Du burde kanskje holde at du kjenner meg hemmelig. Hadde ikke Jenny fin kjole i bryllupet eller hva? Tenkte den kunne trenge litt omdesign, så jeg endret litt på den før bryllupet. Håper ikke det gjorde noe. Snakkes. Fra Lisa<3
Cam's synspunkt:
Var det hun som hadde klippet opp kjolen? Hvordan hadde hun kommet seg inn? Har hun gjort noe annet? Alle disse spørsmålene kom opp i hodet mitt. Jenny ser på meg. "Hva tenker du på?" spør hun. "Ingenting spesielt. Du da?" spør jeg. "Ikke noe spesielt jeg heller, men hun der jenta var litt skummel. Hun sa hun hadde sett meg på youtube, og at hun bodde i samme gate som oss." sier Jenny. Jeg kunne se på Jenny at det var masse hun lurte på. Jeg tok opp mobilen og hadde tenkt å svare Lisa.
Til Lisa - Og viss jeg ikke holder det hemmelig?
Fra Lisa - Da gjør jeg alt jeg kan for å ødelegge forholdet deres.
Til Lisa - Som om du klarer det. Du må bare prøve, men vi er sterkere enn du tror.
Fra Lisa - Og jeg er smartere enn det du tror. Ville ikke testet meg viss jeg var deg.
Jeg la fra meg mobilen. Jenny hadde gått på do mens jeg snakket med Lisa. Hun kom ut igjen og la seg ved siden av meg igjen. "Vil du lage en video med meg?" spør jeg. "Hva skal den handle om da?" spør hun. "Jeg kan skrive på twitter at de kan stille meg spørsmål og på videoen så kan du velge noen spørsmål som du spør, også svarer jeg." forklarer jeg. "Ok." sier hun og smiler. Jeg twittret at de kunne stille meg spørsmål og ha med hashtaggen #askingcam. Det strømmet inn med spørsmål. "Jeg går bare og henter kameraet mitt." sier jeg.
Jenny's synspunkt:
Han gikk ut av rommet og jeg hørte at han gikk ut ytterdøren. Jeg spratt raskt ut av sengen og inn på badet. Jeg skiftet klær og ordnet litt på håret. Jeg gjor sengen om til en sofa og gjor det litt tøffere inne på rommet. Jeg hadde noen julelys som var neon farget. Jeg hang det ned fra taket. Plutselig går døren opp og Cam stod i døren med kameraet i den ene hånden og lendninger i den andre. "Du kunne ikke ha hjulpet meg litt?" spør Cam. Jeg fniser og tar ledningene. "Du kan logge inn på twitter på macen min." sier jeg til han. "Det er litt dårlig lys her inne. Becky har en lampe som lyser sterkt, jeg går og henter den." sier jeg til Cam. Jeg går inn på rommet til Becky. Der ser jeg Bekcy som sitter på fanget til Hayes og kliner. "Oh gosh!" sier jeg. "Årh! Jenny gå ut!" roper Becky til meg. "Unskyld, jeg skulle bare spørre om lov til å låne lampen din?" sier jeg mens jeg har hånda foran øynene. "Ja, ta den og gå ut!" sier hun. Jeg tok lampen og stod i døråpningen. "Ikke finn på noe tull da. Dere er ikke så gamle." sier jeg og ler. Becky så surt på meg og jeg gikk ut.
Jeg satte meg i en stol og det samme gjor Cam. Vi satt mot hverandre. Jeg hadde på meg en hatt og store solbriller og skulle liksom være en intervjuer. Jeg spurte det ene etter det andre spørsmålet som jeg fant på twitteren hans. De fleste var slike som bare sa: "OMG Cameron I love you!" Eller "Follow me Cam!". Plutselig så jeg et spørsmål som jeg ble redd av. "Hva syntes du om at en jentegjeng har tenkt å samle seg for å ta Jenny?" Jeg gikk innpå brukeren, men det var ikke noen skikkelige navn der. Cam så på meg. "Går det bra?" Spurte han. "Eh utenom at en jentegjeng har tenkt å samle seg for å ta meg, greit." Forklarer jeg. "Hva? La meg se." Sier han og tar pc'en min. Han tok frem mobilen hans. Han skrev:
Til alle dere i jentegjengen som vil ta Jennifer. Rører dere så mye som et hårstrå på Jennifer så skal jeg få dere til å angre. #Jenniferissafe.På telefonen min så poppet det opp ting på Twitter til meg. "Du er trygg". "Vi er flere enn de og kan derfor beskytte deg mer!" Jeg måtte smile for meg selv. Lindsay kom hjem og sa at det var post til meg. Hun gidde meg et brev og jeg leste nøye gjennom det. Det var en jente som hadde skrevet brevet. Det var ikke noe hyggelig spør du meg.
Kjære Jennifer. Du tror at siden du er kjæresten til Cameron at du er trygg. Der tar du feil. Du skal jo begynne på skolen etter sommerferien. Det skal bli et mareritt for deg. Lykke til!Å nei..
Har dessverre ikke lest i gjennom. Håper at det ikke er så mange skrivefeil. Jeg prøver å oppdatere når jeg kan. ☺️
YOU ARE READING
Uventet
FanfictionJennifer skal være utvekslingsstudent i USA. Hun reiser når sommerferien starter for å bli kjent med plassen og vertsfamilien. Hun blir kjent med Cameron Dallas som gjør at ting blir litt annerledes enn det hun hadde sett for seg. Historien finner...