0.9

16.1K 541 187
                                    

Hadi okuyun bakalım

Bu arada medyaya BA-YIL-DIM


Nasıl yani? Otobüste hissettiğim o eller ve kafamı bir omuza yaslayışım... Bunu yapan kişi anonim miydi yani? Bizimkilerden uzaklaşıp anonime yazmaya başladım.

Hazal: Otobüste ki sendin değil mi?

Anonim: Aynen bendim sarışın ve o an tarif bile edilemeyecek kadar güzeldi

Hazal: Ben seni nasıl fark etmem ya! Hem de bu kadar yakınımdayken

O an benim görmediğim şeyi o sırada kızların görmüş olabileceği aklıma geldi. Bunu kızlara sormalıydım.

Anonim: Sarışın şuan o kadar tatlısın ki seni ısırmamak için kendimi zor tututyorum

Kafamı kaldırıp etrafa baktım ama şüpheleneceğim ya da bana bakan birileri yoktu. Elimdeki telefon titreyince kafamı tekrar telefona çevirdim.

Anonim: Bakma öyle beni bulamazsın

Hazal: Hiç kimse seni fark etmedi mi, herkes otobüsteydi yani kolayca öğrenebilirim seni

Hazal: Hiç mi bunu düşünemedin?

Anonim: Ben karda izimi belli etmeden yürürüm sarışın

Anonim: Emin ol bir şey çıkmaz oradan

Hazal: Peki ben gideyim artık çok oyalandım

Anonim: Tamam zaten benim de işlerim var

Telefonumu kapatıp siyah kotumun cebine koydum ve ilerledim. Yanıma Emre gelince istemsiz kaşlarımı çattım. "Ee şey çadırı kurdum yani kurduk kızlar seni bekliyor."

Neden bunu söylerken bu kadar gergindi ki? Ona gülümseyip teşekkür ettim. Ben kızların yanına giderken Emre arkamdan geliyordu.

Ben önde o arkada bizim çadıra kadar geldik. Emre kendi çadırlarının olduğu yöne gidince bende bizim çadıra ilerledim.

Çadırımız baya büyüktü. 5 kişilik bir çadırdı. Sırf bu kamp için abimin Amerika'daki bu çadırını almıştım.

Kızlar içeride oturmuş yemek yiyorlardı. Kızlar ve bensiz yemek yemek? İşte şimdi yoldum o güzel saçlarınızı.

"Lan siz bensiz nasıl yemek yemeğe başlarsınız ha? Sizi hainler. Ben burada size anonimle ilgili bir şey anlatmaya geleyim, siz bensiz yemek yiyin. Öyle olsun."

Tripli bir şekilde çadırın en köşesine oturdum. Saçmalamayın tabii ki bana göz kırpan bebeklerimi yiyeceğim ama biraz nazdan bir zarar gelmez.

"Ne oldu iki dakikada kızım?" Sıla'nın en sevdiği anonim konusu açıldı, susar mı hiç?

"Anlatmam." Tabii ki anlatıcam şapşik.

"Ben de merak ettim şimdi. Yemeğe de zaten daha yeni başlamıştık. Yersin zaten hadi ya anlat ne oldu?"

İdil ve Sıla çok ısrar ettikleri ve çok acıktığım için hemen anlatmaya başladım. Bu sırada annemin hazırladığı sandviçlerinden yiyorduk.

***

"Böyle işte. Siz gördünüz mü benim yanımda oturan kişiyi?" Deren'in de bu olay dikkatini çekmişti ki beni dikkatle dinliyordu.

"Valla kanka ben Doruk'la uyuyordum biliyorsun. Sen hiç dikkatimi çekmiyordun o sırada."

"Aptal aşık seni." Deren'in alayla söylediği şeye hepimiz güldük. Sonra hevesle Sıla ve Deren'e döndüm.

Sarışın || TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin