Jeg så på Cam. Han lo. Jeg dyttet i han, og han prøvde å dytte meg ned fra sengen. Vi endte opp på gulvet. Jeg lå over han. Jeg så inn i de fine øyenene hans og han så i mine. Han lente seg fremover..
Cameron's synspunkt:
Vi lå nå på gulvet etter at vi hadde dyttet hverandre. Jeg vet ikke helt hva som gikk av meg, men jeg lente meg fremover. Jeg så inn i de blå øynene hennes. Vi var i vår helt egen verden. Jeg tok hånden min på ansiktet hennes. Plutselig åpnet døren seg. Der stod Hailey. Jenny trakk seg fra meg raskt. "Oi! Unskyld! Det var ikke meningen. Jeg lurte egentlig bare på hva du ville ha til middag?" sier Hailey. "Samme det!" sier Jenny. Hailey gikk ut og lukket døren etter seg. Jenny braste ut i latter. Det samme gjor jeg. Jeg så at Jenny rødmet. "Okei, det var flaut." sier Jenny mens hun prøver å holde latteren inne. Jeg bare nikker. Etter et par minutt med latter, prøvde vi å bli seriøse igjen. "Skal vi se videoen?" spør jeg. "Okei." sier hun. Vi setter oss i en sofa som jeg har på rommet. Videoen var faktsik ganske bra. "Har du lyst å legge den ut?" spør jeg. "Jeg har ingen videoer fra før." sier hun. "Den første må jo komme en gang." sier jeg. Hun smiler. "Okeida." sier hun. Jeg smiler. "Men du må gjøre det, for jeg vet ikke hvordan jeg gjør det." sier hun.
Hun logget inn på youtube kontoen hennes. Hun tok telefonen sin opp mens jeg lastet opp videoen. Hun måper. "Hva er det?" spør jeg. Hun viser meg telefonen. "Hvorfor har jeg 30 000 følgere på twitter og 17 000 følgere på instagram?" spør hun sjokkert. "De fant jo ut at du var hun som sang på vinen min." forklarer jeg. "Men det er 3 timer siden." sier hun. "Ja, det går raskt." sier og smiler. Vi la ut videoen og jeg begynte å twittre om det.
Jenny's synspunkt:
Følgerene mine bare strømmet på. Jeg gikk fra 30 000 på twitter til 60 000! Jeg var helt sjokket. Youtube videoen min fikk kjempe mange views i tillegg. "Skal vi se en film?" spør jeg. "Okei." sier han. Jeg bare tok en film som jeg fant. Navnet på filmen var "Dear John". Det var egentlig litt kaldt på rommet, fordi Hailey mente at det altid var så varmt på rommet mitt, så tok hun på aircondition. Jeg tok av airconditionen og hentet et teppe. Vi begynte å se filmen, og jeg la etterhvert merke til at filmen var utrolig trist. Jeg ble sulten og vi stoppet filmen for å hente litt mat. Det hadde begynt å bli mørkt, siden klokken var rundt åtte. Når vi var nede kom Lindsay hjem. "Hallo." sier hun i det hun kommer inn. "Hei." sier jeg og smiler. "Har ikke Hailey laget middag?" spør Lindsay skuffet. "Nei, hun dro til Nash for et par timer siden." forklarer jeg. "Det var jo hennes tur til å lage middag." sier Lindsay. "Men vi kan lage middag." sier Cam. Han er så søt noen ganger. "Det er flott! Jeg må nemlig på butikken og handle noen ting." sier Lindsay. "Hva skal vi lage?" spør jeg til Lindsay. "Dere kan bestemme, jeg vet at vi har spagetti." sier Lindsay. "Da blir det spagetti." sier jeg. Lindsay gikk for å handle, og jeg og Cam begynte å lage middag.
------ Jeg hopper til fredagskveld ------
Jenny's synspunkt:
I morgen skulle vi i det bryllupet. Jeg bestemte meg for å ta på kjolen for å se hvordan jeg så ut. Jeg følte meg som en prinsesse i den kjolen. Becky kom inn døra. "Wow, se på deg da." sier hun. Jeg ble flau, siden jeg følte meg veldig feminin i kjoler. "Gå ut!" sier jeg. "Så det fins noe jentete i deg?" sier hun. "Gå ut sa jeg! Jeg skulle bare prøve for å se om den forsatt passet." sier jeg. "Særlig!" sier hun og går ut. "Det er sant!" roper jeg. "Viss du sier det så!" sier Becky. Hvorfor kom hun inn akkurat nå... Jeg tok av meg kjolen og hang den fint inn i skapet mitt. Hvilke sko skulle jeg ha på meg? Jeg trengte råd fra noen. Jeg gikk til rommet til Becky. Jeg banket forsiktig på. "Hvem er det?" spør hun. "Bare en veldig plagsom søster som trenger råd." svarer jeg. Jeg åpnet døren og gikk litt inn. "Hva er det du trenger råd om?" spør hun. "Hvordan skal jeg ha håret i morgen?" spør jeg. "Jeg fikser håret ditt." sier hun. "Tusen takk!" sier jeg. "Noe annet?" spør hun. "Hvilke sko skal jeg gå med?" spør jeg. "Du må ha en stil som ingen andre har. Ta på converse." sier Becky. "Converse?" spør jeg. "Ja, det blir kjempe kult til den kjolen." sier Becky. "Okei takk! Men jeg går å legger meg nå. God natt." sier jeg. "God natt." sier hun og jeg går ut.
Jeg våknet neste morgen av ringeklokka. Jeg måtte stå opp åtte, siden vi skulle i kirken klokken 12:00. Jeg dusjet, tok på meg en joggebukse, siden jeg ikke orket å ha på kjolen mens jeg spiste osv. Jeg gikk ned for å spise. Der satt Hailey også. "God morgen." sier hun. "God morgen." svarer jeg. "Vet du når Becky skal stå opp?" spør jeg. "Hun skal stå opp klokken ni." sier Hailey. "Okei." svarer jeg. Vi spiste og etterpå gikk jeg opp for å tørke håret. Klokken ble ni og Bekcy kom inn til meg. "Jeg skal bare dusje, så kan jeg fikse håret ditt." sier hun. "Okei." svarer jeg. Jeg satte meg ned og tok opp pc'en og gikk inn på youtube. Wow, videoen vi la ut for noen dager siden har 2 millioner views! Jeg smilte for meg selv. Becky kom inn på rommet. "Skal vi begynne?" spør Becky. "Ja det kan vi godt!" svarer jeg og smiler. Jeg satte meg på en krakk og Becky tok frem krølltangen. Hun begynte å krølle håret mitt. Etter ca. 45 min, var hun ferdig. Håret mitt var nydelig. Becky sa jeg skulle ta på kjolen. Jeg åpnet skapet og tok ut kjolen. Jeg tok den på, men det var noe som ikke stemte. Kjolen min var klippet opp! Hva skulle jeg gjøre nå?!
Dette er noe annet. Jeg skal lage en video. Dere kan sende meg spørsmål på melding som handler om gutter. Videoen kommer om noen uker. Takk for meg.
YOU ARE READING
Uventet
FanfictionJennifer skal være utvekslingsstudent i USA. Hun reiser når sommerferien starter for å bli kjent med plassen og vertsfamilien. Hun blir kjent med Cameron Dallas som gjør at ting blir litt annerledes enn det hun hadde sett for seg. Historien finner...