Kapittel 28

649 28 4
                                    

Det neste jeg visste var at noen tok bind foran øynene mine og munnen. Jeg vrei meg og prøvde å komme meg løs, men det var ikke vits. Hva gjor jeg nå?

Jeg hørte at en dør gikk opp, det var nok nødutgangen. Plutselig hørte jeg en kjent stemme. "Hey!" Sier stemmen. Det hørtes ut som Nash. "Slipp henne!" Sier han og hører at han løper mot meg. "Vi stikker!" sier den ene personen som holdt meg. Det hørtes ut som en jente. "Kom her gutter!" Roper han igjen. De som holdt meg, kastet meg ned i bakken og de løp vekk. "Jeg tok vekk bindet foran øynene, og jeg hadde rett. Det var Nash, men det var tre andre gutter der også. Noen jeg ikke hadde sett før. "Går det bra?!" Spør han ene gutten, som kom først. Jeg ser på dem. "Eh, dette er Jack og Jack, og Matt!" Sier Nash og alle smiler og sier hei til meg. "Oh, dere er vennene til Cam også da?" Spør jeg. De nikker. "Vell, går det bra?" Spør Nash. "Eh, jada." Sier jeg. Cameron kommer stormende ut nødutgangen. Han ser de andre guttene. "Matt! Johnson! Gilinsky!" sier han og klemmer de. "Hva skjer?" spør han. "Mye." svarer jeg. Cameron hjelper meg opp. Han tar meg i hånda og vi holder hender. "Oh, så du er.. ah..." sier Johnson. "Skal vi gå på starbucks?" spør Nash. "Ja!" sier jeg og ser på Cameron med engle øyne. "Okei da." sier han og smiler. Vi gikk til starbucks og Cameron bestilte for meg. Da alle hadde satt seg ned, ser vi plutselig Hayes som kom inn. Han smiler stort da han ser de andre guttene. De reiser seg og klemmer Hayes. Da de hadde snakket en stund spør Hayes: "Hva skjer med Hailey?" Nash så på han, men svarte ikke. "Ja, hva skjer egentlig?" spør Cameron. "Eh, jeg går og ser på noen sko, ok?" spør jeg Cam. "Skal jeg bli med?" spør Cameron. "Nei, det trenger du ikke." sier jeg og smiler. Jeg skulle egentlig ikke se på noen sko, men jeg følte at jeg ikke passte helt inn når alle guttene satt der. Selv om jeg ikke skulle se på sko, gikk jeg alikevell på en sko butikk.

Jeg trodde jeg så feil, men det gjor jeg ikke. Jeg kunne se Hailey og Becky i butikken over gangen. Jeg gikk ut av butikken og inn i den andre. "Oh Jenny!" sier Becky. Hailey snur seg. Hun hadde ikke sminke på seg. Hun smiler. "Hva gjør du her?" spør hun. Jeg var her med Cameron, også møtte vi Nash, Jack og Jack og Matt." sier jeg og smiler. De ser på hverandre. "Er Jack og Jack her?" spør Becky overraskende. "Og er Matthew Espinosa her?" spør Hailey og blir glad. "Ja, de sitter alle på starbucks." sier jeg. "Kult!" sier Becky. Jeg sendte melding til Cameron og sa at de var her. "Men hvordan går det med deg og Nash?" spør jeg. "Vell, han har ikke snakket med meg ennå." sier hun og ser litt lei seg ut. "Han kommer til å angre, så bare slapp av." sier Becky. "Det vet vi ikke." sier Hailey. "Så flott som du er, så kommer han helt sikker til å angre." forklarer jeg. Hun smiler. "Vell, skal vi gå å ta noe å spise?" spør Hailey. "Ja, skal vi gå på den meksikanske plassen?" spør jeg. "Ok, men jeg vil først bli sminket på den der kicks eller hva den heter." forklarer Hailey. "Men koster ikke det veldig mye?" spør jeg. "Nei, i dag er det gratis." forklarer Hailey. Vi gikk til kicks og hun ble sminket. Egentlig veldig fint. Jeg fikk en melding av Cameron. "Sørg for at Hailey ikke er opptatt nå, Nash skal overraske henne på høytalerene." stod det på meldingen. Jeg viste den til Becky, og hun smilte. "Jeg og Becky tar henne med på den meksikanske spiseplassen." skrev jeg til han. "Ok." svarte han raskt igjen. Etter litt leting for den meksikanske spiseplassen fant vi den endelig. Vi satte oss ned og kikket på menyen. Høytalerene sa plutselig: "Dette er en viktig melding til Hailey Harris fra Nash Grier." Hailey så opp fra menyen og rett på meg. Jeg lata selvfølgelig som om jeg ikke visste noe. Det samme gjor Becky. Høytalerene forsatt: "Kjære Hailey, jeg beklager så mye. Jeg var dum, og du skal selvfølgelig få lov til å velge hvem du vil henge med. Jeg sa jeg trengte en pause, men det var feil. For en pause fra deg, er det kjedeligste jeg noen gang har vært med på. Når jeg ikke er sammen med deg, så er jeg trist og verden har ikke mening. Jeg håper du kan tilgi meg." Hailey så rørt ut. En tåre falt ned på kinnet hennes. Nash kom til resturangen og det samme gjor sikker 20 paparazzier. Hailey spratt opp av stolen, og hun løp mot Nash. Nash stod klar og de klemte hverandre hardt og lenge. Nash så på Hailey, og tørket bort tåren og kysset henne. Paparazziene tok masse bilder, men Hailey og Nash brydde seg ikke. Jeg så mange fan jenter som kom for å se. Noen syntes dette var søtt, mens andre syntes det var utrolig teit og var skikkelig sjalu. "Vi stikker." hører jeg at den ene jenta sa. Det hørtes nesten litt for kjent ut. Jeg fikk déjà vu. Det var en av de som prøvde å kidnappe meg! Jeg stivnet. Jeg kunne se at de så på meg. "Becky, vi er nødt til å løpe så fort vi kan. Det er noen jenter som står der borte som prøvde å kidnappe meg tidligere." forklarer jeg stresset. Becky nikker. "Vi stikker nærmest mulig sikkerhetsvakta." Forklarer Becky i et litt stresset men rolig tempo. Vi spratt opp og løp avgårde. Jentene kom etter oss. Jeg så Cameron og de andre guttene. Jeg løp bort til de, og det samma gjor Becky. Nash og Cameron forstod raskt hvem de jentene var. Nash og Cameron stilte seg foran oss. Da jentene så det, snudde de seg og gikk igjen. "Hva er det de vil egentlig?" Spør jeg andpusten. "Jeg vet ikke." Sier Cameron fokusert. Da så jeg og de andre hvem som "ledet" gruppen av jentene. Hvordan kunne hun!

Veldig lang del denne gangen, men det er så lenge siden sist, syntes dere fortjente en litt lang del😅

UventetWhere stories live. Discover now