Telefonen ringte og det stod at det var sykehuset. Hva kunne det være?
Jenny's synspunkt:
Jeg tok telefonen. "Hallo?" spør jeg. "Hei! Det er Lindsay, mobilen min gikk tom for strøm." forklarer Lindsay. Jeg pustet lettet ut. "Åja, var det noe spesielt?" spør jeg. "Ehm, ja. Er Logan komt hjem?" spør hun. Han kom akkurat inn døra. "Ja, trenger du han?" spør jeg. "Ja, visst du kunne gitt telefonen til han?" spør hun. "Ja, ok. Vent litt." sier jeg. Jeg gidde telefonen til han. De snakket en stund. "Det er mat." sier jeg. Men det er selvfølgelig bare Cam som hørte det, siden de andre sover jo. Jeg vurderte og vekke dem, men lot dem bare sove. Klokka begynnte å bli mot syv. Jeg og Cam spiste og Logan kom inn på kjøkkene med telefonen i hånden. "Lindsay vil snakke med deg." sier Logan. "Hei igjen!" sier jeg. "Ja hei. Kan du pakke noen klær til meg i en bag og be Cameron pakke noen klær til Nash?" spør hun. "Ja, det fikser vi!" svarer jeg. "Flott, gi bagene til Logan etterpå så kommer han til sykehuset med de." forklarer hun. Jeg pakket noen klær og det samme gjor Cam. Vi gidde bagene til Logan og han kjørte av sted. Klokken ble ni og de andre sov forsatt. "Vi burde vekke dem." sier Cam. "Ja." sier jeg.
Hayes's synspunkt:
*Drøm*Mareritt*
Mamma spurte om jeg kunne hente Nash til middag. Jeg gikk inn på rommet og Nash var ikke der? Jeg lette overalt, men fant han ikke?! Jeg gikk ned til mamma og fortalte det. "Men Hayes da, du må snart komme over at Nash er død."
-Drøm Ferdig-
Jeg våknet av at Cam stod og pirket meg i armen. Jeg var svett og varm. "Hva er det du vil?" spør jeg. "Du er nødt til og våkne, klokka er ni." sier han. Hva? Hadde jeg sovet så lenge? Hva var det som gikk av meg da? Jeg så meg rundt. Becky og Hailey så også ut som om de akkurat hadde blitt vekket. "Det er pizza på kjøkkenet." i sier Jenny. Telefonen ringte. Jenny tok telefonen. "Hallo?" spør hun. Hun stod lenge og snakket. "Hvordan går det?" spør Becky. "Det går greit med meg, du da?" spør jeg. "Fint her også." sier hun. Jenny kom inn i stua. "Det ser ut til at Cam og Hayes, dere skal sove hos oss i natt." sier Jenny. "Foreldrene dine måtte noe jobb greier, og ville ikke komme hjem før i morgen. Og Logan og Lindsay skal være på sykehuset med Nash." forklarer hun videre. "Hvor skal vi sove da?" spør jeg. "Vell da må du og Cam dele mitt rom, og jeg og Hailey og Becky må dele rom, med det klarer vi!" sier hun og smiler. "Ok." Sier jeg og smiler. Jeg og Becky gikk inn på kjøkkenet for å spise. Hailey satt ikke her inne, hun bare hentet mat og gikk inn i stuen hvor Jenny var. "Så fortell om deg selv!" Sier Becky. Jeg fortalde helt enkle fakta om meg og slik. Etter det fortalte hun om seg selv. Becky virket som en fin jente. Hun var jo egentlig ganske fin også da. Men nok om det!
Hailey's synspunkt:
Vell, her satt jeg da og spiste. Tenkte på Nash som lå på sykehuset. Hva kan egentlig ha skjedd? Jeg tok tallerken min og gikk på kjøkkenet. Der satt Becky og Hayes. De hadde vært kjempe søte samme, men jeg vet at Hayes ikke er sånn kjæreste type. Jeg begynnte og bli ganske trøtt selvom jeg hadde sovet sånn halve dagen. "Jeg går å legger meg." Sier jeg til de andre. "Jeg blir med!" Sier Jenny og Becky. Vi gikk opp på rommet og tok på oss pusj! "Så, hva syns du om Cam da?" Spør jeg Jenny.
Jenny's synspunkt:
Hailey spurte akkurat hva jeg syntes om Cam. Og jeg hadde jo egentlig ikke kjent han så lenge, men det var noe med han. Før jeg rekker og svare bryter Becky ut: "Sjekk Cam sin vine!" roper hun. Jeg tok frem telefonen. "Hva i?!"
YOU ARE READING
Uventet
FanfictionJennifer skal være utvekslingsstudent i USA. Hun reiser når sommerferien starter for å bli kjent med plassen og vertsfamilien. Hun blir kjent med Cameron Dallas som gjør at ting blir litt annerledes enn det hun hadde sett for seg. Historien finner...