Jennifer's synspunkt:
Jeg går inn døra og ser noe jeg aldri forventet...
"Hailey!" roper jeg og klemmer henne. "Jenny!" roper hun. Lindsay smiler. "Hvordan kom du hit?" spør jeg. "Jeg tok fly" sier Hailey og smiler. "Hvor skal du bo?" spør jeg. "Her" sier Lindsay. Jeg går bort og klemmer henne. "Tusen takk" sier jeg til Lindsay. "Ingen årsak" sier hun og smiler. Det viste seg at Hailey kom inn på samme skole som meg. Bare at de ikke hadde sagt det til meg. De ville overraske meg. Det klarte de helt klart. Vi gikk opp på rommet og gardinene stod forsatt oppe. Cam satt og skrev i en bok. Han ser meg ikke. "Wow det ser ut som Cameron Dallas" sier Hailey. "Han heter Cameron" sier jeg. "Åh fytti grisen! Du bor ved siden av Cameron Dallas!" roper Hailey. "Hvorfor elsker alle han? Hvordan vet alle hvem han er?" spør jeg. Hailey bare står og gaper. "Vet du ikke hvem det er?!" spør hun forskrekka. "Nei?" sier jeg. "Kjenner du han?" spør Hailey. Jeg forklarte henne hele historien om flyet og etterpå. Hun sa ingenting. Hun hadde store øyne. "Jeg skal vise hvem han er, enten han vil det eller ikke." sier hun. Hun tar opp hennes iPhone 5. Selvfølgelig hadde hun en nymoderne telefon. Mens jeg sitter her med en nokia. Hun går innpå en app som het Vine eller noe sånt. Der var det videoer av Cam. Han var kjempe morsom. Han hadde 5,6 millioner følgere! Jeg var kjempe imponert! "Jennifer?" roper Lindsay. "Ja?" roper jeg. "Det har komt en pakke til deg i posten!" roper hun. "Jeg kommer ned." roper jeg til henne. Jeg og Hailey gikk ned. Jeg åpna pakken og der var det en iPhone 5! "Jøss!" sier jeg. Vi gikk opp på rommet og Hailey viste meg hvordan jeg skulle bruke den og slik. Vi lasta ned forskjellige apper som Vine og Instagram. Jeg sendte melding til Cam.
Melding til Cameron: Hei! Jeg har fått meg iPhone 5, og jeg fant ut hvem du er.
Melding fra Cameron: Hei! Så bra for deg med ny telefon. Ja, da vet du det.
Melding til Cameron: Ingenting vil bli forandret fra slik som det var før jeg visste hvem du var altså... Du betyr akkurat det samme for meg, som det du gjor før jeg visste hvem du var.
Melding fra Cameron: Så bra! Snakkes i morgen? Gå en tur eller no?
Melding til Cameron: Ehm, jeg har fått besøk av Hailey som jeg fortalte om. Vi kan godt gå en tur! Men kan hun være med?
Melding fra Cameron: Jada hun kan godt bli med! I morgen kommer jo Nash og lillebroren, så kanskje Hailey og han blir venner?
Melding til Cameron: Det kan jeg love på forhånd! Hun elsker Nash. Det fant jeg ut nå.
Melding fra Cameron: Haha! Så bra! Vi snakkes da!
Melding til Cameron: Ja vi snakkes!
"I morgen skal vi på tur med Cam og Nash og lillebroen, bare så du vet det" sier jeg til Hailey. "Å fy søren! Tusen takk!" sier hun og klemmer meg, "Men jeg må advare deg, ikke oppfør deg som en fan." forklarte jeg. Det skulle hun klare. Klokka nærma seg ett på natta, så vi bestemte for å legge oss. Den natta klarte jeg ikke helt å sove skikkelig. Neste morgen våkna jeg veldig trøtt, jeg våkna av en gressklipper. Jeg sjekka hva klokka var. Halv åtte! Jeg ville sove lengre så jeg la meg til å sove igjen. Jeg våkna nok en gang, men ikke av en gressklipper, men av at jeg ikke var trøtt lengre. Jeg sjekka klokka nok en gang. Halv ett! Hvorfor kan jeg ikke bare våkna sånn i ti eller elleve tida? Jeg gikk ned på kjøkkene. Der satt Logan. "God dag" sier han. "God morgen" sier jeg. "Sover du alltid så lenge?" spør han. "Neinei! Jeg pleier og våkne i sånn ti tiden." sier jeg. Selv om det ikke helt stemte. Men jeg måtte bare ha på alarm de neste dagene. "Hvor er Lindsay og Hailey?" spør jeg. "De er i butikken" svarte Logan. Jeg spiste frukost og gikk opp på rommet. Jeg drar fra gardinene, men jeg hadde glemt at vinduet viste rett mot det andre vinduet. Og der stod Cam og Nash og lillebroren inne på rommet hans. De snudde seg mot meg. Jeg lukket fort gardinene. Jeg må ha sett ut som et troll. Jeg gikk inn på badet og ble flau da jeg så hvordan jeg så ut. De fikk sikkert verdens dårligste første inntrykk! Jeg dusja og tok på meg klær.
Lindsay og Hailey kom hjem. "Lenge du skulle sove da" sier Hailey. "Du kjenner meg" sa jeg bare. Dørklokka ringer. Er det Cam og Nash? Hvem kan det være.
Sorry for skrivefeil, så ikke gjennom denne gange... Denne delen ble litt kort men jeg skal prøve på lengre ;)
YOU ARE READING
Uventet
FanfictionJennifer skal være utvekslingsstudent i USA. Hun reiser når sommerferien starter for å bli kjent med plassen og vertsfamilien. Hun blir kjent med Cameron Dallas som gjør at ting blir litt annerledes enn det hun hadde sett for seg. Historien finner...