gikk til kjøpesenteret, og selvfølgelig var det paparazzi der. Jeg tenkte at jeg skulle gå bort, slik som vi gjor sist gang, men i steden for det, så tok Cam hånden min. Jeg smilte mot han og han smilte tilbake. Paparazziene prøvde selvfølgelig å prate med oss og intervjue oss, men det hadde vi ikke tid til. På den første butikken vi var på, var det mange jenter som ville ha autografen hans. Plutselig kom det en jente bort til meg. "Kan jeg få autografen din?" Spør hun. Hørte jeg rett? Ville hun ha MIN autograf? "Selvfølgelig." Svarer jeg og smiler. Etterhvert kom det flere jenter bort til meg. Når omtrent alle hadde fått autografer, prøvde jeg forskjellige klær. Jeg og Cam skilte oss for å finne klær. Jeg gikk på det ytterste prøverommet for å prøve klærne, og ved siden av der var det en nødutgang. Det neste jeg visste var at noen tok bind foran øynene mine og munnen. Jeg vrei meg og prøvde å komme meg løs, men det var ikke vits. Hva gjor jeg nå?
Hei!☺️ Jeg ville bare si at jeg og en venninne skal lage en spørsmålsvideo, og at dere derfor kan kommentere eller sende spørsmål på direct. Håper jeg får mange spørsmål☺️
YOU ARE READING
Uventet
FanfictionJennifer skal være utvekslingsstudent i USA. Hun reiser når sommerferien starter for å bli kjent med plassen og vertsfamilien. Hun blir kjent med Cameron Dallas som gjør at ting blir litt annerledes enn det hun hadde sett for seg. Historien finner...