Cam's synspunkt:
"Disse er naboene dine." Sier Jenny. "Å fy søren jeg drømmer sant?!" spør Becky. "Nei, det er sant." sier jeg. Hun ser helt sjokka ut. "Vell vi kan jo begynne med og presentere oss?" sier jeg. "Jeg er Cam" sier jeg og strekker ut hånda. "Jeg er Becky." sier hun og smiler. "Hayes." sier Hayes og rekker ut hånda. Becky blir rød, men det ser ikke ut som om hun merker det. "Becky, men vi har jo møttes." sier hun. Vi gikk inn til Jenny og alle satte seg i stuen. "Hvor er egentlig Nash?" spør Jenny. "Jeg vet ikke? Tror han forsatt sover." sier jeg. "Vell da burde du vell kanskje vekke han, klokka er liksom to." sier Hailey. "Javell jeg går og vekker han nå." sier jeg.
Jenny's synspunkt:
Cam gikk ut og gikk til huset deres. Jeg reiste meg. "Er det noen som vil ha noe godt til lunch?" spør jeg. "Ja!" svarer alle. Jeg bestemte meg for å lage minipizza. Jeg gikk opp til Lindsay på kontoret hennes for å spør om hun hadde lyst på. Jeg gikk inn på kontoret og jeg hørte ytterdøra gikk opp mens jeg snakket med Lindsay. "Jenny!" roper Cam. "Vent litt jeg snakker med.." mer fikk jeg ikke si før Cam avbrøt. "Nash er bevisstløs!" roper han. Linday spratt opp av stolen og løp ned trappene. Hun tok tak i fasttelefonen. "Hei, dette er Lindsay Osment som har en gutt som er bevisstløs og trenger ambulanse." sier hun i telefonen. Hun forklarer hvem han er og hvor vi er osv. Ambulansen kom etter kort tid og mannskapet sa at Lindsay var den eneste som kunne være med. Lindsay hoppet inn i ambulansen og den kjørte avgårde. Vi gikk inn og alle var i sjokk. Alt skjedde så veldig fort. Vi satte oss ned i stuen og alle så bare ut i lufta. "Skulle ikke du gå å lage de pizzaene?" spør Hayes. "Jo, jeg går å lager de nå." sier jeg. Hayes la seg ned og la beina sine på fanget på Becky. Becky så ganske trøtt ut hun også. Hun lente seg inntil støtten på sofaen og så på tv. Hayes hvilte og de andre så på tv. Jeg gikk inn på kjøkkenet. Jeg lagde minipizzaene og gikk ut i stuen. Da sov Hailey, Becky og Hayes. Det var bare Cam som var våken. Fasttelefonen ringte i det jeg skulle til og sette meg ned. Jeg tok den. "Hallo?" spør jeg. "Hei! Det er Logan, jeg er på vei hjem. Er det noe du eller dere trenger?" spør han. "Jeg vet ikke, vent litt. Jeg går og spør nå." sier jeg. "Ok." svarer han. "Eller vet du hva? Alle sover og Lindsay er med Nash på sykehuset." sier jeg. "Da kommer jeg hjem, vent! På sykehuset?!" spør Logan. Jeg forklarte han alt. "Okei, jeg kommer hjem nå." sier Logan. Jeg gikk inn på kjøkkenet etter telefonsamtalen og tok ut pizzaene. Telefonen ringte og det stod at det var sykehuset. Hva kunne det være?
Siden det blir maraton, blir alle delene på rundt 500 ord per del. Jeg skriver så ofte jeg kan. Takk for meg :) Sjekker ikke igjenom.
YOU ARE READING
Uventet
FanfictionJennifer skal være utvekslingsstudent i USA. Hun reiser når sommerferien starter for å bli kjent med plassen og vertsfamilien. Hun blir kjent med Cameron Dallas som gjør at ting blir litt annerledes enn det hun hadde sett for seg. Historien finner...